Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 3.9.2006 23:39  1044
Wolfi: Thx a lot =)

Pest: Mno, pokud vím, tak už errata pro Theurga jsou, když nám vyšli edice B, že? Co tahkle jednou za čas ocheckovat odkazy na Dragon Lords v sekci "Opravy Chyb v DrD+?" =)) I když nevím, jestli tam ZROVNA TAHLE úprava je.
A pak mám pocit, že tam nejsou všechny změny A=>B, musím to někdy zkontrolovat a aktualizovat, chmpf...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 3.9.2006 16:34  1043
Gran [1041]: Měnilo se to na běh, sprint je pouze za změnu fyzický => duševní svět (či naopak :)
pest 3.9.2006 15:40  1042
Granúprav už bylo dost, (přes 1000 příspěvků u theurga to dokazuje) ale už aby byla "téměř finální erata pro theurga". :)
gran 3.9.2006 15:25  1041
PestPříklad, který uvádíš, platí v případě, že pod "dají použít" vidíš "sejmu ho, až se podělá a vlastní máma ho nepozná" =P

Například takový Theurg se specializací do MS (tj. žádné astrály, formule, démoni a obdobné blbosti okolo (což (bohužel/bohudík) můj Ilinther mít nebude) může už na 4-5 úrovni poměrně slušně ovlivnit "commona", tedy postavu na 1.-2. úrovni =)
Pokud postavíš Theurga se specializací na 9.-10. úrovni, tak commony dokáže veskrze zabít.

Obzvlášť síla mentálního souboje stoupla v dobách, kdy klesla únava (nebo se pletu? Jaká je aktuální únava za kolo v Duševním světě? Jako sprint, nebo se to změnilo na "jako běh"?). =)
pest 3.9.2006 15:20  1040
GranJá osobně si myslím že Mentální souboje se dají použít stejně až cca od 10 levlu a to na postavy o cca 3 levly níž a přesto je mnohem lepší ho zabít nebo zmrzačit jinak.
gran 3.9.2006 13:36  1039
PestZapomněl jsi absolutní specialitku, jakou jsou mentální souboje =)
romik 3.9.2006 13:23  1038
No ale vždyť ano. Ty bariéry jsem měl jako pomocné prostředky k pohybu a tak, nikoliv jako vyloženě obranný prostředek. Můj theurg se snažil nebojovat vůbec. Byl to postatší univerzitní profesor a nepotřeboval kilovat protivníky na potkání. On vlastně ani nepotřeboval protivníky...:)
pest 3.9.2006 13:19  1037
RomiKAno máš pravdu ale je to zas stejný problém sešleš 2-3 velice silné bariéry a potom nic.
romik 3.9.2006 11:59  1036
Ale pořád tady mluvíte jen o theurgovi, který se primárně zaměřil na likvidaci nepřátel.
Třeba moje postava theurga profesora nedokázala zabít ani jediného (slabšího) válečníka. Dokázala se mu pár kol bránit, ale jakmile došly bariéry byl by konec jednou či dvěma ranami. imho to, co tu řešíte je hezké, ale relativní.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 3.9.2006 11:35  1035
Pokud si je nažene do malé uzavřené místnosti, tak klidně i hodně velký počet :)
marcus 3.9.2006 11:21  1034
"Plusy: hrozně silné formule/kouzla (za den dokáže sešlehnout dva hodně nadupné válečníky)" Dva? Přidej...
anonym 3.9.2006 09:01  1033
kdyz theurg sesle uder ma si k ZZ jeste pricitat 1k6? Protoze u te formule je napsano, ze se to pocita jako zraneni zbrane, ale pak by to mohlo byt az 2x silnejsi
nox 3.9.2006 08:43  1032
Slabé vyvolávání démonů - souhlas, co s tím? :)
Myslim že de o to, že by se hodně těžko hrál theurg vyvolavač - tj. specializace na vyvolávání démonů, nejsem v theurgovi moc sběhlej, ale myslim že se s tím dá souhlasit a že je to škoda (přestože ty omezení, ze kterých to plyne jsou docela logický)

většinu času kdy ostatní hrajou Rp on stráví v astrálu....
No on i takovej astrál jde hrát RP, problém je v tom, že tam nebudou ostatní postavy
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 2.9.2006 16:44  1031
Pest [1030]:
Složitost - sám píšeš, že se zvykne
Znovuzískání - řešeno démonem obnovovačem
Vyvolání démona - noa, já si nedovedu představit vyvolání démona za 10 minut :)
Slabé vyvolávání démonů - souhlas, co s tím? :)
pest 2.9.2006 13:22  1030
Čas, tolik věcí a tak málo času.Mám otázku, Všichni říkají že je theurg neúměrně silný, ale já si to nemyslím, chtěl bych vědět váš názor. Omlouvám se za to že budu mít v příspěvku chyby (protože nemam příručku doma- tímto bych chtěl apelovat na Sira Adriena který mi ji ještě nevrátil:)

Plusy a mínusy theurga:
Plusy: hrozně silné formule/kouzla (za den dokáže sešlehnout dva hodně nadupné válečníky)
Plusy: samostatné utváření Formulí pro jejich vyšší efektivitu
Plusy: Okamžité sesílání formulí/kouzel
Mínusy: na první ohled složitost theurga (ale když se pochopí začátek tak už to jde)
Mínusy: za "znovuzískání" formulí musí být v tranzu (nebo se do něj dostávat) 1 až 2 hodiny (pokud nezná zlatou stezku) (tím pádem získává o dost bodů únavy"navíc")
Mínusy: slabé vyvolávání démonů (podle mě nejde se na ně specializovat)
Mínusy: vyvolání démona trvá (se vším- kreslení...) cca 1,5 až 2,5 hodiny.

Myslím že theurg má hrozně velké schopnosti, ale jsou zacíleny jen jedním směrem a to jsou formule, ty mají v podstatě rozdělení na portálové a bojové. ale denně (pokud používá své schopnosti) stráví různými činostmi hrozně moc času (pokud získává formule i démona v jeden den tak od 2,5 do 4 hodin, většínou alespoň 3,5hodiny)
Můj osobní názor je že je theurg hrozně špatné povolání, většinu času kdy ostatní hrajou Rp on stráví v astrálu....

Děkuji za jakýkoliv názor Pest

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt