Taky mám např. u zloděje rád nebojové schopnosti, ale na boj si něco taky vemu, aby byla postava vyvážená jak chci. To samo platí pro hraničáře, kde si 90 procent lidí veme luk + hafo nebojových. Prostě taky musí s něčím bojovat. To že se krouhnul zloděj je v pořádku, ale bohužel se zapomělo na to přehnané bč jaké má hraničář s lukem.
Myslím že 90 procent nemaxuje postavu, ale hráči si berou schopnosti které používali, nebo se jim líbí. Představte si takovou družinku, která hraje jeden souboj/hru. Bojovník se těší jak malý jarda, že předvede své vychytávky a podrží družinu tak jako zloděj ve městě nebo hraničíř v přírodě a ouvej, ono i s rozumným braním tak jak to má Peca se ne že nechytá, chytá se, ale stejně jako hraničář. Jak má být v takovém případě opora družiny?
příklad pro Pecu ze života: zrovna jsem si dal pauzu od PJ na pár her a vzal si bojovníka pro zkoušku a taky pro to, že to není jen mlátička, ale taky zábavná postava. Jsem na 8 úr, hraničíř je na 6 úr. melijsme jeden souboj a díky tomu, že mám za barbara +4 k bč jsem jel první spolu s hraničářem. Záleželo jen co kdo hodil s tím, že jsem měl výhodu +2 za zbraň. Takže jsem jel já a hraničář a pak dlouho dlouho nic. tak na to, že jsem o 2 úr výš mi byl rovnoceným kolegou v boji a navíc používal mršící sípy (to už nevím přesně), tak dával větší pecky než já. Tak pěkný - skoro stejný bč, on větší zz já o 2 úr výš, já mám max vlastnosti, on střed. |