Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
spartakus 14.3.2007 23:14  1320
Podle mě je nejlepší využití portálu k sekání. Stačí udělat portál s krátkým trváním, něco prostrčit, počkat až portál skončí - a máte přesně rovný řez skrz jakýkoliv materiál.
Můj theurg asi začne brousit diamanty :)
profa 14.3.2007 19:22  1319
nehledě na to, že většina theurgů se specializuje na formule -> má dost vysoké konstanty a jediným limitem pro ně je horní hranice náročnosti ze sféry.
dajen 14.3.2007 11:53  1318
xKivad 1) sice chápu, že je to jen příklad, ale pěkně demagogický. Chtěl bych vidět theurga, který by to vydržel.
A dostat 10 křížku únavy vpodstatě zatím za nic (ve srovnání s čarodejem, kterého obdobná procedura stojí "jen" 6), je imho silné kafe. Takový theurg je nejen na nižších úrovních téměř nepoužitelný, zvášť pokud cestuje s družinkou.

ad 2) to je sice výhoda (imho nevyvážená s 10 křížky únavy), ale jen do 4. sféry včetně. Od páté sféry už je pro tebe náročnější se dostat do astrálu pro formule. A pochybuju, že theurg na vyšší úrovni se spokojí s formulemi z nižších sfér.
xkiv 14.3.2007 11:08  1317
Profa1) Klicove slovo je *neomezene*.
Kdyz budes do sfer vstupovat o +20 (desetkrat) dyl, tak dostanes bonus +20.

Pravda, za 50 minut behu je 10 bodu unavy, takze bezny theurg na 6ce si muze dovolit tak +8, rekneme.
A pak bude zase mit na vsechno postihy za unavu (na tyhle nefyzicke veci nejspis -1).

2) Vsimni si bodu tri, kde upravuje narocnost pro vstup do prvni sfery (bez ohledu na to jestli pro formule nebo demony) na 13.
dajen 14.3.2007 11:04  1316
Profa16 ve vstupu do astrálu bude mít můj theurg na 10. úrovni.

Jinak to, co psal peca, je jím vymyšlené homerule pro ty, kterým v erratech nastavený systém nevyhovuje. Díky němu se sice lze snadněji dostat do nejnižších sfér pro démony, ale poněkud znesnadňuje přístup pro formule do vyšších sfér. Navíc ta únava.... no mě osobně se nelíbí. Radši holt oželím démony úplně s tím, že budu mít přístup aspoň k silnějším formulím.
profa 14.3.2007 10:44  1315
tak tomuhle jednak nerozumím a jednak nechápu co to má s tím mým společného, protože pokud vím, tak je v erratech:
pro formule ze sféry x je třeba překonat 15 + x
pro démony ze sféry x je třeba překonat 27 + x
což dává to, že i za toho nejjednoduššího démona je třeba překonat 28, a to je při ideální konstelaci minimálně 16 ve Vstupu do astrálu (a to neměl ani můj theurg na 6ce)
peca_007 13.3.2007 21:36  1314
Uz se to tu probiralo. My pouzivame nasledujici domacke pravidlo:
  • Vstup do sfer unavuje jako beh
  • Doba vstupu do sfer je +50 (50 minut) neomezene = lze aplikovat mechanismus s prodlužováním doby
  • Zakladni narocnost vstupu do sfer je stejna pro formule i demony: 11 + 2 * Sfera; Narocnostmi demonu a formuli neni treba hybat.
  • Vychazi to, ze i ta nejnakombenejsi hobitka se bud dostane do 21. sfery, ale upadne unavou do bezvedomi, nebo by postava teoreticky byla schopna svazat a vyvolat demona z 21. sfery, ale nedostane se tam -- unavi se driv.
  • Dulezite je, ze pokud je samotny vstup do sfer prerusen drive, nez postava prekona potrebnou hodnotu danou narocnosti a hodem, tak bud neuspeje, nebo, neprekona-li ani limit pro fatal, si to pekne uzije.
profa 13.3.2007 19:52  1313
však to taky bylo to hlavní...
kdo by se s minimální hranicí 28 chtěl specializovat na démony ?
xoraxox 12.3.2007 17:18  1312
ChemikTo uz se tu resilo a myslim si, ze se snad vsichni shodli na tom, ze nove hodnoty pro vstup do astralu jsou prilis vysoke. To je to hlavni a nejdulezitejsi omezeni.
chemik 12.3.2007 14:42  1311
ProfaJá bych neřekl že jde o úplné omezovaní povolání, spíše o vyvážení, aby nevznikali takoví theurgové jaké tvoříš ty. Ono něco jiného je tzv. likvidační theurg s úderem na trojce a něco jinýho je theurg s dýmem, barierou atd.
profa 11.3.2007 12:00  1310
Děkuji za správné upozornění, já jsem ty errata ještě moc nečetl...
Ale to, co jsem stihl, IMHO znamená omezování na všech frontách...
peca_007 11.3.2007 01:21  1309
Bacha na spoilery. Smazal jsem jeden na odkaz do PPJ. Jednalo se konkretne o [spoil]vykla Astralni disipace[/spoil].
gran 3.3.2007 10:47  1308
ProfaV záhlaví tohoto klubu máš odkaz na errata. Jak anonym 1307 správně píše, Exploze má nyní standartní Sílu +6 a ta měnit nelze.
anonym 3.3.2007 09:11  1307
ProfaJsk muzes vsechno narvat do Sily Exploze, kdyz Exploze pausalne zvysuje Silu o +6 (viz errata)?
profa 2.3.2007 17:07  1306
kombo explozePromiňte, že vás tu ruším z vašich teoretických úvah, ale mám jeden dotaz ohledně formule Oheň. Když jsem na ni (jako theurg na 4. úrovni) připojil modifikátor Exploze, nechal všechno ostatní v základním tvaru, v modifikátoru jsem zvýšil Poloměr na -6 (postih -6 k Síle) a všechno ostatní narval do Síly Exploze, podařilo se mi dosáhnout ZZ 24 -> 48 životů. To je vyšší než ZZ srovnatelného Úderu se stejnými podmínkami (před úpravou). Nechtělo by to zkorigovat ? (alespoň xoraxox si to myslí) ?

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt