Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Paladin [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus

PALADIN ZIP [40 kB]

Pokud se v textu objevuje termin, kteremu nerozumite, zkuste se podivat na zacatek klubu.
Zahlavi slouzi k poznamkam o aktualnich diskusich.

Terminologie
Paladin - osoba, ktera vidi smysl zivota v hledani Idealu
Atribut - predmet, skrze ktery paladin uziva sve schopnosti - john_jarik [73]
Princip - ekvivalent knezova principu. (drivejsi pojmenovani = ideal
Ideal - nejvzssi meta, ktere se snazi kazdy paladin dosahnout

Pokud zde chcete nejaky termin umistit, piste mi je do posty

Uzavrene Vyzvy (dokud je nekdo neotevre)
Vyzva c.1 - Ctnosti [87]
Vyzva c.2 - Schopnosti vzhledu [115]


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
john_jarik 27.11.2006 07:55  153
Algeroth [146]Veymu-li to trochu obecne, tak paladin se zdokonaluje vnitrne stale - protoze se mu rozviji jeho Ctnosti. To je nase sebezdokonalovani. Nekdo se sebezdokonaluje cvicenim, jiny soustredenim. Kazdy pak vidi smysl zivota ve sve ceste, ve svych pravidlech.
Atributy jsou vazba na bezny svet, kde at jsi vnitrne sebesilnejsi, tak bez prostredku (zbrane, lidi, moc, penize,...) nedosahnes niceho. Proto paladin pouziva atributy - veci, ktere si kazdy predstavi, kdyz se povi termin PALADIN, si lide predstavi.
U jednoho paladina je to zlata zbroj a mec. U jineho poutnicka hul a celenka s mithrilu.
Takhle nejak jsem si objasnil, proc by mel mit paladin nejake prostredky. A navic jsem chtel, aby jeho sila vychazela z nej a presto z veci kolem nej.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 27.11.2006 06:26  152
Válka - ze slovníku barbarských cicilizací
Násilný ozbrojený konflikt mezi 2 (a více) stranami za účelem získání majetku, teritoria, kořisti, případně jiných výhod.

Mír - ze slovníku barbarských cicilizací
Přestávka mezi jednotlivými válkami, kdy se jednotlivé strany snaží vzpamatovat se z té předchozí a připravit se na tu další.
gran 26.11.2006 10:48  151
metalwarrior665No, vylučují... jak se na to díváš .) Ano, postava těžko bude prosazovat mír a na druhou stranu být fanaticky přesvědčena o válce (leda by se jednalo o různé pokřivenosti typu "Válka je sloveso míru" .)), ovšem na druhou stranu se Principu úplně vylučovat nemohou, protože svět je jejich společnou, (dis)harmonickou kombinací .)

A co se týče toho druhého pohledu... no já jsem se aktuálně úplně ztratil, vlastně už nevím, co se mi na tom tvém nelíbilo, hehe =P Taka ať odpoví xKiv, jak to myslel, já su zblblej .)
metalwarrior665 26.11.2006 10:05  150
Ikdyz mozna by mohlo byt zajimave hrat schizofrenni postavu s rozlozenim, 3 zivot, 3 smrt, takova pekna maniodepresivita:))
metalwarrior665 26.11.2006 10:02  149
Gran: ja ti rozumim, ale stejne si myslim, ze se ty opacny smery prave vylucuji

Zkuste nastinit ten druhy pohled na nakej praktickem prikladu, treba mi to dojde
gran 25.11.2006 17:29  148
metalwarrior665No a tady jsme právě u toho přístupu .) Protože existuje přístup, kde smrt není jen nedostatkem života .)) Ty jsi nastínil jeden, xKiv ti naznačuje, že se na to dá dívat i jinak =)
Myslím, že druhá možnost je lepší, pže aby to nevypadalo, že jsou ty principy na sobě moc závislé... a myslím, že když jsou plnohodnotné, tak jsou taky "něco víc" .) Když určíme neexistenci čehokoliv, tak máme "nic", ale ještě to neznamená, že máme "Nicotu" .))
metalwarrior665 25.11.2006 15:34  147
xKiv - to se ale da rict u kazdych opacnych principu
algeroth 24.11.2006 21:17  146
To mi příjde že Smrt je ideálním principem pro zenového mnicha...

A co se týče Atributu, moc se mi nelíbí vázání jednotlivých bonusů na konkrétní předměty, rsp na předměty vůbec. Co když si budu chtít vytvořit paladiná s ideálem sebezdokonalování?

xkiv 24.11.2006 12:13  145
To mi pripada jako ze Smrt je jenom nedostatek Zivota ...
metalwarrior665 24.11.2006 11:58  144
Zivot x smrtZivot - Velka aktivita, zivot je ta nejhodnotnejsi vec, hlavni je vykonat za zivot, co nejvice skutku, co nejvice toho stihnout
Smrt - Netecnost, klid, zivot je pouhe plynuti ke smrti

v praxi by se to mohlo projevit, tak ze paladin zivota by se snazil lecit vsechno zive, udrzet pri zivote co se da, zato paladin smrti by nechaval nemocne umirat, slabe zabijet jako prirozenou cestu ke smrti
b_art 21.11.2006 16:33  143
ad výzva č. 3jak už sem psal Mstitel (případně dva typy - a) Mstitel - snaží se pomstít smrt svýho otce/... b) Lovec - snaží se vybít všechny skřety)

plus co mě napadlo teď - Robin Hood a jemu podobní
možná i něco jako extrémní kariérista - jeho ideálem je absolutní moc v jeho rukou (herně zajímavý, ne?)
xkiv 21.11.2006 14:40  142
jj, tohle jsem se taky snazil vystihnout, ale nevyslo mi to tak pekne.


Dobro a Zlo si snad dokazeme predstavit vsichni nejak podobne (akorat bych daval pozor, aby nebyla prilis velka korelace Dobro=Rad, Zlo=Chaos, ktera je v nasi kulture myslim pomerne bezna, zvlast pro stare hrace RPG, kteri jsou zvykli jeste na systemy presvedceni ...)
I tak by to mozna chtelo trochu upresnit.

A pro Zivot vs. Smrt si naopak nepredstavuju vubec nic - to co tady plati pro bozstva se mi na lidi moc nevztahuje.
(mam totiz takovou podivnou predstavu, ze "byt paladinem idealu X" se dost podstatne lisi od "byt knezem boha principu X" - pro kneze je prioritou prosazovat zajmy boha, pro paladina je prioritou neodchylit se od sveho idealu)

john_jarik 21.11.2006 09:34  141
xKivmelkor to vystihl presne.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 20.11.2006 19:37  140
Také by bylo možno říci, že Chaos upřednostňuje "okamžité" stavy a řešení před těmi "absolutními (a za každých okolností platnými), kterým pro změnu dává přednost Řád.

Z toho plyne, že ve velmi podobných situacích se vyznavač řádu chová předvídatelně (v xtrémních případech dokonce stejně), kdežto vyznavač Chaosu je nepředvídatelný (záleží na jeho momentální náladě, poloze motýlých křídel, úhlu dopadu praprskú Luny, ...). Zkrátka a (s)prostě múže s klidným svědomím pomoci jedné straně a o 1/2 hodiny (dne, měsíce, roku, staletí, ...) straně druhé (třetí, čtrvté, ...).
xkiv 20.11.2006 15:42  139
(citace z [52])
No a ted jeste ktere to jsou, protoze energie klidne a neklidne mi moc nepomaha.
Rad bude asi neco jako harmonie ducha. Chaos bude spise nestalost ducha a nazoru. je trochu lepsi, ale porad to nepasuje.

Ja uz jsem svuj nazor ventiloval, neco ve smyslu
Rad = uznava autority a tradice, dava prednost zajmu spolecenstvi jako celku pred zajmy konkretnich jednotlivcu
Chaos = chce svobodu (omezenou maximalne pravidlem "moje svoboda konci tam, kde zacina tvoje", zalezi na tom, jestli je vic Dobry nebo Zly), misto slepeho dodrzovani zavedenych postupu se asi bude snazit ke vsemu pristupovat flexibilne (coz se zase muze projevit ruzne podle ostatnich Idealu) ...

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt