Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Paladin [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus

PALADIN ZIP [40 kB]

Pokud se v textu objevuje termin, kteremu nerozumite, zkuste se podivat na zacatek klubu.
Zahlavi slouzi k poznamkam o aktualnich diskusich.

Terminologie
Paladin - osoba, ktera vidi smysl zivota v hledani Idealu
Atribut - predmet, skrze ktery paladin uziva sve schopnosti - john_jarik [73]
Princip - ekvivalent knezova principu. (drivejsi pojmenovani = ideal
Ideal - nejvzssi meta, ktere se snazi kazdy paladin dosahnout

Pokud zde chcete nejaky termin umistit, piste mi je do posty

Uzavrene Vyzvy (dokud je nekdo neotevre)
Vyzva c.1 - Ctnosti [87]
Vyzva c.2 - Schopnosti vzhledu [115]


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
b_art 16.11.2006 21:13  130
co něco jako Mstitel? nebo Lovec nebo tak ňák... - bojovník s jasnym úkolem - zabít něco / někoho (konkrétně nebo obecně) (např. věčnej zabiják skřetů, kterej nebude mít nikdy dost, nebo chlapík, co se snaží pomstít smrt svýho krále / ...)
ally 16.11.2006 19:30  129
jj, bodli by k tomu aj tie popisy co som tu zahliadol niekde nizzsie, nech si clovek urobi lepsie predstavu. Popremyslam a hodim sem aj nejaky svoj navrh
gran 16.11.2006 19:26  128
AllyNa nástěnce můžeš vidět, co se už navrhlo (Kat, Rytíř, Samuraj, Soudce) .)
ally 16.11.2006 18:46  127
john_jarikjj, takato interakcia s hracmi pri tvorbe je velmi uzitocna :D

Paladina mam zaskatulkovaneho ako Rytira v lesklej zbroji :) s dobrymi sposobmi, ktory bojuje za Vyssie ciele (cirkvi alebo boha). V podstate je to svaty bojovnik, jeden z mnozstva, ten "Vyvoleny"
john_jarik 16.11.2006 08:29  126
AllyTento klub slouzi jako takova studnice napadu k tvorbe Paladina. Zakladni kostru, schopnosti a obeca pravidla pro paladina uz mam hotove. Teda jako pravidlove, ne pisemne, to je mnohem tezsi.
ALe nektere veci (Viz.Vyzvy) jsou otevrene.
Napriklad posledni vyzva: "Koho považujete za paladina. Nebo kdo by paladinem mohl být? (nemusite popisovat cele state. Chci spise pojmenovani. Jde o to, kdo se ridi pravidly a je fyzicky zdatny)" neni prilis podstatnou, ale mne muze pomoci v nahledu, jakeho paladina by hraci chteli hrat. Tentokrat po strance Pracovniho povolani. Tahle vyzva tu bude do konce listopadu. Pak pribude vyzva na paladina jako charakter.

Proc se ptam, kdyz to sam pisu, si mozna rikas.
To je jednoduche. Kdyz ted pisu pravidla, tak nechci opomenout zadnou variantu ci dotaz zvidavych hracu. Nechi opomenout zadnou pripominku, ktera mi muze pomoci zmensit mnozstvi dotazu po vydani pravidel. Proste si setrim cas do budoucna.
gran 15.11.2006 11:04  125
AllyNe, ne, vůbec, já tu nejsem, pravidla tvoří john_jarik, já mu do toho jen kecám, stejně jako všichni v tomto klubu .)
ally 15.11.2006 10:46  124
2Gran:
Sorac ak som trocha mimo, ale ty tvoris vlastne pravidla Paladina?
gran 13.11.2006 17:38  123
john_jarikTak je tak ber =)

P.S. Omlouvám se, ležím v tom už pár dní a hlavou mi běhá jen to, takže to křičím do světa, i když je to pitomost .)
john_jarik 13.11.2006 07:52  121
B_art [117]
Vehlas je subschopnost. Zakladni schopnosti je zmena aspektu vzhledu. Subsopnost jen tohohle vyuziva dal.
Bojovy pokrik je take subschopnost Zmeny aspektu vzhledu. ZZ, UC, ... meni schopnot Bojovy atribut - kde v yavislosti na idealu se ti meni jedna z tech hodnot.
Apel - tam to jeste musim poradne promyslet. Ale priklanim se spis ke Granove variante.
Empatie - neco takoveho by tam mel mit.

B_art [118]
Myslim, ze jsem to tu uz nekde psal... jisteze Sil a Chr.

Gran [120]
Odkazovani na neurcite povolani povazuji za vetsi spoil nez odkaz na pravidla.
Kdyz ty myslenky budes uvadet jako moznost reseni a ne jako odkaz na sva pravidla, bude vse fajn. :)
b_art 11.11.2006 17:08  118
mimochodemmimochodem - co by měli bejt u paladina hlavní vlastnosti? Síla a vůle? nebo charisma? tohle by se možná hodilo vědět..
b_art 11.11.2006 17:07  117
ještě k výzvě č.2na to, že jsou ty schopnosti jenom čtyři jsou moc konkrétní - působilo by to divně, takže bych jim trochu rozšířil působnost:

- pomocí Věhlasu by si paladin moh dočasně zvyšovat hodnoty vzhledu - když si všichni uvědomněj, že že sem příslušník řádu Všechnobijců, hned ze mě jde vyšší strach

- bojovej pokřik by moh za únavu (nebo dokonce zranění?) zvětšovat různý staty - na začátku třeba jenom ZZ, ale na vyšších stupních i BČ, ÚČ, OČ, časem možná i vlastnosti (sil, obr, ...) (spoil) vlastně něco jako hraničářská očista (/spoil)

- apel by moh jednoduše měnit "bojovnost" bojujících - a to klidně i nahoru. Bojovnost by odhad PJ jednoduše podle nějaký tabulky (mohla by nabejvat třeba hodnot 1-20, kde 1 znamená naprostá nechuť ke konfliktům, někde u 10 se tasej zbraně a 20 je nezadržitelná krvavá řežba s cílem vybít všechno, co se hejbe), přičemž paladin by tuhle hodnotu měnil maximálně o svojí úroveň nebo "znalost apelu" (jestli se s něčim takovym počítá)

- empatie by mohla umožňovat do určitý míry i číst myšlenky - ostatně triky jako "poznej lež" by nebyly nic novýho a zrovna k paladinovy by se to docela hodilo.
john_jarik 8.11.2006 12:24  116
k Vyzve c. 3Kat - paladin Smrti. Berouci Smrt jako pocatek a konec vseho. Kazdy ma sva prava. I odsouzenci na Smrt. Stejne tak by kat nikoho nezabil, aniz by jej na to predem varoval.

Rytir - klasicky predstavitel paladina z mnoha her a systemu. Slouzici nejake vyssi entite - krali, cirkvi, ideji a skrze vsechny idealy.

Samuraj - Oddany sluzebnim s hlubsim odrazem vnitrnich povinnosti (ctnosti) ney rytir. Resp. se da rici, ze je to druh rytire, ale z jine kultury.

Soudce - Hodnostar, majici na starosti chod nejake oblasti po strance pravni i vojensko-politicke.
john_jarik 8.11.2006 10:39  115
Vyzva c.2 - Schopnosti s aspektem vzhleduZde jsou uvedeny schopnosti, ktere paladin muze cinit skrze aspekt vzhledu - pokud zlepsuje svou schopnost Vzhled.

Jmeno [Vehlas] - Paladin muze skrye tuto schopnost dat okoli vedet o sve pritomnosti. Resp.: Primet okoli, aby si uvedomilo kym je. Mozna nepoznaji jeho jmeno, ale urcite odhadnou jaky je. Muze toho docilit treba skrze prozrazeni sveho jmena. Nekdo by rekl, ze paladin 0dhali okoli sve nitro (sve idealy a ctnosti).
Bojovy pokrik - Tento vykrik umozni paladinovi, aby utratil cast sve energie (ziskal bodu unavy) a tuto energii vlozil do zasahu. Konkretne do ZZ. Milovnici japonskych bojovych umeni v tomto muzou videt kiai schopnost.
Moc aspektu [Apel] - Paladin skrze svuj aspekt vzhledu muze zastavit boj. Tim dokaze predcit vsechny vyjednavace. Paladin proste zmeni naboj natesenosti bojujicich. Pokud uspeje, tak se boj dostane zase na zacatek a je jen na obou stranach, zda se rozhodnou znovu bojovat.
Empatie [Vyslech] -paladin dokaze rozpoznat naladu pozorovane osoby. Vycitit jeji emoce. Pripadne ji prinutit se nejak zachovat - aby neco rekla, nejak se zachovala, atd. Paladinova schopnost by mela byt "bleskova", zadne pulhodinove pripravy. Proste ted hned vim nebo ted hned konej.
john_jarik 1.11.2006 07:49  114
B_artTo jeste nikdo nema vedet, ale paladin tohle umi.
Da se rici, ze obecne od 6ky muze do astralu (ale ja byt paladin, tak tam nechodim).
Od 12ky muze komunikovat. A od 18ky muze demony a andely (jak rika dusim) privolavat na svet.

Ale podrobnosti tu nenapisu. Ted si hraju s hodnotama demonu v astralu. A moznostech boje v tomto prostredi.

A k tomu Vykriku. Jak jsem psal, je to zjednoduseny nazev pro Kiai schopnost. Ktera byde vychazet z hodu na Chr (neco jako kdyby si zakouzlil).
b_art 31.10.2006 19:51  113
když se na to podívám - Věhlas, Bojový pokřik, Apel, Empatie, tak se mi zdá, že ten pokřik je hrozně konkrétní a "jednoduchej", takže bych z toho udělal obecně zvyšování bojovejch statistik za únavu.

a co třeba komunikace s bohama/ďáblama (démonama?) ?

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt