Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Paladin [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus

PALADIN ZIP [40 kB]

Pokud se v textu objevuje termin, kteremu nerozumite, zkuste se podivat na zacatek klubu.
Zahlavi slouzi k poznamkam o aktualnich diskusich.

Terminologie
Paladin - osoba, ktera vidi smysl zivota v hledani Idealu
Atribut - predmet, skrze ktery paladin uziva sve schopnosti - john_jarik [73]
Princip - ekvivalent knezova principu. (drivejsi pojmenovani = ideal
Ideal - nejvzssi meta, ktere se snazi kazdy paladin dosahnout

Pokud zde chcete nejaky termin umistit, piste mi je do posty

Uzavrene Vyzvy (dokud je nekdo neotevre)
Vyzva c.1 - Ctnosti [87]
Vyzva c.2 - Schopnosti vzhledu [115]


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
john_jarik 8.11.2006 12:24  116
k Vyzve c. 3Kat - paladin Smrti. Berouci Smrt jako pocatek a konec vseho. Kazdy ma sva prava. I odsouzenci na Smrt. Stejne tak by kat nikoho nezabil, aniz by jej na to predem varoval.

Rytir - klasicky predstavitel paladina z mnoha her a systemu. Slouzici nejake vyssi entite - krali, cirkvi, ideji a skrze vsechny idealy.

Samuraj - Oddany sluzebnim s hlubsim odrazem vnitrnich povinnosti (ctnosti) ney rytir. Resp. se da rici, ze je to druh rytire, ale z jine kultury.

Soudce - Hodnostar, majici na starosti chod nejake oblasti po strance pravni i vojensko-politicke.
john_jarik 8.11.2006 10:39  115
Vyzva c.2 - Schopnosti s aspektem vzhleduZde jsou uvedeny schopnosti, ktere paladin muze cinit skrze aspekt vzhledu - pokud zlepsuje svou schopnost Vzhled.

Jmeno [Vehlas] - Paladin muze skrye tuto schopnost dat okoli vedet o sve pritomnosti. Resp.: Primet okoli, aby si uvedomilo kym je. Mozna nepoznaji jeho jmeno, ale urcite odhadnou jaky je. Muze toho docilit treba skrze prozrazeni sveho jmena. Nekdo by rekl, ze paladin 0dhali okoli sve nitro (sve idealy a ctnosti).
Bojovy pokrik - Tento vykrik umozni paladinovi, aby utratil cast sve energie (ziskal bodu unavy) a tuto energii vlozil do zasahu. Konkretne do ZZ. Milovnici japonskych bojovych umeni v tomto muzou videt kiai schopnost.
Moc aspektu [Apel] - Paladin skrze svuj aspekt vzhledu muze zastavit boj. Tim dokaze predcit vsechny vyjednavace. Paladin proste zmeni naboj natesenosti bojujicich. Pokud uspeje, tak se boj dostane zase na zacatek a je jen na obou stranach, zda se rozhodnou znovu bojovat.
Empatie [Vyslech] -paladin dokaze rozpoznat naladu pozorovane osoby. Vycitit jeji emoce. Pripadne ji prinutit se nejak zachovat - aby neco rekla, nejak se zachovala, atd. Paladinova schopnost by mela byt "bleskova", zadne pulhodinove pripravy. Proste ted hned vim nebo ted hned konej.
john_jarik 1.11.2006 07:49  114
B_artTo jeste nikdo nema vedet, ale paladin tohle umi.
Da se rici, ze obecne od 6ky muze do astralu (ale ja byt paladin, tak tam nechodim).
Od 12ky muze komunikovat. A od 18ky muze demony a andely (jak rika dusim) privolavat na svet.

Ale podrobnosti tu nenapisu. Ted si hraju s hodnotama demonu v astralu. A moznostech boje v tomto prostredi.

A k tomu Vykriku. Jak jsem psal, je to zjednoduseny nazev pro Kiai schopnost. Ktera byde vychazet z hodu na Chr (neco jako kdyby si zakouzlil).
b_art 31.10.2006 19:51  113
když se na to podívám - Věhlas, Bojový pokřik, Apel, Empatie, tak se mi zdá, že ten pokřik je hrozně konkrétní a "jednoduchej", takže bych z toho udělal obecně zvyšování bojovejch statistik za únavu.

a co třeba komunikace s bohama/ďáblama (démonama?) ?
john_jarik 31.10.2006 08:38  112
Vyzva 2cekam jeste na jednu moznost u uspektu vzhledu. Az jich bude pet, tak prednesu Vyzvu 3 :)
ALe muzu rici, ze jsem se dnes rozhodl pro vyhled prirucky paladina. Jak bude strukturovana a uz zacinam psat. Jenze pisu asi tak hodinu denne, kdyz mam cas a silu. takze to jde pomalu :)
john_jarik 31.10.2006 08:37  111
Podoba knezeJedna paladinova schopnost je velice podobna knezi. A sice to je ta 9, kterou jsem nevedel. Je to vyciteni nedostatku daneho idealu. Paladin Muze vycitit, nedostatek idealu. Takze klasicka paladinska schopnost Vycit zlo (u paladinu Dobra) :)
gran 31.10.2006 07:25  110
MarosKJasně, hned, co budu moci, zmocním se příručky a přečtu si, co máš na mysli .)

Tak, a už nebudeme tvůrce rušit v jeho/jejich práci .))
marosk 31.10.2006 07:05  109
GranAj by som to sem prepisal, ale myslim ze aj bez toho tu bolo dost spoilov.
gran 30.10.2006 16:43  108
MarosKJak říkám - nemám u sebe příručku Kněze .)) Tak snad jindy =)
marosk 30.10.2006 15:28  107
GranKokretne som mal na mysli pasivne posobenie aspektu knaza na okolie ako podobnost s aurou ktoru si spominal v 101. V prirucke (verzia A, hadam sa to v B az tak nezmenilo) na strane 29-Charakter aspektu, zaciatok- z toho som aspon ja vyvodil ze ten aspekt ovplivnuje okolie aj pasivne.
gran 29.10.2006 21:09  106
MarosKNevím, bohužel teď nemám u sebe příručku Kněze a tak přesně nevím, co máš možná na mysli...
marosk 29.10.2006 20:17  105
Granno to imho zalezi na principe toho knaza, ale vo vysledku by to malo sposobit aj tak to iste nie?
gran 29.10.2006 17:18  104
MarosKPokud vím, Kněz má auru ve smyslu toho, že je hrooozně coOOol, tady jde spíš o "nevědomý mentální útok" .)
marosk 27.10.2006 12:44  103
GranTo s tou aurou, nema nieco podobne aj knaz aj ked nie uplne pravidlovo?
b_art 26.10.2006 19:15  102
schopnosti vzhledujak tak na to koukám, tak jedinej regulérně "bojovej" mechanismus má "bojový pokřik", všechno ostatní by vlastně mohla mít kterákoli postava s dostatečně vysokejma aspektama...
takže bych možná udělal např. od každýho aspektu jenom jednu schopnost a dal mu nějaký bonusy při "standartním" vyhodnocování dopadu jeho aspektů - takže věci jako Věhlas, Výslechm, Okouzlení a možná i Apel by se vzhodnocovaly na základě RP DUPJ.
Na krásu by moh mít obdobu obecný dovednosti Svádění.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt