Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
apexx 15.12.2006 08:46  1209
Osobne jsu rad, ze na tu komunikaci musi byt prunik alespon 0 u obou. Kdyby stacil jen u jednoho, byla by to zbytecne silna schopnost. I kdyz hraju carodeje, tak tady dam prednos sve PJpulce.
dajen 14.12.2006 17:14  1208
xKivAd spoil:
To. že to v příručce theurga není, je údajně chyba, které si při editování edice B nevšimli. V provizorních erratech tato schopnost byla uvedena ve stejné formě jako u čaroděje.
xkiv 14.12.2006 16:38  1207
Carodej svede (a to uz je spoil na carodeje):

1) "vzajemnou konferenci" (narozdil od theurga to ma v prirucce).
2) pomoci mentalni praktiky "Ovladnuti jemne motoriky" - SMP 30 (a nekterych vyssich) - podsouvat smyslove vjemy (aniz by se staral o to, na jake jsou brane)
gran 14.12.2006 16:35  1206
xKivTakže Čaroděj to nesvede...
xkiv 14.12.2006 13:32  1205
GranTo jsem domlouval ja s autorem (autory?) carodeje (a theurga? nevim).

Muj puvodni navrh byl:
- myslenku (nadavku, hrozbu, kratkou zpravu) muzu predat nekomu, na koho mam trvaly prunik alespon 0, nebo nekomu, s kym na sebe navzajem mame prunik alespon 0 (i docasny).

Pokud vim, tak se z toho do pravidel dostal jenom druhy bod (maji na sebe navzajem prunik alespon 0), tj. oba musi byt soustredeni na dusevni svet (jinak vsechny pruniky ztratili).

Zrovna na to slyseni hlasu jsem taky miril, ale to uz theurg umi. Jenom musi pouzit trochu vyssi praktiky (podsunovani hlasovych vjemu je nekde ... nevim kde, ale urcite se na nejakou branu zaradit da)
gran 13.12.2006 17:58  1204
Mám dotaz.

Někde jsem to viděl, ale už nevím kde a nechce se mi to hledat .) Psalo se tam o "mentální konferenci"... bylo tam psáno, že to možné _je_, ale že oba musí mít v MS větší Průnik/Přesah (bordel v pojmech) než 0.
Co se tam však, pokud vím, nepsalo, je, zda je potřeba, aby uměli koncentraci na Duševní Svět .)
Resp. hráč za mnou přišel, zda by mohl způsobit, že někdo bude "slyšet hlasy" .)
xkiv 8.12.2006 09:26  1203
Ale samozrejme bude zatizeno postihem za vzdalenost, bonusem za velikost, opravou za rychlost pohybu, zvlastnimi protistreleckymi schopnostmi a vubec :-i
peca_007 8.12.2006 08:04  1202
anonym [1201]: ano - domnivas se spravne.
anonym 8.12.2006 00:06  1201
Asi hloupý dotazkdyž už tady řešíte ten výboj - domívám se správně, že moje útočné číslo při výboji nebude nikterak zatíženo postihem za scházející dovednost (vždyť přeci také žádná takováto dovednost neexistuje)??? díky za odpověď
xkiv 7.12.2006 12:33  1200
Vyboj ma podle me dostatecne malou oblast zasahu, aby se dal vyhodnocovat podle beznych pravidel strelby (coz znamena moznost zasahu do hlavy a pak +2 k ZZ).

Obecne by hlavne melo platit, ze kdyz se necim trefit tak, ze to zasahne jenom hlavu, tak je za zasah hlavy +2 k ZZ.
migel 7.12.2006 10:46  1199
MarcusJo já bych řekl že jo, alespo¡n u nás to tak používáme
marcus 6.12.2006 14:57  1198
VýbojKdyž už se tu bavíte o zásahu hlavy, zeptal bych se, jak je to s výbojem. Tam by mělo fungovat, že zásah do hlavy = +2 k ZZ. Je to tak?
gran 1.12.2006 15:04  1197
peca_007Ok, thx.
peca_007 1.12.2006 11:26  1196
Gran [1188]: ANT_39, autor theurga a spoluautor carodeje.
xkiv 1.12.2006 09:36  1195
XoraXoXTaky bych to tak videl.
Prece kdyz udelam stejne horky (Silo Ohne) ohen o vetsim polomeru, tak taky udelam vetsi zraneni (uz jenom tim, ze treba zasahnu vic cilu).
Tak da rozum, ze *mensi* ohen udela mensi *zraneni*.

Co ja vim, tak plne zraneni za ohen (SZ=Sila Ohne) nastava pouze v pripade, ze je (temer) cela postava v ohni podstatnou cast kola (za dotyk - popaleni - bude typicky maximalne jeden krizek, bez ohledu na SO, ...).
Do toho uz se pocita i to, ze cast zraneni je rozlozena na hlavu (stejne jako pri utoku hejna).
Pokrocilejsi postupy muzou zahrnovat:
- pri utoku na cele telo (a s ruznou ochranou tela vs. hlavy) rozlozit krizky (pred odectenim ochrany) na telo a hlavu v pomeru 3:1
- pri utok na cast tela (dostatecne malym projektilem, nebo pevne umistenym ohnem na vyrazenou postavu) ano - +2 za zasah hlavy, ale minus hodne za velikost ohne (tak -10 .. -20 bych dal), v pripade explozivniho ohne za polomer exploze (tam se to zraneni pocita za okamzik exploze, takze zadne snizeni za kratsi expozici) [samozrejme zase zvysit o dobu pusobeni, a podle pravidel o zapalovani to vypada, ze Sila Ohne muze s Dobou pusobeni rust az do puvodni SO + Nezapalnost materialu, coz bude pro cloveka neco kolem mokre kuze, asi?]
pri utoku na vyrazenou (nehybnou) postavu je tam navic bonus za prave tuhle okolnost (dle edice B tusim +5 na UC a +6 na ZZ?)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt