Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Kněz [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Téměř finální errata příručky kněze edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 21.4.2008 15:19  322
Rianor [320]: Jistě :-)
davec 21.4.2008 15:16  321
PatchesNa druhou stranu když už léčení, tak extrémní. Včera jsem se svým hraničářem léčil za 10-20 čtverečků (v závislosti na hodu) a to při systému, kdy mohu léčit zvlášť velká a obyčejná zranění je poměrně dost. Jen ta spotřeba obvaziva :-)
rianor 21.4.2008 15:14  320
Patches, DajenZjavne kolko druzin, tolko pristupov :)
patches Patches 21.4.2008 15:04  319
RianorMoj pocit je, ze drd+ je postavene primarne na rieseni problemov, casto bojom, kym rp ide az druhy.

Zajimave - mam presne opacou zkusenost. Vzhledem k tomu, ze boj je v DrD+ znacne nebezpecna cinnost (staci jeden dva slusny zasahy a i postava na vyssi urovni se rychle dostane do druheho radku mrizky zraneni) a zranreni se pomerne pomalu hoji (zvlast v prubehu delsiho a intenzivnejsiho dobrodruzstvi... a to ani nemluvim o pripadne absenci lecitele), tak u me mely postavy vzdycky spis sklony sahat k boji az jako k posledni moznosti reseni problemu...
Ano, muzeme polemizovat o tom, ze je to zalezitost jedne skupiny hracu, ale toto jednani vychazi prave z pravidlovych mechanismu...
dajen 21.4.2008 11:54  318
Rianor [317]: Chápu, že to tak můžeš vidět, ale já si to nemyslím.
rianor 21.4.2008 11:43  317
DajenNepresne som sa vyjadril. Taktiku som mal na mysli ako bojovu, tak i nebojovu. Moj pocit je, ze drd+ je postavene primarne na rieseni problemov, casto bojom, kym rp ide az druhy.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 21.4.2008 08:23  316
I hraničář/knez jde hrát stylem "vemu si co chcu". Hrani neni podminkou. Zálezi jen na dohode, na PJ a na tom co hraci vic sedi (ovsem to neni nas pripad). Proc nutit nekomu porad toho kouzelnika to mi hlava nebere, kazda druzina prece hraje jinym zpusobem.

Knez - takova lepsi jasnozrivost je za x BP. To znamena, ze za tyden muze dostat jen jednu lepsi treba za 12, jednu úplne tu nejhorsi na 3 a nazdarek, nejsou body. Zazraky uz neudela, ty taky chcou nejake body, tak uz knezi (pokud nema do koho valit kliny - v pripade trpose kladivem) zbyvaji jen zazracne schopnosti. Jenze ty nepouzije, protoze se bude muset uvadet 5 min do deliria (jo hrace to stve), nebo ziskavat prizen hodama, coz zjednodusene de. Tak mi vychazi, ze zazracne schopnosti jsou dulezite, ale bohuzel je jejich pouzitelnost trochu rozporuplna.
dajen 21.4.2008 02:36  315
DrD+ postavené na boji a taktice???
rianor 21.4.2008 00:11  314
Suhlasim s tebou v otazke zazrakou a jasnozrivosti. Knaz je urobeny ako ciste rp povolanie, cize by sa mal hrac vzit do postavy a sluzby svojmu bohu, ako pise nigun. Ale mne to pride, ze sa to nehodi do systemu drd+, ktory je viac postaveny na boji a taktike. Predsa na zazraku sa ziadna rozumna taktika postavit neda :). Problem vidim v tom, ze vsetky ostatne povolania su viac ci menej orientovane na boj, ci minimalne porazenie kohosi. Jediny knaz je postaveny na vyhnuti sa boju. Preto nechapem, ze knazovi neumoznili aspon akesi zapojenie do bitky prostrednictvom zoslania zaracnych schopnosti na seba, alebo vymyslani si vlastnych zazrakov, ako navrhuje pardgalen.
nigun 20.4.2008 19:35  313
pardgalenA co třeba bonus +-3 pro postavu za hru hráče při získávání vlivu? ten by se měl při důrazu na RP využívat u kněze téměř neustále.
A nechat zázraky na hráči???
"No a pak tu jsou zázraky. Ano tímhle by se dalo manipulovat a nutit hráče k RP, ale ne tak jak je to udělané. Místo toho aby to bylo průhledné a hráč věděl co ho čeká když udělá to a to, to neví a veškeré snažení tak vychází nazmar. " Dobře zahraný kněz přece musí vědět co má dělat, aby dobře sloužil svému bohu a "dostal" za to nějaký ten zázrak (ovšem zázrak není cíl, cílem je služba bohu a jeho principům). Zázraky a jasnozřivost jsou čistě boží (PJské) věci a hráč do nich zasahuje právě jen skrze samotné hraní své postavy a pak už záleží čistě jen na PJ, jak daných okolností využije, aby to bylo pro bříběh a hru dobré a zajímavé.
Mno, jak už tu bylo řečeno, pokud máte tendenci nechat hráče dělat si zázraky sám, tak to už by pro ně byl lepší kouzelník. Klidně postava nějakýho kněze, ale povoláním kouzelník...
pardgalen 20.4.2008 18:06  312
"Dajen se vám snaží říct, že pro hraní Hraničáře/Kněze je role-playing _podmínkou_, zatímco pro ostatní čtyři povolání je role-playing _možností_."
Ne není. Ve skutečnosti tě tam nic nenutí hrát, jak vy říkáte RP. Jediné co tam je, je to, že PJ může hráči přidělit bod do jedné dovednosti. Pak Jasnozřivost o které hráč ví velké kulové, což je taky špatně. Ach, jak by se tahle schopnost dala skvěle používat, kdyby to bylo pojmuté jinak.
No a pak tu jsou zázraky. Ano tímhle by se dalo manipulovat a nutit hráče k RP, ale ne tak jak je to udělané. Místo toho aby to bylo průhledné a hráč věděl co ho čeká když udělá to a to, to neví a veškeré snažení tak vychází nazmar.
První věc co jsem udělal byla, že jsem nechal hráče dělat si zázraky sám a jediné co jsem dělal bylo přidělování těch bodů. Hráč vždycky věděl kolik jich má a co si může dovolit. Hned to bylo veselejší.
rianor 18.4.2008 15:49  311
Ja hram knaza teraz na prvej urovni, rad by som hral podla pomoz si sam a aj tvoj boh ti pomoze :) Rozmyslal som, ci by sa nedalo obetovat cast zazrakov za rychlejsie zosielanie, este to prediskutujem zo svojim pj-om, ale zaujimalo by ma, co si o tom myslite?
kouba 18.4.2008 13:36  310
RianorNaprosto s Tebou souhlasím. Já mám teď trochu trpasličího kněze zaměřeného na boj.Resp. jeho bůh je dost do podlahy.(asi po výšku kliky :-) Použil jsem body ale hlavně do Jasnozřivosti protože sesílat něco v transu je neúčelné. Pochopil bych dlouhé sesílání při dlouhém trvání nebo krátké sesílání pro trvání schopností jak je teď nastaveno. Ale takhle se to dá použít je pro několik málo schopností v několika málo principech.
rianor 18.4.2008 13:32  309
Ja si myslim, ze ak chce niekto hrat bojoveho knaza, malo by mu to byt povolene, pripadne mu bude jeho boh menej pomahat zazrakmi. Preto mam pocit, ze doba zosielania zazracnych schopnosti na seba je prehnana. Pride mi to ako podmienka, ktorou chcel autor zaistit, aby knaz nebol mlatic, ale hral sa RP, tak ako si to predstavoval on. Taketo nieco mi ale pride neprirodzene obmedzenie, lebo pri hrani knaza je za RP hrac odmenovany zazrakmi.
gran 18.4.2008 13:20  308
Dajen;)

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt