Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 8.1.2008 09:48  809
xKiv [800]: "Meč přeruší kouzlo, šíp předběhne meč, kouzlo spálí šíp!"
To byla online sms hra od Altaru, kde proti sobě hráli hráči pomocí posílání sms (na principu kámen nůžky papír). Za každý vyhraný souboj jsi postoupil o 1 úroveň, za každý prohraný jsi o jednu klesnul. Byla to celkem prča :-)
xkiv 7.1.2008 13:54  808
DavecA jo, ja mu fakt puvodne daval toho bijce jenom na 7 ... protoze jsem myslel, ze mi nejaky jiny archetyp na 3 pomuze (nakonec ten gladiator stacil na 2).
davec 7.1.2008 13:24  807
No, já jsem myslím četl o hafo příspěvků níž, že ten xKivův vzorový bijec má v bijci stupeň 7. Ale jde to, to je jasný.
merwin 7.1.2008 13:05  806
Davec [802]: xKiv [804]: Aha, tak bude ... špatně jsem počítal =)
merwin 7.1.2008 13:04  805
Davec [802]:
S tím omezením máš pravdu, na desítce tu fintu nebude mít.

S jiným archetypem takových čísel asi nedosáhneš, ale s jinou schopností hraničáře také ne.

Nějak ni není jasné, proč se tohle porovnávání vlastně dělá? Někomu vadí, že je jedno povolání schopno dát velké zranění a jiné není? Jen tak z hecu? Nebo proč vlastně? Vždyť ono to beztak funguje stylem "během kola eliminuješ soupeře" a tam je mi celkem jedno, jestli to zranění je za 300bodů, nebo za 60. V absolutní míře to jedno sice není, ale ve většině případů má oboje podobný herní dopad.

Stejně jako, když už se tu něco podobného řeší, mělo by se brát taky v potaz dostupnost. Vždyť přeci aby se hraničář mohl podobným směrem vydat měla by být jeho hra velmi úzce zaměřená. K čemuž buď bude mít prostor (záleží na stylu hry, který se hraje a k jeho přístupu hráčů + PJ) v tom případě je to beztak jedno, zda něco takového umí, nebo ne dřív než někdo jiný. No a nebo k tomu nebude mít prostor a v tom případě se k tomu postavy, jež mají k drtivým schopnostem blíž k podobným číslům dostanou mnohem snáze.
xkiv 7.1.2008 12:56  804
DavecMasakrujici sek chce 8.
Uder hromu chce jenom 7.
Na 10te urovni uz ale zvladne i ten osmy stupen - pravidlo je, ze v jednom archetypu se smi postupovat maximalne trikrat po sobe, takze maxovani jednoho archetypu vypada:
1 A1
2 A2
3 A3
4 B
5 A4
6 A5
7 A6
8 B
9 A7
10 A8 **** osmy stupen archetypu na desate urovni
11 A9
12 B
13 A10 **** archetyp se na desaty stupen da namaxovat "uz" na trinacte urovni

Dal nejdu, protoze na nejrychlejsi namaxovani dvou archetypu soucasne se hodi na nizsich urovnich trochu jiny postup (ABABABAB ... a namaxuje to na 20te urovni). S timhle rozvrhem uz druhy archetyp nedomaxuje.
xkiv 7.1.2008 12:51  803
Hlavne to dava smysl.
davec 7.1.2008 12:50  802
xKivNemá náhodou Masakrující sek nějaký požadavek na stupeň archetypu? Nemám u sebe pravidla, ale myslím, že jo, a to buď 6, v horším případě 8. Takže možná ji na 10tém lvl ještě nemá... A mohl by ses podívat i na jiné archtypy? Myslím, že s žádným jiným nedosáhneš podobných čísel.
merwin 7.1.2008 12:43  801
meč/kouzlo/šípJá to poprvé viděl na reklamě pro nějakou onlajnovku (myslím že dokonce něco od Altaru), ale určitě to je mnohem starší =)
xkiv 7.1.2008 12:35  800
XXXsilovy luk se Sil 8 ma ZZ 9 ...

bouchac: 9+3+2+2+12=27, UC 3+5=8 plus opravy za vzdalenost/velikost/rychlost pohybu, odecita ctyrnasobek ochrany, spotrebuje ctyri sipy
mas tam zasah hlavy, dobre, zapocitam bijci i ten:
ZZ s besnenim =26, UC 5+4(ty 4 jsou za besneni)=9, odecita ochranu jenom jednou
bez besneni ale s masakrujicim sekem/uderem hromu ma ZZ jenom 23, ale hazi si 2k6+, takze teoreticky muze mit neomezene.
(se stejnou pravdepodobnosti, s jakou na 1k6 hodim "alespon 6" hodim na 2k6+ "alespon 10").

Nejsem si jisty, jestli se docasne zvyseni sily promitne do ZZ.
Takovou tu vtipnou vec z PJ jsem nepocital, z nekolika duvodu
- je z PJ
- mluvilo se o tom ze (*uz*) Rychla strelba je moc silna.
- pred desatou urovni to nedostanes
- jestli to dobre chapu, tak to neovlivni zraneni na jeden cil


Jinak, kdyz se svoji postavou bojovnika pri hre vidim, ze se bude strilet, tak se taky radsi klidim mimo ohrozene pasmo. Ale to je normalni (mec zrusi kouzlo, sip rozstrili mec, kouzlo spali sip - kde to bylo?).
kouba 6.1.2008 14:52  799
Tak k obdobným hodnotám jsem dospěl též. Na můj popud se rozmohla tahle debata, když jsem s úsměvem na rtech navrhl trp-bijcobarbar, že jej o pivo na 50 m rozknedlím. Potom co jsem mu sdělil hodnoty ZZ tak jsme se k tomu souboji ani nedostali. Škoda, mohlo být pivko.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.1.2008 12:56  798
mám tam chybu, 5 a 6 řádek tam nepatří
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.1.2008 12:39  797
xKivtak jsem vzaj nabušence s max vlastnostma a střed elfa na 10 lvl a vyšlo mi to tkhle. (netlačil jsem do sil všechny body co dou, takže jde ještě větší knedlič)

bouchač je horal, sil 8, obr 7, zrč 7, vol 5, iq 0, ch 2
používá silový luk 8 + 3 st.zdatnost + 2 válečný šíp, +2 hlava + 12 rychlá střelba = 27 + 1k6 = 80-140

střeďák elfák, sil 6, obr 5, zrč 7, vol 3, iq 2, ch 4
tak jsem vzaj nabušence s max vlastnostma a střed elfa na 10 lvl a vyšlo mi to tkhle. (netlačil jsem do sil všechny body co dou, takže jde ještě větší knedlič)

bouchač je horal, sil 8, obr 7, zrč 7, vol 5, iq 0, ch 2
používá dlouhý skládaný luk 7 + 3 st.zdatnost + 2 válečný šíp, +2 hlava + 12 rychlá střelba = 26 + 1k6 = 70-120

v poho můžou mít soustředěnou, rychlou i střelbu v boji na 3/3 a jejich zz není z daleka konečné, pokud se naučí některé schopnosti (viz pravidla a PJ, víc sem nenapíšu), tak může mít sil dočasně i o pár bodíků lepší a to seš klidně okolo zranění 200 při 6ce. Takže nějaké poznámky v pravidlech, že si protivník odečítá "něco" si nevšímáš.
xkiv 4.1.2008 14:15  791
XXX
U válečného to máme ještě +2zz


To uz se vyrovna ...


u mršícího nebo průrazného je to daleko lepší sranda


prurazne: odecitas jenom polovicni ochranu, ale protoze strilis alespon dva sipy, tak stejne odectes vic. A navic maji postih na ZZ.
mrsici: postih na ZZ, ale pokud se ujmou tak delaji zraneni +3 (kazdy zvlast), tj. ctyri sipy 16 ctverecku za kolo .. (to uz lepsi sranda je)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 4.1.2008 14:11  790
xKiv - taky jsem nepočítal zásah do hlavy. Tohle zranění také záleží na tom, jaké se střílí šípy. U válečného to máme ještě +2zz, u mršícího nebo průrazného je to daleko lepší sranda.

Kharadan - Je to silná schopnost, dobře a co? ......... a co jako?

xKiv, Kharadan, Warren: každopádně děkuji za názory/vyvrácení názorů.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt