Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Paladin [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus

PALADIN ZIP [40 kB]

Pokud se v textu objevuje termin, kteremu nerozumite, zkuste se podivat na zacatek klubu.
Zahlavi slouzi k poznamkam o aktualnich diskusich.

Terminologie
Paladin - osoba, ktera vidi smysl zivota v hledani Idealu
Atribut - predmet, skrze ktery paladin uziva sve schopnosti - john_jarik [73]
Princip - ekvivalent knezova principu. (drivejsi pojmenovani = ideal
Ideal - nejvzssi meta, ktere se snazi kazdy paladin dosahnout

Pokud zde chcete nejaky termin umistit, piste mi je do posty

Uzavrene Vyzvy (dokud je nekdo neotevre)
Vyzva c.1 - Ctnosti [87]
Vyzva c.2 - Schopnosti vzhledu [115]


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 24.10.2006 10:05  67
NoirTorquemada by nejspis *skutecne* byl *zakonne* dobry (podle presvedceni z D&D).
U Husa to trochu hapruje na tom, ze je trochu rozdil mezi okamzitymi dusledky a dlouhodobymi dusledky. On snad *byl* presvedceny, ze prosazeni jeho pravdy by bylo dobre pro vsechny, ne?


Vsechno zle je k necemu dobre (a naopak).
Jak to vyvazit, to uz je IIRC otazka, na kterou lidi (studovani filozofove) nedokazou najit (obecne) uspokojivou odpoved uz hodne dlouho.
john_jarik 24.10.2006 10:04  66
Noir, xKivTak nejak. Myslim, ze az rozdelim vsechny ctnosti, tak to bude mnohem pochopitelnejsi.
Neco jako si asi kazdy kdo hraje kneze dokaze predstavit rozdil mezi knezem Dobra a Zla dle jejich principu.
noir 24.10.2006 09:57  65
xKiv: V důsledku pak bude inkvizitor, který upaluje své oběti proto, aby jim pomohl (protože věří tomu, že oheň očistí jejich zlé duše a dopřeje jim tak vykouepní z hříchu), dobrý, zatímco martyr, který trvá na své pravdě, aniž třeba bere důsledky svých činů pro svou zemi, bude zlý.
Právě jsem popsal Torquemadu a Husa :o(
Jo, já vím, že náboženské věci jsou vždycky ošajslich, ale paladin přece náboženstvím (nebo spíš vírou) bude žít.
xkiv 24.10.2006 09:41  64
jj [54]:(Po delsim zamysleni)
A jaky potom bude rozdil dobro-zlo?

Podle me je prave
dobro=prihlizim i k tomu, co moje ciny zpusobi ostatnim, a snazim se, aby to pro ne bylo (podle meho svedomi) co nejlepsi
zlo=kaslu na ostatni, zajima me jedine jaky bude dopad na me (coz muze zahrnovat "libi se mi kvileni mucenych zajatcu, tudiz jim budu pusobit bolest")
john_jarik 24.10.2006 07:17  63
Vehlas a Bojovy pokrikTak jo. Nechtel jsem to tu psat doslova, jak to mam v hlave, ale melo by to byt takto.
Kdyz si to paladin preje a chce, aby jej cil poznal, tak pouzije "vyrazneji" nez kdokoliv jiny schopnost Vehlas. Diky niy se mu nad hlavou objevi napis dle jeho prani. Ale logicky ne, ktery by odporoval paladinove skutecnosti. Paladin Zla tam nebude mit napsano, jsem svaty.

Dalsi schopnost : Bojovy vykrik
Skrze tuto schopnost muze paladin behem boje prenest cast sve energie (pochopte, za body unavy) do vykriku, ktery zvysi jeho ZZ.
Pro stouraly: Berte to jako kiai u bojovych umeni :)
noir 23.10.2006 16:51  62
xKiv: To je něco jiného. S tím souhlasím.
Ale zkus se sám zamslet nad tím, jestli by se ti líbilo, aby ti nad hlavou řvala cedule: "Jsem svatý bojovník! Budu bojovat proti nespravedlnosti!" DObrý paladin by se IMHO propadl hanbou, zlý by své zlo spíš skrýval. Řešit tyhle záležitosti mechanicky mi nepřijde jako dobrý nápad. Nicméně pokud to bude nějak dobře vyřešené a bude to v kontextu s jinými schopnostmi, tak se rád nechám překvapit!
xkiv 23.10.2006 16:46  61
Hmm, mea culpa, myslel jsem tim "nesmi byt za zadne okolnosti nevyhodna".
noir 23.10.2006 16:36  60
xKiv: Bývá to zvykem. Neznám zatím žádné schopnosti v existujících pravidlech +ka, které by postavy znevýhodňovaly. Třeba zlodějská finta, díky níž by se zloděj na 45procent vrhem netrefil by mohla na třetím stupni tuto šnaci zvýšit až na 95 procent! Mmmmm
xkiv 23.10.2006 16:32  59
A kdo rika, ze kazda vlastnost povolani musi byt pro postavu nutne vyhodna?
noir 23.10.2006 16:05  58
Hm, i tak, taková schopnost může být značně kontraproduktivní (třeba u paladina zla), nebo dobrý paladin ve zlé společnosti.
Já si totiž nevzpomínám na DrDo Věhlas...
xkiv 23.10.2006 16:01  57
Jestli to nemela byt schopnost "... cil pozna, ze se jedna o paladina"?
noir 23.10.2006 15:10  56
JJ: Hm, není to věc, kterou je zbytečné popisovat nějakým mechanismem? Když někdo bude slavný, tak ho lidi budou poznávat, když neudělá nic slavného, ale přesto bude mít vzhled +21, stejně ho nikdo nepozná, nebude mít podle čeho...
john_jarik 23.10.2006 13:37  55
Paladin - vzhledTakovou ukazkou by mohla byt napriklad schopnost, Poznani paladina. Diky aspektum vzhledu si cil hodi, jestli paladina pozna.
Prirovnanim muze byt schopnost z DrDo Bojovnikova - Vehlas.
john_jarik 23.10.2006 13:23  54
xKivDiky za upozorneni.

Tak to reknu spise takhle. Rad by mel byt takovy pristup, ktery krome nejake tradice, zvyklosti pristupuje ke vsemu s rozvahou.
Proste takovy Zen-budhisticky pristup. Nejprve vse rozvaz a pak konej.
Chaos at je naopak pristup maleho ditete, ktere chce vse vyzkouset a nepremysli o nasledcich.
xkiv 23.10.2006 12:41  53
Me to pak totiz prave koliduje s tim, ze "drzet se nejakeho principu" vlastne *vzdycky* prispiva k Radu podle varianty 1.
Stejne tak u kneze - *kazdy* buh vyzaduje *nejakou* poslusnost/dava pravidla/... pak mi to hapruje, protoze by to vlastne znamenalo, ze kazdy buh ma alespon 1 bod v principu radu (a kazdy paladin by mel mit neco v idealu radu) ...

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt