Lidi nevím co tady furt řešíte.
Když bude hráč svojí postavu zaměřovat na boj, tak je jasné, že bude v boji silná. A uznávám, že s určitou kombinací dovedností je brutální stroj na zabíjení. A o tom to je přece. Pokud si to správně pamatuji, tak DrD+ je nastaveno tak aby postavy na vyšších úrovních byly silné a dovedli věci o kterých se normálnímu smrtelníkovi nezdá.
A ještě bych upozornil na jednu věc.....to že někdo hraje postavu bojovníka (povolání zaměřené na boj) neznamená, že v každém souboji PvP musí vyhrát. Kde je napsáno, že bojovník nemůže dostat nakládačku od zloděje nebo od hraničáře......to že je bojovník znamená, že se specializuje na boj, ale nemusí jej nutně vyhrát, když narazí na silnějšího protivníka.
Kdo říká, že každý hraničář musí dát všem bojovníkům nafrak??? Takový hraničář, který dosahuje astronomických bonusů (+15k Bč atd.) je jeden z mála. Jaké je pravděpodobnost, že dostane zrovna konkrétní kombinaci dovednostía že se dožije té úrovně, kdy ty bonusy bude mít. Ta pravděpodobnost je velice malá.
To že při dané kombinaci dovedností je hraničář silnější než bojovník je pojistka systému, aby tu byl někdo kdo dokáže bojovníka porazit. Aby bojovník za chvíli nechodil od vesnice k vesnici a nezabíjel na potkání. |