1) nejsem si ted uplne jisty, jestli musi posunovat hranici osetreni, kdyz to tam neni napsane; ale asi jo, a pak je fakt "vyhodnejsi" mit 2 velke zraneni po 6 krizkach, nez dohromady 12 krizku bezneho zraneni.
Je to trochu divny - stejnymu cloveku v jinak stejne situaci vylecim stejne zraneni A zbytek posunu za hranici osetreni, bez ohledu na to, jak velky ten zbytek je. To je ovsem chyba obecnych pravidel, ne hranicare.
2) to se resilo mockrat. Pocitas s tim, ze
- hranicarovi ubyvaji sipy
- proti vic sipum se vickrat pocita ochrana
- luky maji omezenou maximalni pouzitelnou silu pri vypoctu ZZ
?
I pak (a nejen v tom) je hranicar dost prehnany, ale da se postavit bojovnik, ktery da jednou slupkou vetsi zraneni (zvlast proti velke ochrane) a behem jednoho boje *podstatne* vetsi zraneni.
Alespon ze tak ...
3)
- stupen urceni: v mechanismech to napsane neni, ale podle popisu z kapitoly Zamereni je to podle PX, takze
postupne trida vyssich zivocichu/rad/celed nebo trida nizsich zivocichu/rad (ale taky podle uspesnosti hodu, samozrejme ...).
- tabulky na vysledek a bonusy jsou v PPJ, mely by byt na strance 48 vlevo
4)
nejaka rada je v PPJ, ale ta je jenom pro PJ
|