Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
anonym 29.6.2008 14:58  883
Živlový hraničář?Mno,hraničář přes živly to je dost neobvyklý v RPG.Živly má mít kouzelník nebo druid,ale hraničář...? 95% hraničářů co potkávám při různých RPG jak deskových tak on line jsou lučištníci.To je ale v DRD+ dost problém protože střelba je tu obecně slabá(ve srovnání s jinými RPG na které jsou hráči zvyklí) a hraničář zaměřený na střelbu moc velkou šanci na přežití nemá.DRD+ obecně tlačí hráče k boji tváří v tvář,který je nastaven jako nejefektivnější(má nejvyšší DPR-damage per round) a podle toho taky potom vypadá svět.Naši dva hraničáři postupně přišli na to ,že v plusku střílet nemá cenu(hlavně kvůli velmi malé šanci na zásah pokud o vás soupeř ví,což je naprostá většina případů)) a efektivnější je dávat body do melee a bojovat na blízko.Jenže to už můžete hrát rovnou bojovníka,že? Tak už jen něco pro fajnšmekry a užívejte si svoje živlové hraničáře.http://www.metacafe.com/watch/252811/ultra_precision_archery/
doan 4.3.2008 14:41  882
Hraničářská kouzlaOmlouvám se...tohle spis patří do PJ. Tzn. přesouvám:P
pardgalen 26.1.2008 10:52  880
Já měl také hraničáře zaměřeného na živly a byl to šermíř. Do lesa chodil maximálně když potřeboval na záchod. :)
xepucha 20.1.2008 16:48  879
Merwin: já už bych to nerozváděl, hraničář je hold pro obě strany těžká postava...
merwin 17.1.2008 19:03  878
Xepucha [877]: Aha, tak ono to záleží na charkteru, nikoliv na příručce podle které si uděláš postavu, ne?
xepucha 17.1.2008 18:24  877
merwin: skoro žádná v tom není jenom jsem se pořád hádali jak to má být..
merwin 16.1.2008 21:01  876
KOUBA [873]: Jistě bych vymyslel i další způsoby jak vytvořit hraničáře zaměřeného na živly. Stejně jako hraničáře nezaměřeného na živly, který je ale umí využívat. Ale jinak souhlasím že pro hráče je těžké získat nějaké zaměření na živly, pokud začíná od naprosté nuly až při hře. Pak už je to jen o tom, zda si myslíš že je to špatně, či nikoliv.

Xepucha [874]: Nezlob se, ale stále mi tak nějak uniká pointa.

Wolfi [875]: =))
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.1.2008 17:45  875
Nemáš sedat na chladnou zem :<
xepucha 16.1.2008 17:08  874
Merwin: náš odvěký souboj že hraničář nemusí být jenom samotář já jsme to už před nedávnem taky pochopil.... mám vlka a tak se musim trochu přispůsobit :)
KOUBA:živly opravdu nejsou špatný já na ně sic nedám ale PJ jo:)
kouba 16.1.2008 15:17  873
Merwin: Ano, tak tohle bych nazval učebnicovým příkladem jak je možné zahrát živlového [hraničáře]. Jo, k tomu nemám co říct. Ta hra mohla být opravdu zajímavá.
merwin 16.1.2008 14:49  872
Kouba:
Jedna z mých postav byl nezkušený šaman, který se teprve učil (celkový životopis se mi vypisovat nechce). Začínal jsem s ním jakožto hraničářem na 1.úrovni a rozhodl se vydat převážně cestou živlů. Teda nebylo to nejlehčí, ale šlo to. Najdi [každý] živel jsem uměl do začátku (tedy kromo toho skoro nic) a můj přístup byl, řekl bych jednoduší o to ... že jsem k nim přistupoval jako k duchům, jež oplývají silou. Z prvu jsem se učil, jak je přivolat (najít), jak jim sloužit a časem i jak je prosit o pomoc. Neekl bych že mě do tich schopností PJ nějak tlačil, ani že by mi k tomu přizpůsoboval dobrodružství, to spíš já se snažil uplatnit a rozvíjet to co umím. Bohužel jsem s tou postavou končil mnohem dřív než jsem předpokládal, ale i tak to bylo príma =)

Xepucha: co to?
xepucha 15.1.2008 14:02  871
Merwin: dík, alespoň jsi nás rozkmotřil :)
kouba 15.1.2008 10:30  870
Problém vidím třeba u živlů. Tam se jeden jen tak nedostane, pokud jej k tomu PJ nebude smerodatně tlačit, či naopak pokud nebude PJ vedět, že to chce a nebude tomu přizpůsobovat dobrodružství.
merwin 15.1.2008 09:30  869
Xepucha: charkater se nemusí vázat na jméno příručky. Hezky to jde vidět třeba u zloděje, jelikož tam i samotá příručka říká, že se jmenuje "zloděj", jelikož je to asi nejvhodnější, ale přitom to může být i detektiv, cirkusák, atd. Stejně tak podle příručky pro hraničáře si nemusíš vytvářet jen "hraničáře" a i když si hraničáře vytvoříš, tak přesto nemusí mít klasický charakter (co když je lovčím, protože jej do toho nutil táta, ale jinak les, zvířata a vše kolem toho nenávidí? =).

Učitel je dobrý, aby tě naučil to, co se nezvládneš naučit sám, popřípadě tě to naučil rychle.

Hecras: jasně, to je právě to, proč jsem říkal, že je to na jednu stanu špatné ... jelikož opravdu hráči, kteří to tímto způsobem nechtějí hrát a přesto chtějí aby jejich postava byla hraničář, se musí přizpůsobit, nebo to pozměnit.
Ideální by asi bylo, kdyby každé povolání bylo děláno ve všech druzích (archetypové/dovednostní/RP), pak by si každý mohl vzít to co mu vyhovuje =(

Noir: řekl bych, že tak hrozné to není. Můžeš mít třeba papír, na kterém máš vypsány všechny jeho schopnosti a pokaždé když něco využije uděláš si čárku. Co se týče nových schopností, tak to většinou nemusíš řešit, dokud nepostupuje pak se jen podíveš, že se může naučit jednu z deseti a IMHO není problém u každé říct, jestli pro naučení něco dělal, nebo ne (moc nestřílel, takže střeleckou zdatnost NE, v lese se hodně pohybovali a mnohokrát tábořili, vždy se snažil o tábořiště postarat on, takže znalost lesa asi ANO, ...) a pak z toho případně jen jednu vybereš. Problém u tich pár zbývajícíh, ale když s nimi počítáš už při tvorbě dobrodružství (v tuhle chvíli bude mít možnost), nebo si na ten papír s jeho zaměřeními uděláš poznámky kdy ANO (ono jich zas tak moc řístupných nebývá), tak se to evidovat bez větších problémů dá taky.
My hráváme každý týden a nedělá mi tedy problému zhruba si pamatovat čím prošel a kde co použil. Učení nových schopností mi problémy dělávalo, ale udělal jsem si výbornou pomůcku, v které mám napsáno co se naučit může a co ne (takže nemusím furt procházet všechno zda k tomu splňuje předpoklady) a je to už taky bez větších problémů. Chápu ale, že každému sedne něco jiného a při hře je důležité hlavně se bavit, nikoliv řešit pravidla, že?
kouba 14.1.2008 20:31  868
XEPUCHA: Co k tomu dodat. PJ dělá hru a určuje podmínky.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt