Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Kněz [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Téměř finální errata příručky kněze edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 15.4.2008 14:42  266
Pokud je vůle u PJ požívat si kněze k dobrodružstvím resp k úkolům (kněs jasnožřivost st. X viděl ve snu, že u nějaké věže se stane to a to, zhumbukuje družinku a chodí a hledají idície. To by bylo moc fajn. Líbilo by se mi to. Problém je, pokud bere PJ kněze jen jako další postavu v družině. Ještě jsem s tou mojí nehrál, nemohu soudit.

Viděli jste ten díl Heores, jak viděl Hiro v tom komiksu tu holku co ji má srazit auto a snažil se ji hledat, aby ji zachránil. Tak takhle bych si to nějak představoval. Jen bez to ho časáku. Dobroudružství je na snadě. Když někdo ve vesnici uvidí, jak zachránili malou holku kterou neznali tím, že ji našli v lese 2 minuty před tím, než ji rozsápali vlci (to on ale neví) možná se kmenový náčelní svěří i s něčím hlubším. Nemusí se jen zachraňovat svět. Maminka té holky hodí dobrou radu nebo amulet a už se jde po tom, co tam ty vlky posílá protože před nějakou událostí tam nebyli.

Co k tomu potřebujeme:
Do velké mísy založíme postavu, do ní přimícháme vůli PJ něco takového dělat, okořeníme motivací pro ostatní a to aby brali kněze jako autoritu a dáme na okno nakynout.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.4.2008 14:40  265
cetl tu knizku? Jestli ne, tak doporucuji. Todle by nikdo z nich neudelal ani nahodou. je to jinak nez ve hre.
dajen 15.4.2008 14:37  263
XXX [262]: No nevím, kněze smrti si představuju spíš jako toho, kdo duši po smrti pokoj dává, ne ten, kdo ho ruší, jejím násilným pováláním zpět coby nemrtvého :-)))
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.4.2008 14:35  262
Dajen: proste jinej nazor na pouziti schopnosti. To ze knez ma byt ve sluzbach sveho boha, to 100pro souhlas.

kdybych hral kneze, tak bych hral dle knizek od Knaka (nebojaksepise) ktere psal podle Diabla II. Nekromancer je presne knez smrti v +ku.

Autori: co takhle vydat spesl prirucku pro mě i s tím textem mezi radky? Hmmm tak nic.
dajen 15.4.2008 14:24  261
XXX [259]: Ale tos mi nerozuměl. Však já sám píšu, že většinou jde jen o nastudování teorie. Jen říkám, že u nové schopnosti těžko někdo může chtít praktické pokusy o její využití předtím, než si tu teorii nastuduje.

Myslím si to, protože to tak čtu mezi řádky pravidel. Prostě hraní kněze imho chce úplně jiný přístup, je to jiná filozofie. Kněz má být především ve službách svého boha a až potom se zajímat o světské záležitosti.

Ale jinak ti samozřejmě tvůj pohled neberu. Když se ti kněz nelíbí tak, jak je napsaný, tak si ho holt budeš muset přizpůsobit sám.
dajen 15.4.2008 14:18  260
KOUBA [258]: Ne, opravdu neznám. V naší družině je to vždy o domluvě. Každé homerule prodiskutujeme celá družina (a obzvlášť my střídající se PJové) a pak ho všichni respektují. I když je částečně proti zájmům jejich postavy.
Ale ono stejně asi bude tím, že opravdu spolupracujeme, neděláme si naschvály a nejsou většinou mezi náma žádné větší třecí plochy.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.4.2008 14:06  259
Dajen: to je dle meho nazoru chyba mnoha PJ, že postavam dovoli si brat co chcou. Př. chceš materialku na jedna, když ses zlepsoval zatim jen 8x v mentálce? ha há kde, kdy a jak ses o ní zajímal? Tak smůla chlapče. Prestup si, ale nic se nanaucis, dokud si neco/nekoho nesezenes z kama se to naucis. To same má platit pro vsechny povolani a zdaleka to nema byt zalezitosti jen kneze a hranicare.

Dajen 243: proc myslis, že to tak autori mysleli? Ja si to nemyslim. Takový knez jak jsem ho nastinil spolu s rytirem a treba nejakym spehem muze byt dobra druzinka ve sluzbach ...xy vokurky.. Já to prostě vidím jako nedotazenost, pritom by se prave sem ten knez supr hodil. Proc nekomu nutit nejakeho theurga/čarodeje?
kouba 15.4.2008 13:55  258
DajenAno. Právě čekám na to jesli jsem někdo hodí ještě nějaký návod. Něco jako Jena. Jenže prostě je plno rejpálků, co by jim vadilo, kdybych si s něma mohl něco dělat co bych nechtěl. Jestli tohle neznáš, tak prohlaš svoji družinu za Svatou.
dajen 15.4.2008 13:50  257
KOUBA [254]: Tak tam už by se něco mělo dát udělat. Neříkej, že nemáš šanci u nikoho z družiny. Přeci nemůžou mít všichni vysokou vůli.
No a nebo se dohodněte na nějakém tom automatickém získávání vlivu.
dajen 15.4.2008 13:48  256
Jena [253]: Tak třeba u theurga braní si nových schopností není podmíněno v zásadě ničím (tam jde i to si nastudovat základní teorii). U kněze bych to bral podobně, to je něco malinko jiného než u obecných dovedností - tam totiž ty činnosti může dělat i bez dovednosti. To u zvláštních schopností povolání nejde.
kouba 15.4.2008 13:29  255
To ano. U nových zázračných schoností by to byl problém. Dejme tomu, že tam to není problém povolit. Vychází z tvého principu atd... já měl namysli spíše zlepšení toho co jsem vůbec nepoužil. Teda vyhecovat nějakou schopnost na hlouku a stupeň 3 a pak začít používat, pač je pervektní
kouba 15.4.2008 13:27  254
DajenOk. Chápu tvoji výtku. Byl to příklad...ne nejlepší.

8.-9.úroveň. To není nízká úroveň na které nemůžu čekat zázrak
jena 15.4.2008 13:16  253
KoubaSouhlas, taky jsem takové pravidlo nenašla. Ale chápu to stejně jako získávání obecných dovedností. Že by to mělo být aspoň trochu podmíněno nějakou knězovou činností. Bohužel často je to (zejména u nových zázračných schopností) dost obtížné.
dajen 15.4.2008 13:12  252
KOUBA [249]: Nemůžeš přeci hned od začátku na nízkých úrovních čekat zázraky (tedy čekat je můžeš a třeba ti je i bůh sešle, ale tady jsem to myslel obrazně :-)

A jak už po několikáté opakuju, zázračné schopnosti (a vůbec schopnosti kněze, snad až na nějaký ten zázrak) nejsou určeny pro použití přímo v boji a během něj.
kouba 15.4.2008 13:10  251
Nenarazil jsem taky na pravidlo, aby bylo možno zlepšovat schponosti jen ty co jsem použil.

U Jasnozřivosti nebude nikdy problém, u transu taky ne. Ale abych si zvednul Empatii, když za celé podzemní dobrodrůžo nepromluvím ani na vyschou mrtvolu je divný. Ale nemyslím jen ty hlavní. I schopnosti jako schopnsti. Jak se naučím z někoho vysát životy a dohled, když jsem to nezkoušel ani na nikom koho jsem držel za ruku

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt