Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Paladin [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus

PALADIN ZIP [40 kB]

Pokud se v textu objevuje termin, kteremu nerozumite, zkuste se podivat na zacatek klubu.
Zahlavi slouzi k poznamkam o aktualnich diskusich.

Terminologie
Paladin - osoba, ktera vidi smysl zivota v hledani Idealu
Atribut - predmet, skrze ktery paladin uziva sve schopnosti - john_jarik [73]
Princip - ekvivalent knezova principu. (drivejsi pojmenovani = ideal
Ideal - nejvzssi meta, ktere se snazi kazdy paladin dosahnout

Pokud zde chcete nejaky termin umistit, piste mi je do posty

Uzavrene Vyzvy (dokud je nekdo neotevre)
Vyzva c.1 - Ctnosti [87]
Vyzva c.2 - Schopnosti vzhledu [115]


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
b_art 31.10.2006 19:51  113
když se na to podívám - Věhlas, Bojový pokřik, Apel, Empatie, tak se mi zdá, že ten pokřik je hrozně konkrétní a "jednoduchej", takže bych z toho udělal obecně zvyšování bojovejch statistik za únavu.

a co třeba komunikace s bohama/ďáblama (démonama?) ?
john_jarik 31.10.2006 08:38  112
Vyzva 2cekam jeste na jednu moznost u uspektu vzhledu. Az jich bude pet, tak prednesu Vyzvu 3 :)
ALe muzu rici, ze jsem se dnes rozhodl pro vyhled prirucky paladina. Jak bude strukturovana a uz zacinam psat. Jenze pisu asi tak hodinu denne, kdyz mam cas a silu. takze to jde pomalu :)
john_jarik 31.10.2006 08:37  111
Podoba knezeJedna paladinova schopnost je velice podobna knezi. A sice to je ta 9, kterou jsem nevedel. Je to vyciteni nedostatku daneho idealu. Paladin Muze vycitit, nedostatek idealu. Takze klasicka paladinska schopnost Vycit zlo (u paladinu Dobra) :)
gran 31.10.2006 07:25  110
MarosKJasně, hned, co budu moci, zmocním se příručky a přečtu si, co máš na mysli .)

Tak, a už nebudeme tvůrce rušit v jeho/jejich práci .))
marosk 31.10.2006 07:05  109
GranAj by som to sem prepisal, ale myslim ze aj bez toho tu bolo dost spoilov.
gran 30.10.2006 16:43  108
MarosKJak říkám - nemám u sebe příručku Kněze .)) Tak snad jindy =)
marosk 30.10.2006 15:28  107
GranKokretne som mal na mysli pasivne posobenie aspektu knaza na okolie ako podobnost s aurou ktoru si spominal v 101. V prirucke (verzia A, hadam sa to v B az tak nezmenilo) na strane 29-Charakter aspektu, zaciatok- z toho som aspon ja vyvodil ze ten aspekt ovplivnuje okolie aj pasivne.
gran 29.10.2006 21:09  106
MarosKNevím, bohužel teď nemám u sebe příručku Kněze a tak přesně nevím, co máš možná na mysli...
marosk 29.10.2006 20:17  105
Granno to imho zalezi na principe toho knaza, ale vo vysledku by to malo sposobit aj tak to iste nie?
gran 29.10.2006 17:18  104
MarosKPokud vím, Kněz má auru ve smyslu toho, že je hrooozně coOOol, tady jde spíš o "nevědomý mentální útok" .)
marosk 27.10.2006 12:44  103
GranTo s tou aurou, nema nieco podobne aj knaz aj ked nie uplne pravidlovo?
b_art 26.10.2006 19:15  102
schopnosti vzhledujak tak na to koukám, tak jedinej regulérně "bojovej" mechanismus má "bojový pokřik", všechno ostatní by vlastně mohla mít kterákoli postava s dostatečně vysokejma aspektama...
takže bych možná udělal např. od každýho aspektu jenom jednu schopnost a dal mu nějaký bonusy při "standartním" vyhodnocování dopadu jeho aspektů - takže věci jako Věhlas, Výslechm, Okouzlení a možná i Apel by se vzhodnocovaly na základě RP DUPJ.
Na krásu by moh mít obdobu obecný dovednosti Svádění.
gran 26.10.2006 17:21  101
Btw jak to tak sleduju, tak vydat Paladina a to moje společně, tak to jde k sobě krásně =P Protože základ je stejnej, ale zatímco Paladin to hájí svými vnějšími schopnostmi (je to stále jen bojovník - Síla u něj je jasnou volbou), tak moje se zaměřuje na vnitřní obhájení svého přesvědčení (což jsou vlastně ideály)(Vůle - to je přece ekvivalent Síly pro Duševní svět, ne?)

Jinak já to svoje mám již brzy hotové, resp. mechanismy, vidím to tak, že za měsíc za dva (eh, jsou vánoce, ne? Pokud to nestihnu do nich, tak až _po_ Vánocích) udělám něco podobného, jako je tady .) Hehe .)

Jinak to stím zastavením boje je docela dobré =) Protože moje povolání má něco podobného... veskrze na velmi vysokých úrovních (21. a výš xD) může dojít k tomu, že postava půjde bojištěm a boj začne utichat - protože dokáže ty lidi ovlivnit tak, že ztratí touhu po konfliktu - a to svými duševními schopnostmi (Aneb Aurou, o čemž se nechci moc rozepisovat a nekomentujte to, protože na pohled první jde _proti_ principům Pluska, ale já ji "zkomprimoval" =P)...
Zatímco ten Paladin na všechny zapůsobí vlastně svým "vzhledem", když to tak řeknu =))

Ty jo fandim vám, mně se to líbí =))
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 26.10.2006 12:58  100
Zastavení boje je výbornej nápad, dost realistickej :)
john_jarik 26.10.2006 10:31  99
EkousPrebirani protivniku je vysoka schopnost "Standarty"
Tak jsme se ted rozhodl, ze Paladin si snizovat aspekt vzhledu nebude.
Kdyz vyuzije Apel, tak se vse jakoby zastavi - vsichni se otoci smerem k paladinovi a jakoby boj skoncil. Je jen otazkou, zda znovu nepropukne.
Paladin totiz vyuzije svou Krs, Nbz, Dst. Takovy Sauron v LOTRu zastavil boj skrze Nebezpecnost. Nejaky saolin asi zastavi boj svou mimoradnou netecnosti a nejaka faerie asi skrze krasu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt