Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 5.9.2006 16:50  1062
PestOn tam ten fatalni neuspech je taky jako "pojistka", aby hraci nepokouseli kostky k necemu, na co jejich postavy jeste nemaji
(ve skutenosti taky nejspis nebudes, rekneme pilotovat letadlo nebo se hrabat ve vnitrnostech pocitace, dokud v tom nemas nejakou jistotu - a pokud ji mas neopravnene, tak se ti to vymsti).
pest 5.9.2006 16:22  1061
Auto- hraníMě osobně se protiví jak to aby si theurg házel na hody tak aby si hraničář vybíral sám zaměření. U theurga (o hraničářovi se nebudu bavit) je dost hodů které mohou mít fatální neúspěch a proto si myslím že jenom "hodně" zkušený hráč by dokázal zahrát stejně kdyby měl úspěch a fatální neúspěch. (Jinak souhlasím že hraní si s vazbami je otrava ale to i u kněze případně hraničáře.)
romik 5.9.2006 09:30  1060
Noir: Já toto pravidlo používám a neměl jsem jediný konflikt ani s jedním z hraničářů. Jeden mi dokonce řekl, že je super sledovat jak vybírám. Jedná seo nového a relativně zkušenějšího hráče. Každopádně s hráči o jejich hraničáři mluvím a proto nemám těžkou volbu. Pokud si nejsem jist, zeptám se hráče jak si to představuje - přeci jen, jde i o jeho zábavu.
noir 5.9.2006 09:22  1059
RomiK: Hm, hraničář mi zase tak šílený nepřipadal. Hráč SI SÁM URČOVAL, kam se ve svém vývoji vydá. Pravidlo o třech bodech z pěti jsme ignorovali. Svou budoucnost si hráč vybíral sám...
romik 5.9.2006 09:13  1058
Noir: Vazby a takhle jsem nechával na něm, on mi vdy vysvětlil kde a jak házel. Časem jsem se je naučil. Vazby jsem dával většinou docela rychle.
Stejně složitý je třeba hraničář - kde strávím i hodinu přemýšlením co s ním dál...
noir 5.9.2006 08:40  1057
RomiK: Mě obtěžovalo řešit odkud kam vedou jaké vazby, jejich typy a trávit nad tím dlouhou dobu, kdy ostatní postavy se nudily. A už jen přepočítávání formulek je DOST opruz, kor pro někoho tak matematicky indisponovaného, jako já...
romik 5.9.2006 08:33  1056
U nás mám jednoho theurga, celé prázdniny nechodil na hrnaí, což není takový problém. teď nevím, jestli bude dál chodit. Nicméně, měl vše naučené a připravoval si to sám, já jen kontroloval výsledky. Nestál jsem nad ním jako hlídací pes a nekoukal jsem, jaká čísla mu padají na kostkách. Hra šla rychle a theurg nezdržoval víc než zloděj.
noir 5.9.2006 07:28  1055
Gran: U nás theurg zdržoval, navíc ani hráče nebavil. Tak jsme se dohodli, že theurgy ne.
gran 4.9.2006 17:58  1054
Zakázat Theurga? Tak to už je ale na prd, IMHO ;)
Zas tak děsně jako decker na tom není, jde jen o to, kam Theurga zaměříš.
dajen 4.9.2006 17:45  1053
Noir [1051]: Trochu drastické řešení, ne? :-))

JackeLee [1050]: Mno lístečky mnohdy zdržují ještě víc, když PJ musí odepisovat.

Wolfi [1052]: No vadí nevadí... hlavně s tím musí PJ počítat a musí vědět, kdo s kým má jaký vztah a jaké vazby vlastně od duše či k ní vedou. A to je hodně náročné. A jinak není to ani záležitost na několik hodin (myslím hledání vazeb a vztahů v duševním světě nikoliv mentální souboj). Máme vyzkoušeno, že podstatné informace je theurg schopen zjistit za několik minut.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.9.2006 15:36  1052
Dajen [1047]: To IMHO nevadí, na druhou stranu je po tu dobu velmi zranitelné jeho tělo. Každý theurg si rozmyslí, jestli bude několik hodin bezbranný jako kotě :)
noir 4.9.2006 11:07  1051
JackeLee: Jednoznačně.
My jsme theurga jako HP zakázali.
jackelee 4.9.2006 11:04  1050
Noir [1049]: Když už jsme u jinejch systémů tak stejně "otravně" pro družinu fungoval i sicco a druid v DrDo

Gran [1048]: Osobně bych řešil theurga lístečkově během věnování se ostatním.
noir 4.9.2006 09:10  1049
S theurgem je stejný prohlém jako s deckerm v Shadowrunu: Dělá velmi častoi něco úplně jiného, než zbytek družiny. Pohybuje se jinde, řeší jiné věci, do interakce s postavami vstupuje jen málokdy...
gran 4.9.2006 05:46  1048
DajenČas ve hře: Inu, hodně pomůže, pokud je hráč Theurga i PJ a má vše v malíku. Já třeba přemýšlím, že si pár "defaultních" bojů "předpřipravým" (řeknu PJ - teď potřebuju, aby mi desetkrát za sebou padlo na kostkách víc jak 3, tak mě sleduj...) nebo něco na ten způsob.
Výhodnost pohybu a hledání nejslabších vazeb: Nikdy jsem nezkoušel (to odhalování slabých), nemám zkušenost, nemohu radit =P .))
Mentální vcítění: Hmm, ovšem stále je to základní kámen pro všechno ;)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt