Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 16.8.2007 18:06  677
:)

Jedni hraci maxuji boj, protoze je to to jedine, co neumeji
- druzi maxuji boj, protoze je to to jedine, co umeji
?
patches Patches 16.8.2007 17:36  676
peca_007To bude asi tim, ze vsichni si maxuji postavy hlavne na boj, pac predpokladaji, ze z jinych situaci se budou umet vykecat (kdyz uz jsme u toho hranicare, tak treba Znalost divociny mi jednou jeden hranicar nahrazoval tim, ze si jeho hrac nastudoval skautskou prirucku a misto dovednosti vsechno radsi obkecaval - netreba pripominat, ze jsem mu to zatrhnul;-)
Nebojovy schopnosti proste (a IMHO bohuzel) nejsou v kurzu, protoze vetsina, zvlast nezkusenejsich hracu povazuje boj za jednu z hlavnich cinnosti postav v RPG...
peca_007 16.8.2007 16:46  675
XXX: Zlodej se zkrouhnul, protoze se nejakym nedopatrenim do tisku dostaly cisla vyladena na jinou verzi soubojaku. Zlodej byl totiz hotovy zdaleka nejdriv a soubojak se jeste ladil. A pak v tom foru pred vanoci se to nejak... (nechci byt neslusny, ale byl to fakt pech). Kazdopadne, pokud vim, tak zlodej ma i jine schopnosti a nejen s kusi, ktere ho v boji posouvaji dopredu.

A vubec. Proc vlastne porad ma nekdo touhu resit bojove situace a porovnavani postav v boji. Vzdyt boj by mela byt az posledni instance v reseni problemu. Snad krome bojovnika, ktery to ma v primo nazvu povolani, ma kazda postava hromadu nebojovych schopnosti. Pricemz az na vyjimky se i ty nebojove schopnosti zhusta uplatnuji v boji.

Asi jsem divnej :-)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.8.2007 13:57  674
spóčko for Peca 007tak proč se ty bonusy krouhly zloději? Kuš má taky bč 0. Není to pak nějaké divné?

peca_007 16.8.2007 13:48  673
XXX: no, jenze nicim jinym si to BC nezvedne. delka luku se do BC nepocita, zatimco bojovnikovi se k BC pricita delka zbrane. tady je to vlastna podobne, tim jak se hranicar nauci pouzivat luk v boji na blizko, lepe se v boji orientuje, dokaze spise ziskat prevahu (ma vyssi BC). no ja nevim, na 5. urovni mam +4, to ma kde kdo s holi taky. navic nektera povolani maji take schopnost si navysovat BC (byt treba ne o tolik), coz se v souctu vyrovna.

takze me osobne to moc neprijde. jinak se omlouvam za zmateni diskuse.
noir 16.8.2007 12:07  672
Což vlastně by ani nemusel, protože jeho taktika lovce by měla spočívat spíš v nějakém tichém přiblížení se a následné překvapivé likvidaci...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.8.2007 11:58  671
Peca 007Souhlas n něčem. Bojovník si veme větší kalibr, ale ty máš ZZ +3 za tu zdatnost a s rychlou střelbou pak ještě stupá zz fakt mistrně.

Hlavně moje původní myšlenka se tak trochu zvrtla dokazováním, že střelba zrovna slabá není. Omezovat nějak ZZ případně kdy a jak má PJ dávat hraničáři schopnosti není můj návrh. Navrhoval jsem omezení bč, protože tento bonus je jako jediný opravdu přehnaný a hraničář v tom boji jede skoro vždycky první.
patches Patches 15.8.2007 17:39  670
Peca IMHO vystihl hlavni problem vsech tech "nevyvazenosti" systemu - vetsina lidi, co si na ne stezuje, se pohybuje jenom ve svete cisel, maxovani vlastnosti a vypocitavani idealnich zbranovych a dovednostnich kombinaci na co nejnizsim levelu a jaksi zapomina, ze napriklad zrovna u toho hranicare jde spis o roleplaying...

Ono, je fajn, kdyz si muze hranicar maxovat strelbu, ale pokud a PJ pocit, ze potom sili moc rychle (obzvlast ve srovnani s jinymi, nenamaxovanymi psotavami), tak neni problem mu proste tu Rychlou strelbu nedat uz na 6., ale az treba na 8. urovni - zaminka se vzdycky najde :-)
xkiv 15.8.2007 17:34  669
joo, rukavice s hreby :)
Tak to je neco trochu jineho, ta nema zraneni 0, ale 3, takze ty ZZ budou tak o 1 vetsi ...
Bezhlavy utok je dalsi +2 ... To uz ma se srovnatelnou Sil srovnatelne ZZ (pro malou Sil vetsi hranicar, pro velkou Sil se ZZ zaostava).
peca_007 15.8.2007 17:03  668
XXX: a 667 to uvedl na pravou miru.

jinak v mem pripade skutecne nemam maximalni moznou silu, zatimco bojovnik ano a rukavice ma ostny (mozna mimopravidlove vylepseni, nevim), a skutecne se jednalo o bezhlavy utok.

je pravda, ze dotycny hrac maxuje u sveho bojovnika Silu, zatimco nikdo z nas ostatnich to tolik nehroti. ja se sice snazim maximalne rozvijet strelbu, ale protoze rozvijim i jine schopnosti (i mimodek, jako treba znalost krajiny), tak nepostupuji maximalnim moznym zpusobem (a tak to je myslim spravne).
xkiv 15.8.2007 15:41  667
Jenze kdyz si bojovnik vezme nejakou zbran s odpovidajicim PS tak to asi dozene ...

Vybiram nejvyhodnejsi zbran (na zraneni) bez chybejici sily (vetsinou), obourucne:

Sil 1:
Kratky luk ma ZZ 2, ostatni luky ZZ 3 (bez specialnich schopnosti)
Zubata dlouha dyka ma ZZ 6
Sil 3:
Krátký skládaný luk ZZ 4, ostatni luky 5
Zubata dlouha dyka, lehky palcat, okovany kyj: ZZ 7

Sil 7:
Valecna sekera, bijak, okovany cep, palcat, tezky kyj, zubata savle, tezka savle ... ZZ 10
Silovy luk ZZ 8 (ostatni 7 a mene)

Sil 12:
spousta zbrani se ZZ 14 a 15, zelezny kyj ma ZZ 16
Silovy luk "lehce" zaostava se ZZ 11

Pro vyssi Sil se rozdily budou zvetsovat, protoze luky uz nemuzou pocitat vyssi Sil, ale u TvT zbrani to porad poroste
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.8.2007 14:44  666
Peca 007xKiv napsal supr příklad hovořící za vše.
xkiv 15.8.2007 14:20  664
Myslim ze Rychla Strelba se *da* ziskat "uz" na 6te urovni.

Nicmene aktualni je tusim za Zn[Strelecka Zdatnost]=3 bonus +PX[Str.Zd.] k Sile Zraneni, a to jde "uz" od 4te urovne (a dava +2)
xkiv 15.8.2007 14:15  663
peca_007No, ja nevim, ale to musi ten bojovnik mit o hodne vyssi Silu, ne?
neco muze mit za bezhlavy utok/natlak (to pri strelbe nejde), nebo nejakou vysokourovnovou schopost ...
Ale jinak mu to bude s rostouci Sil konvergovat k Sil-5.
S tim co pises ty a podle moji znalosti pravidel edice B muzes mit
[prepodkladam vsechny dovednosti Boj s ... na tretim stupni]
Kratky luk se Sil 3 ZZ = [1 (+) 3] + 3 = 5 vs. okovana rukavice se Sil 3 ZZ = 3
Kratky skladany se Sil 6 ZZ = [2 (+) 6] + 3 = 8 vs, o.r. se Sil 6 ZZ = 5
Dlouhy luk se Sil 7 ZZ = [4 (+) 7] + 3 = 10 vs. o.r. se Sil 7 ZZ = 5
Dlouhy skladany se Sil 9 ZZ = [5 (+) 9] + 3 = 11 vs. o.r. se Sil 9 ZZ = 7
Silovy lik se Sil 12 ZZ = [6 (+) 12] + 3 = 14 vs. o.r. se Sil 12 ZZ = 9

Moznosti:
1) mas spatne vybrany luk (prilis lehky/tezky)
2) nekde neco spatne pocitas
3) nekde neco spatne pocita hrac bojovnika
4) bojovnik ma opravdu *hodne* vetsi silu nebo vysokourovnove specialni schopnosti
marosk 15.8.2007 14:09  662
Nie som si isty, ale nas hraniciar ju ma tusim od 7. alebo 8.? Od zaciatku sa specializoval cisto na strelbu,lov a boj s lukom.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt