Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 11.1.2008 13:12  814
NoirDyt sem rikal - kdo bude mit lepsi pripravu, vyhraje.
Hranicar potrebuje pripravu na to, aby mohl mirit (+11 k UC) a nebo bojovnika prekvapil - tj. aby zasahl hlavu; nebo na to, aby mohl strilet nekolik kol po sobe bez toho, aby na nej bojovnik naklusal a zmastil ho TvT.
Bojovnik prave naopak (ale s OC 18 si neco dovolit muze, hranicarovo UC (bez mireni a presneho trefeni) mi vyslo nejakych 12).

Nejaky medvedi moc nepomuzou (kolik udelaji zraneni pres ochranu 20? kolik pres ochranu 40?), naboostovani vlastnosti mu mozna zlepsi OC, ale ne ZZ, na ukryti potrebuje cas, na ziskani aury (a tim na neferovku) potrebuje cas (a je omezeny vzdalenosti - o kdyz 320m moc omezeni neni), ze nema postihy za zraneni mu bude k nicemu v okamziku kdy ho jedna rana do hlavy poslala do bezvedomi, ...
noir 11.1.2008 12:58  813
xKiv: myslel jsem skrz kopec, přes který bude vidět-tak aby sám viděn nebyl. Neříkám, že bude mít vše, ale aspoň na pár těch věcí našetří.
xkiv 11.1.2008 12:55  812
NoirVetsinu z toho mit nebude, protoze se celou karieru specializoval na lukostrelbu (mj. tech 7 sipu za kole *je* z PPJ) a muze mit jenom jedno zasveceni ...
Strilet skrz kopec klidne muze, ale pak bude mit tak hnusnej postih za vzdalenost, ze stejne hlavu netrefi ...
a jakmile hlavu netrefi, tak proste zraneni neudela.
noir 11.1.2008 12:45  811
xKiv: Nepočítej raději ani věci z PPJ, jako to, že hraničář sebou bude mít dva medvědy, bude naboostovaný různými rituály(třeba až +8 k síle), ukrytý tak, že ho bojovník ani neuvidí, případně bojovníkovi sníží atributy. Nebo si zvedne OZ na 20, bude procházet půdou tak, že bojovníka vždycky překvapí. Nemluvě o možnostech jako je to, že nebude mít postihy za zranění, může střílet skrz kopec, apod...
Tohle všechno navíc k poměrně masivnímu zranění. Hraničář je bůh.
xkiv 11.1.2008 12:29  810
Jo, trochu jsem to prepocitaval a vyslo mi:

1) max ZZ co muze hranicar mit jednim sipem s lukem (podle pravidel) je 15: silovy luk ma zaklad 6 a max Sil 12 (to je 10) +2 za valecny sip +3 za streleckou zdatnost
2) pri hodu 6 je to: pri zasahu tela +21 (36 krizku), pri zasahu hlavy +23 (45 krizku)
3) postavim proti tomu hranicari bojovnika (pravda, na hodne vysoke urovni - nejmin 18), ktereho do hlavy trefi jenom s prekvapenim (nehazi na obranu) a do tela pohodove z kazdeho sipu anuluje 40 krizku (a v dalsim kole uz si rubne)

Zhruba mi vychazi, ze vyhraje ten, kdo se na to lip pripravi.
Kdyz bude hranicar strilet a bojovnik nebude mit ani tuseni, ze tam nekdo je, tak da (povysime ho taky nekam k 20te urovni) svych 7 sipu do hlavy a posle bojovnika do kytek (do druheho radku, ale za velke zraneni pujde do bezvedomi + ztrati dalsi 2 krizky za krvaceni).
Jinak si hranicar moc neskrtne a pocet sipu za kolo na tom moc nezmeni.

Nepocitam, ze by si bojovnik vzal kamarady, to by pak vychazkovym krokem prisel az k hranicari a sipu by si nemusel vsimat vubec.
dajen 8.1.2008 09:48  809
xKiv [800]: "Meč přeruší kouzlo, šíp předběhne meč, kouzlo spálí šíp!"
To byla online sms hra od Altaru, kde proti sobě hráli hráči pomocí posílání sms (na principu kámen nůžky papír). Za každý vyhraný souboj jsi postoupil o 1 úroveň, za každý prohraný jsi o jednu klesnul. Byla to celkem prča :-)
xkiv 7.1.2008 13:54  808
DavecA jo, ja mu fakt puvodne daval toho bijce jenom na 7 ... protoze jsem myslel, ze mi nejaky jiny archetyp na 3 pomuze (nakonec ten gladiator stacil na 2).
davec 7.1.2008 13:24  807
No, já jsem myslím četl o hafo příspěvků níž, že ten xKivův vzorový bijec má v bijci stupeň 7. Ale jde to, to je jasný.
merwin 7.1.2008 13:05  806
Davec [802]: xKiv [804]: Aha, tak bude ... špatně jsem počítal =)
merwin 7.1.2008 13:04  805
Davec [802]:
S tím omezením máš pravdu, na desítce tu fintu nebude mít.

S jiným archetypem takových čísel asi nedosáhneš, ale s jinou schopností hraničáře také ne.

Nějak ni není jasné, proč se tohle porovnávání vlastně dělá? Někomu vadí, že je jedno povolání schopno dát velké zranění a jiné není? Jen tak z hecu? Nebo proč vlastně? Vždyť ono to beztak funguje stylem "během kola eliminuješ soupeře" a tam je mi celkem jedno, jestli to zranění je za 300bodů, nebo za 60. V absolutní míře to jedno sice není, ale ve většině případů má oboje podobný herní dopad.

Stejně jako, když už se tu něco podobného řeší, mělo by se brát taky v potaz dostupnost. Vždyť přeci aby se hraničář mohl podobným směrem vydat měla by být jeho hra velmi úzce zaměřená. K čemuž buď bude mít prostor (záleží na stylu hry, který se hraje a k jeho přístupu hráčů + PJ) v tom případě je to beztak jedno, zda něco takového umí, nebo ne dřív než někdo jiný. No a nebo k tomu nebude mít prostor a v tom případě se k tomu postavy, jež mají k drtivým schopnostem blíž k podobným číslům dostanou mnohem snáze.
xkiv 7.1.2008 12:56  804
DavecMasakrujici sek chce 8.
Uder hromu chce jenom 7.
Na 10te urovni uz ale zvladne i ten osmy stupen - pravidlo je, ze v jednom archetypu se smi postupovat maximalne trikrat po sobe, takze maxovani jednoho archetypu vypada:
1 A1
2 A2
3 A3
4 B
5 A4
6 A5
7 A6
8 B
9 A7
10 A8 **** osmy stupen archetypu na desate urovni
11 A9
12 B
13 A10 **** archetyp se na desaty stupen da namaxovat "uz" na trinacte urovni

Dal nejdu, protoze na nejrychlejsi namaxovani dvou archetypu soucasne se hodi na nizsich urovnich trochu jiny postup (ABABABAB ... a namaxuje to na 20te urovni). S timhle rozvrhem uz druhy archetyp nedomaxuje.
xkiv 7.1.2008 12:51  803
Hlavne to dava smysl.
davec 7.1.2008 12:50  802
xKivNemá náhodou Masakrující sek nějaký požadavek na stupeň archetypu? Nemám u sebe pravidla, ale myslím, že jo, a to buď 6, v horším případě 8. Takže možná ji na 10tém lvl ještě nemá... A mohl by ses podívat i na jiné archtypy? Myslím, že s žádným jiným nedosáhneš podobných čísel.
merwin 7.1.2008 12:43  801
meč/kouzlo/šípJá to poprvé viděl na reklamě pro nějakou onlajnovku (myslím že dokonce něco od Altaru), ale určitě to je mnohem starší =)
xkiv 7.1.2008 12:35  800
XXXsilovy luk se Sil 8 ma ZZ 9 ...

bouchac: 9+3+2+2+12=27, UC 3+5=8 plus opravy za vzdalenost/velikost/rychlost pohybu, odecita ctyrnasobek ochrany, spotrebuje ctyri sipy
mas tam zasah hlavy, dobre, zapocitam bijci i ten:
ZZ s besnenim =26, UC 5+4(ty 4 jsou za besneni)=9, odecita ochranu jenom jednou
bez besneni ale s masakrujicim sekem/uderem hromu ma ZZ jenom 23, ale hazi si 2k6+, takze teoreticky muze mit neomezene.
(se stejnou pravdepodobnosti, s jakou na 1k6 hodim "alespon 6" hodim na 2k6+ "alespon 10").

Nejsem si jisty, jestli se docasne zvyseni sily promitne do ZZ.
Takovou tu vtipnou vec z PJ jsem nepocital, z nekolika duvodu
- je z PJ
- mluvilo se o tom ze (*uz*) Rychla strelba je moc silna.
- pred desatou urovni to nedostanes
- jestli to dobre chapu, tak to neovlivni zraneni na jeden cil


Jinak, kdyz se svoji postavou bojovnika pri hre vidim, ze se bude strilet, tak se taky radsi klidim mimo ohrozene pasmo. Ale to je normalni (mec zrusi kouzlo, sip rozstrili mec, kouzlo spali sip - kde to bylo?).

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt