XXXsilovy luk se Sil 8 ma ZZ 9 ...
bouchac: 9+3+2+2+12=27, UC 3+5=8 plus opravy za vzdalenost/velikost/rychlost pohybu, odecita ctyrnasobek ochrany, spotrebuje ctyri sipy
mas tam zasah hlavy, dobre, zapocitam bijci i ten:
ZZ s besnenim =26, UC 5+4(ty 4 jsou za besneni)=9, odecita ochranu jenom jednou
bez besneni ale s masakrujicim sekem/uderem hromu ma ZZ jenom 23, ale hazi si 2k6+, takze teoreticky muze mit neomezene.
(se stejnou pravdepodobnosti, s jakou na 1k6 hodim "alespon 6" hodim na 2k6+ "alespon 10").
Nejsem si jisty, jestli se docasne zvyseni sily promitne do ZZ.
Takovou tu vtipnou vec z PJ jsem nepocital, z nekolika duvodu
- je z PJ
- mluvilo se o tom ze (*uz*) Rychla strelba je moc silna.
- pred desatou urovni to nedostanes
- jestli to dobre chapu, tak to neovlivni zraneni na jeden cil
Jinak, kdyz se svoji postavou bojovnika pri hre vidim, ze se bude strilet, tak se taky radsi klidim mimo ohrozene pasmo. Ale to je normalni (mec zrusi kouzlo, sip rozstrili mec, kouzlo spali sip - kde to bylo?). |