a] Noir, b] xKiva]
Hrac to ovlivnuje tim, ze rekne PJ : "Chci se drzet tehle ctnosti. Zkus to videt v mem chovani a jednani."
PJ odpovi : "OK, kdyz to nedodrzis, tak se ti muze neco stat."
Pak to probiha stylem... hraji, hraji, hraji. Kdyz postava postoupi na 3.,5.,7.,...uroven, tak PJ vezme hracuv seznam ctnosti a vybere tu, kterou opravdu plnil - tim se stane skutecnou Ctnosti, ktera je soucasti paladinova ja.
Takze hrac si vlaste vybira ctnosti a PJ mu je jen zazehluje do duse :)
b]
Bude postupne prichazet o cele schopnosti z daneho idealu.
Priklad: Paladin 4.uroven
atribut utocny - +1 UC [Dobro], +1 ZZ [Smrt]
atribut vzhledu - +1 k Dustojnosti [Rad]
atribut ochranny - +1 k rezistu na magii investigativni [Rad]
Ctnosti - milosrdenstvi [Dobro], kavalirstvi [Dobro]
Behem hrani porusi ctnost Kavalirstvi (tak vyrazne, ze PJ rozhodne o tom, ze by mel byt potrestan). Proto mu vezme POUZE JEDNU vyhodu schopnosti vychazejici z Dobra, napriklad utocny atribut. |