Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 5.10.2006 07:38  1074
Gran [1072]:
Dotaz: Jaký je hod na pevnost někoho, kdo není ani theurg, ani démon? Třeba Bojovníka? Nebo Švece?
Odpoved: úroveň [+ 10?] + 2k6+ // + 10 pokud se nebrani, jestli se nepletu.
gran 4.10.2006 19:02  1073
A pak se chci ještě zeptat, jak je to nakonec s obtížností vstupu do sfér.
Našel jsem ve své příručce nějaké čmáranice (pokus o zanesení errat, která se mi nyní nedaří nalézt?) a nevím, co je správně =P Mám tu dvě možnosti:

A) Vstup do astrálu + 2k6+:
méně = fatal
sféra+6 = neúspěch
sféra+12 = úspěch
sféra+18 = absolut úspěch

B) Vstup do astrálu + 2k6+:
méně = fatal
2*sféra+5 = neúspěch
2*sféra+11 = úspěch

sféra+27 _NEBO_ 2*sféra+27 = absolut úspěch

-----
Co je prosím správně? =)
gran 4.10.2006 18:43  1072
Pevnost"Pevnost mysli je dána úrovní bytosti, na kterou theurg útočí. Některé bytosti ji však mohou mít různě pozměněnu v závislosti na různých zvláštních schopnostech.
Každopádně, jedná-li se o theurga:
Hod na pevnost = úroveň + 2k6+

Jedná-li se o démona, použije se místo úrovně sféra, ze které byl vyvolán:
Hod na pevnost = Sféra + 2k6+"


- Theurg, strana 51, odstavec Hod na Pevnost

Dotaz:
Jaký je hod na pevnost někoho, kdo není ani theurg, ani démon? Třeba Bojovníka? Nebo Švece? =)
migel 12.9.2006 07:41  1070
Noir1049Ano občas se to stává, ale dobrý PJ nebo Gamemaster připraví dobrodružství tak aby si zahráli všeci. Dokonce nejedenkrát se nám stalo že si PJ nepřečetl, nebo nezjistil co ta postava dále umí A theurg čídecker přišli na řešení o polovinu hracího času dříve.
romik 10.9.2006 11:16  1069
PestJak jsi to myslel? Chybí ti jedno písmenko v důležitém slově a tvůj výrok se může stát dvojsmyslným.

Nicméně, Kafe to pochopil dobře - Noir psal o tom, že jejich hraničář si všechny body rozděloval sám, bez zásahu PJ. Ač se to více hodí do klubu pro hraničáře, začalo se to řešit tady. Mě to z Kafeho příspěvku přišlo pochopitelné.
kafe 10.9.2006 11:13  1068
Pest: Netvrdím, že mám úplný přehled o pravidlech, ale o tom důležitém něco málo vím. Možná jsem se o tom měl asi více rozepsat, pak by si to třeba pochopil, jak to bylo myšleno.
pest 10.9.2006 10:52  1067
KafePromiň ale vůbec nevi o čem muvíš.
kafe 10.9.2006 09:35  1066
Noir: Zrušili jste pravidlo tří bodů??? To už z hraničáře děláš dovednostní povolání. Hráč si jej nakombí, že z něj bude chodící zabiják, třeba. Pak ti budou, téměř, vždy vznikat záporné konflikty. Stalo se nám to ve starém Drdku a myslím si, že teď jsme teď také na nejlepší cestě. Co se týče theurga, tak také nejsem žádný matematický vědátor a víceméně jsem ho celého pochopil. Řekl bych, že se dost šidíte v hraní.
gran 5.9.2006 21:36  1065
PestKdyž myslíš =))
pest 5.9.2006 18:32  1064
GranTo je to jak jsem ti řikal že jsi detailista. :) Tebe to musí bavit.
gran 5.9.2006 17:40  1063
Noir: Mě velmi baví a většinou ani moc nezdržuju (a pokud ano, tak to bylo proto, že jsem ještě neměl ty schopnosti "v malíku" a můj PJ nejenže nečetl Theurga, ale ani jeho "kecy v PPJ" =P .))...

Pest: Jinak souhlasím že hraní si s vazbami je otrava ale to i u kněze případně hraničáře - To je tvůj subjektivní názor. =)
xkiv 5.9.2006 16:50  1062
PestOn tam ten fatalni neuspech je taky jako "pojistka", aby hraci nepokouseli kostky k necemu, na co jejich postavy jeste nemaji
(ve skutenosti taky nejspis nebudes, rekneme pilotovat letadlo nebo se hrabat ve vnitrnostech pocitace, dokud v tom nemas nejakou jistotu - a pokud ji mas neopravnene, tak se ti to vymsti).
pest 5.9.2006 16:22  1061
Auto- hraníMě osobně se protiví jak to aby si theurg házel na hody tak aby si hraničář vybíral sám zaměření. U theurga (o hraničářovi se nebudu bavit) je dost hodů které mohou mít fatální neúspěch a proto si myslím že jenom "hodně" zkušený hráč by dokázal zahrát stejně kdyby měl úspěch a fatální neúspěch. (Jinak souhlasím že hraní si s vazbami je otrava ale to i u kněze případně hraničáře.)
romik 5.9.2006 09:30  1060
Noir: Já toto pravidlo používám a neměl jsem jediný konflikt ani s jedním z hraničářů. Jeden mi dokonce řekl, že je super sledovat jak vybírám. Jedná seo nového a relativně zkušenějšího hráče. Každopádně s hráči o jejich hraničáři mluvím a proto nemám těžkou volbu. Pokud si nejsem jist, zeptám se hráče jak si to představuje - přeci jen, jde i o jeho zábavu.
noir 5.9.2006 09:22  1059
RomiK: Hm, hraničář mi zase tak šílený nepřipadal. Hráč SI SÁM URČOVAL, kam se ve svém vývoji vydá. Pravidlo o třech bodech z pěti jsme ignorovali. Svou budoucnost si hráč vybíral sám...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt