Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Kněz [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Téměř finální errata příručky kněze edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pecka123 11.4.2008 12:26  206
xKiv (ostatní přečíst jen na vlastní nebezpečí)Přemýšleli jsme s Irigim nad ideou opakování hodu na získání vlivu. Vzhledem k faktu, že kněz může vliv i ztrácet (jestli si nepletu pravidla), mělo by jít o konvoluci n stejných rozdělení 4k6++ (jakože rozdíl dvou hodů 2k6+).

Střední hodnota by se měla sčítat. Tudiž střední hodnota výsledného rozdělení by se měla zvětšovat s n.

Rozptyl by se měl taktéž zvětšovat s n. Z toho plyne, že směrodatná odchylka by měla růst s odmocninou z n.

Předpokládáme-li že hod 4k6++ je dostatečnou aproximací gaussovského rozdělení, vytvoříme nové rozdělení na jeho bázi. Spočteme novou střední hodnotu a celé rozdělení přenásobíme odmocninou z n.

Prosím promysli to a řekni jestli myslíš, že to je správná úvaha.
kouba 11.4.2008 11:13  205
PS: Je to příspěvek 182 :-)
kouba 11.4.2008 11:04  204
Jo. Prosil bych vyjadření k mému návrhu na vyvolání schopnosti na sebe:

10+stupeň+hloubka-Vol=čas

Je to popsáno níže. Těch 5minut je ve hrě kde se to jede na kola móóóc
kouba 11.4.2008 10:58  203
Mně se to zjedndušení moc líbí
Knež dostane body vlivu jen, když mají stejnou víru? Bude mít elf, trpaslí, hobit a kroll ve světě, kde je nespočet bohů stejného v jedné družině. Pokud to není nějaká výprava kvůli víře, tak ne. A říct sorry, ale protože si chceš hrát svůj charakter tak jak sis jej vysnil nedostaneš ode mě žádné schopnosti, to je fakt hrůza.ni

Ad 2) Když kněz v družině je, vystupuje jako silně autoritativní osoba a nemůže si někdo říct.Protože by si se mnou mohl udělat něco co by se mi nelíbilo, tak si musíš házet= ve většině případů 0.V družině bývají postavy na +/- 1 stejné úrovni.Je to jen otázka hodu kostkou. Jediné co bych povoli je pravidlové +3 za "otevření" se knězi. Další pokrytecké pravidlo."Chceš na mě seslat Zbroj +9 nebo Vyléčit postižení fajn. Ale žádné Bolesti nebo Rýpání v hlavě se mi nelíbí."To přece nemyslíte vážně.

Kněž je sympaťák, člověk jehož slovo ná neobyčejnou sílu. Jste opravdu přesvědčeni, že kněz principu Smrt bude zabíjet družinu? Navíc by z toho mohlo vziknout hromadu zajímavých situací:-) Válečník bude mít nějaký mocenský záchvěv a začne někoho ponižovat, bezdůvodně zabíjet atd.Něco z co ani Zlému knězi po chuti. Tak na něj něco sešlu, udělám mu 2 bodíky zranění, neskutečnou bolest a přitom jej ponížím. Bude to hráčské, herní, zajímavé a poučné. Stejně využité body. Ne, chtěl bych Ti něco udělat, najednou nemám 2O bodů, ale 0.
romik 11.4.2008 09:10  202
Kněz v mé družině tohle používal velmi často. Nicméně, při deseti hráčích ve skupině jsem opravdu neměl čas se tím zabývat a většinu času jsme to dávali automaticky. To se nebudel íbit skoro nikomu, ale zkuste si odehrát sezení, kde je deset nebo jedenáct hráčů - dva hraničáři, theurg, kněz a další chamraď :-D
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.4.2008 08:59  201
jo, ze jste to neresili, ale snad to tady nekdo resil.
jena 11.4.2008 08:35  200
xxxDávání schopnosti na sebe - odpovídala jsem ve 195. Pokud jsem tedy dobře pochopila otázku.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.4.2008 06:30  199
k 198velikost bonusu za cas bych dal max do vyse ur kneze
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.4.2008 06:25  198
blbej dotaz: co bonus za cas? Kdyz je kněz z druzinou x casu, mel by mit x bonus na ziskani vlivu.

A znova opakuju otazku: Pri davani schopnosti na sebe postupujete jak?
xkiv 10.4.2008 14:21  197
Automaticky vlivTaky se mi to moc nelibi.
Docasny vliv strasne rad mizi a zase se da slusne obnovovat, takze nejake pausalni body za den jsou az prilis velke zjednoduseni, navic zase s nemistnym urychlenim.
Jo, kdyby se reklo "a ma na cleny druziny automaticky 1 bod docasneho vlivu za 5 minut snazeni (4 body, pokud se postava snazi pomahat)" (+- oprava za rozdil urovni), to by tak mozna odpovidalo (ve skutecnosti by to melo teda bejt "Aspekt - Neovlivnitelnost [+3 za soucinnost] za 5 minut").
Naopak u trvaleho vlivu se tenhle pristup zhruba vyuzit da ... kdyz budeme pocitat cca 3 hodiny denne, 1 den ~ bod zkusenosti ...
No, nevychazi to moc zajimave:

(vsechna kola pocitam s maximalnim casem, tj. bez postihu za predchozi ziskany trvaly vliv)
body1 = celkove ziskane body trvaleho vlivu
(od zacatku prvni urovne) za predpokladu, ze v kazdem "kole" dostanu 1
body4 = dtto, ale 4 body za kolo (postava spolupracuje ~ duveruje mi)

Dokoncena uroven body1 body4
1 34 47
2 40 52
3 44 56
4 47 60
5 49 64
6 52 x
7 54 68
8 55 x
9 57 x
10 58 72
11 60 x
12 61 x
13 62 76
14 64 x
15 65 x
16 66 80
17 67 x
18 68 x
19 69 x
20 71 84


Ve sloupci "body4" je obcas proskrtnuti - to znamena, ze jedno kolo ziskavani vlivu tam trva dele, nez celou uroven.
Cisla jsou priblizna.

Ted jeste kdybych se takhle poctive venoval diplomce :-x
romik 10.4.2008 13:36  196
Souhlas s Jenou a Dajenem, tohle mi přijde jako celkem výhodné a i relativně vhodné využití kněžských dovedností - pokud by hráč postavy PJ řekl, že jeho postava nemá ke knězi dobrý vztah, body by se jakkoliv usměrnili. Ale i celodenním kontkatu nemá moc smyslu na získání bodů házet.

My jsme podobně řešili i rozhovory s postavami - knez provedl jeden jediný hod a ukázalo se jaký je mezi ním a terčem rozdíl. Když to bylo těsné házelo se - pokud byl rozdíl hodně extrémní buď kněz po určité době získal určitý počet bodů a nebo opačně - ani si neškrtl.

jena 10.4.2008 13:34  195
dávání schopnosti na sebeDávání schopnosti na sebe jsme ještě neřešili. Myslím, že kněz je toho schopen někdy na 4. stupni transu. A moje kněžka trans netrénuje, takže schopnosti na sebe sesílat nemůže.
Davec: tvoji výhradu chápu a myslím si, že kdyby kněz i jen tu polovinu občas použil proti družině, tak by se ostatní hráči vzbouřili a asi by bylo po pravidle a zřejmě bychom museli začat házet. Zatím to funguje, protože ke vzájemnému škodění ještě v družině nedošlo.
A mimochodem - pro mentální souboj máme tabulku, kolik kol zhruba trvá získat x bodů průniku při různých rozdílech úrovně theurga/čaroděje a cíle. A při mentálním souboji pak na začátku chvilku házíme a podle toho, jak se to vyvíjí (theurg/čaroděj se podle získaných bodů a rychlosti jejich získání rozhodne, jestli to má nebo nemá smysl) a pokud by to trvalo příliš dlouho, tuhle tabulku pak použijeme a PJ ohlásí hráči počet kol, kolik trvalo získat potřebný průnik.
Odpadá 10 minut házení kostkami a ostatní se nenudí.
A samozřejmě nesmí jít o nějaký fakt důležitý a zásadní souboj. Pak by se všechno házelo.
dajen 10.4.2008 13:27  194
Davec [193]: Mohl :-))) Však na to taky máme takové trochu homerule :-)))

Jenže on v tom rozdíl je. Aby čaroděj či theurg získal průnik, tak se musí plně soustředit jen na to. Kdežto kněz získává vliv už pouhou "konverzací" během celého dne, kdy postavy cestují, povídají si a tak. Vlastně už pouhou přítomností v družině. Takže je logické, že za den nějaký ten vliv získá. Na rozdíl od čaroděje či theurga.
davec 10.4.2008 13:15  193
Sorry, že to tak říkám, ale úplně stejně by to mohli chtít čarodějové a theurgové u mentálního souboje. Tam je taky složitý něco získat (pokud není výrazný rozdíl úrovní - ale to je u kněze taky) a je u toho spousta hodů kostkou...

Mě by třeba vadilo, že na moji postavu má někdo vliv "automaticky", bez ohledu na to, jestli chce pomáhat, nebo škodit.
Bral bych to jen pokud jde o kněze stejné víry, jako je postava, protože v tom případě jej postava bere automaticky jako určitou autoritu (pokud se tedy tak chová :-))
dajen 10.4.2008 12:58  192
XXX [191]: V zásadě záleží na každém jak si to upraví, dá se to jednoduše upravit velikostí té konstanty. Klidně to může být jen (8+úroveň) či jinak. Jo a ještě tam chybí: převedeno přes tabulku zranění a únavy.

Právě kvůli tomu, že se nám nechce zdržovat házením ani v případě záporného použití schopností, jsme to vymysleli takhle. Na druhou stranu by kněz při celodenním pobytu s postavami měl určitě nějaký vliv mít a jestli ho použije v zájmu nebo proti zájmu postava je jen na něm (a aspektu jeho boha).

No jak - normálně podle pravidel. Pokud jsou nějaké hody na přehazování, tak se normálně hází (pokud s tím postava nesouhlasí a házet se musí) a pak to holt každý roleplayingově zahraje :-)

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt