Berte v úvahu že ranger na vyšší úrovni má možná už šanci s tím něco trefit, ale na nižší si ani nevrzne
On tu schopnost na nizsi urovni nema ... on ji nema ani na vyssi, ma ji teprve az na "nejvyssich" urovnich (tak po desitce).
(mluvime o rychle strelbe)
Rychlá střelba je schopná dát maximální zranění 20 + základ ZZ
Moment, rychla strelba je az 10 sipu?
Nejlepsi co udela rychla strelba (samotna) je:
-3 k BC, +12 k ZZ, +3 k Sil pri urcovani postihu k BC za chybejici silu
(predpokladam, ze ma dost velkou silu aby ve vysledku nemel postih za chybejici silu)
[ dobre, tohle si muze namaxovat na lvl 9 ... ]
Pak ma jeste za sterleckou zdatnost (tu musi mit na tretim stupni):
+6 k soubojovemu dostrelu, +3 k maximalnimu dostrelu, celkovy bonus za mireni se zveda o 2 (to je k UC a jenom kdyz mitil alespon kolo), +3 k ZZ
Za strelbu v boji muze mit jeste +6 k BC, za trojkolove mireni +6 misto +3 (takze se streleckou zdatnosticelkem +8) k UC
Pak existuje jeste neco jako vicenasobna strelba (ktera se teoreticky da namaxovat uz na 16te urovni)
Coz samo o sobe dava maximalne 6 sipu bez postihu (ale taky bez dalsich bonusu)
Kdyz zapocitam nabouchaneho hranicare na 10te urovni (clovek, maxuje silu):
Sil 9, Zrc 5 (strelba 2), Obr (taky maxoval) 7
To uz si muze pohodove dovolit silovy luk (ma-li stedreho PJ):
bez hranicarskych zamereni: BC 6, UC 7, ZZ 9 (10-18 krizku, prumerne 13.5; pokud budeme postulovat protivnika s ochranou 5, ochranou hlavy 2 a OC 5, tak vcetne nezasahu a zasahu hlavy dostane prumerne 6.96 krizku za sip)
S +3 k ZZ za streleckou zdatnost to bude kolem 14-24 (pri zasahu tela, pred odectenim ochrany) a ~10 za sip (se vsim vsudy).
Rychla strelba samotna zveda zraneni 4x, takze na 56-96 (se stejnymi predpoklady jako v minule zavorce ale prumerne jenom ~40; pokud ma cil namaxovanou zbroj 10/5, tak jenom 4*~6=24 krizku).
[ nepocitam mu zadne bonusy k UC, za mireni by mel hodne a to by se dost projevilo; kdyz vezmu tech +8 za namaxovane mireni, tak ma prumer za jeden sip ~19 (do te ochrany 10/5, OC 5)]
To jsme na urovni ~10.
S obdobnymi parametry (Sil 10, Obr 5) muze mit bojovnik zakladni ZZ 15 ... a k tomu dalsi bonusy (dame 7 stupnu bijce, to je na nektere utoky z fleku +7 k ZZ, +4 UC, jestli to chapu spravne, tak k tomu jeste muze pouzit nejakou peknou fintu (zrovna v tech kategoriich ve kterych ma to ZZ 15 ma finty na hazeni na zraneni 2k6+ misto 1k6 .. to je prumerne dalsich ~+3); pak mu dame jeste treba ty dve/tri v gladiatorovi, za to muze mit taky +2 k ZZ), celkem 15+7+3+2=27
to je ZZ, po prevodu 70 krizku ...
Teda ve skutecnosti je to SZ=24+2k6+, coz bez toho plus dela +26..+36 ... [60 .. 180 krizku]
Pri prumernem hodu 7, zasahu do tela a ochrane 10 to dela
[24+7=31 ~ 110 krizku - 10 ochrany] 100 zraneni.
Jeste chce nekdo tvrdit, ze bojovnik nema nic co by delalo velke zraneni? (jeste jsem ho mohl nechat zasahnout hlavu, bonusy na UC na to ma) |