Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 19.3.2007 15:23  1374
DajenNo, on ti pritom taky trese rukou a hledi do oci, ne?
Akorat to musis nejak zaonacit tak, ze to provedete celkem dvakrat - jednou pro ziskani utocne vazby a podruhe tesne pred provedenim prislusne praktiky [protoze vazbu od nej si pamatovat nemuzes a kdyz ji posunes ted, tak bude prespristi kolo mit silu -6].
A to prvni vlastne nepotrebujes, prunik nastradas i s postihem =)

Malej zadrhel je v tom, ze v obou pripadech potrebujes byt soustredeny na vnimani dusevniho sveta ...
dajen 19.3.2007 14:59  1373
xKiv [1372]: Tak to teda netuším...
xkiv 19.3.2007 14:56  1372
DajenNo a ted udelej krok stranou, a rekni mi, jaka je tam vazba (sily 0) vedouci od nej k tobe, kterou muzes taky vyuzit ...
dajen 19.3.2007 14:52  1371
xKiv [1370]: Tím, že mu třeba potřesu rukou a budu mu hledět do očí.
xkiv 19.3.2007 14:43  1370
DajenTak jeste jednou. Jak na nekoho dostanes vazbu o sile 0?
dajen 19.3.2007 14:01  1369
xKiv [1368]: No tak to se dá získat různě. Nejlépe asi osobním kontaktem. Ale to už je na theurgovi, aby si ji získal. Důležité je, že to jde.
Získat dostatečně silnou vazbu na proměnění není problém. Konkrétně jsem řešil, jak vytvořit citovou vazbu vůči theurgovi samotnému:
Stačí si třeba udělat +6 vazbu k odrazu vlastního těla, její konec posunout na vlastní duši (takže začátek i konec je na theurgově duši) a pak už jen zbývá jen v rámci MS posunout začátek této vazby do nejhlubší vstvy terče. Jenže právě tímto posunem spadne na minimálně -3 (pokud mát útočnou vazbu +0).

Stejnym zpusobem ziskas i tu, kterou pak promenis.
Pokud jsi tím myslel, že přímo tuto umělou vazbu k terči proměním na citovou, tak to nejde. Protože tato vazba vede přesně opačně, než je potřeba. Na duši cíle je konec vazby, aby se z ní dal udělat cit vůči někomu, musí být na duši cíle začátek vazby.
xkiv 19.3.2007 13:45  1368
DajenMS
Taky me napadlo .. a jak jsi ziskal utocnou vazbu se silou 0? Stejnym zpusobem ziskas i tu, kterou pak promenis.
Jinak bude uz ta utocna vazba mit silu maximalne -3 a jestli chces neco presunovat podel ni, tak to spadne na -6 ...
dajen 19.3.2007 13:28  1367
xKiv [1365]: No to sice můžeš, ale pořád nemáš zaručeno, že na tebe útočí za pomocí vazby o síle +0.
No jestli je to opravdu tak, jak se to zdá být, pak vytvořit cit o síle +0 lze jen za velmi vzácných podmínek [terč na tebe útočí za pomocí vazby o síle +0, popř. takovou umělou vazbu má na tebe nataženou, nebo tě bezmezně miluje či nenávidí (jiná citová vazba +0)]. Což je imho škoda.

Já osobně bych byl pro doplňující pravidlo, že po *vlastních* umělých vazbách dokáže theurg cestovat stejně snadno po směru i proti směru.

xKiv [1366]: No tak to je samozřejmé. Proto je potřeba si určit dostatečně malou plochu, která pro daný rozsah kouzla význam. Pro ohnivou kouli s poloměrem 2m je jedno, kam mi epicentrum v rámci 1 m2 dopadne.
I když jak teď koukám do pravidel... na zásah se většinou háže u transponovaných kouzel. A v popisu Transpozice se píše, že parametr Útočnost se vyžije v případě sesílání transponovaných kouzel na uhýbající terče. Z toho plyne, že na neuhýbající terče není potřeba útočnost použít a zásah je automatický. Což se dá samozřejmě použít pouze u plošných kouzel typu velká ohnivá koule. Prostě sešlu kouzlo na místo a záleží, kdo se na tom místě (v příslušném rozsahu kouzla) zrovna nacházel.
xkiv 19.3.2007 13:03  1366
Marcus/Dajen: utok na mistoAle nezapominejte taky, ze kdyz se trefite do velkeho mista, tak porad nevite, kam presne jste se trefili.
[ A ze se nepocita ani tak velikost mista, jako velikost jeho prumetu (do roviny kolme na spojnici epicentrum-misto). ]
xkiv 19.3.2007 13:01  1365
Dajen [1357]:Nemuzes nahodou posunovat proti smeru vazby, kterou utoci *tvuj protivnik na tebe*?
Cimz bychom se dostali zpatky na to, ze MS je mnohem obtiznejsi/neefektivnejsi, kdyz je protivnik pasivni. Coz je umysl.
dajen 19.3.2007 11:36  1364
Marcus [1363]: To je pravda, tohle žádný mechanismus neřeší. Proto je to plně na PJ, aby to rozhodnul podle své úvahy.

"Obranu místa" jsme tuhle řešili u nás v družině. Prostě použiješ normální hod na zásah a na obranu s tím, že jejikož místo neuhýbá, je jeho hod na obranu roven nule (stejně jako u vyřazeného protivníka), a theurg má normální postihy za vzdálenost místa a za jeho velikost. Postih za velikost se rovná bonusu za plochu (například 1 m2 má bohus za velikost +0, 25 cm2 má bonus -12 atd.). Je tedy mnohem snadnější zasáhnout místo než člověka, což je ovšem logické. Na PJ už pak jenom je, aby vychodnotil kdo se v danou chvíli na zasaženém místě nacházel a kdo ne.
marcus 19.3.2007 10:54  1363
DajenTo máš pravdu, létající koule je na nic. Ale mám třeba člověka, a za ním obraz na stěně. Když minu člověka, je možnost, že trefím obraz, popř. že trefím člověka za 1/2 (1/4, ...) a různou měrou při tom ožehnu obraz. Toto žádný mechanismus neřeší ani trochu.
A další věc: Mám kouli o dostatečném poloměru (třeba 2 metry a víc) a chci tím trefit nikoli člověka, ale skupinu lidí, tudíž neútočím na člověka ale na nějaké "místo" mezi nimi. Jak určím obranu "místa"? A nakonec nemusím útočit na lidi, ale na jakékoli předměty (třeba je chci bez exploze zapálit apod.)
dajen 18.3.2007 23:22  1362
Marcus [1361]: No to jistě. Ale to bych nechal plně v kompetenci PJ. Ať si třeba podle rozdílu hodů na zásah a na uhnutí vyhodnotí, jak moc se theurg minul.

Navíc u ohnivé koule (té theurgické) se IMHO ve větším počtu případů bude jednat o statickou kouli, která se objeví na místě, kam se theurg strefuje, takže zapálení předmětů po cestě či za terčem tím odpadá.
Může se samozřejmě objevit i modifikovaná koule, která se bude pohybovat, ale vzhledem k vyšší náročnosti a menší výhodnosti to imho nebude tak častý případ jako statická koule.
marcus 18.3.2007 21:17  1361
Nezlob se, ale trifit vedle šíp (řádově centimetry) a trefit vedle ohnivou kouli (řádově metry) mi přijde jako velký rozdíl.
Poud jsou okolo lidé, může šíp DUPJ i někoho trefit. Ale pokud okolo nejsou, nic se asi nestane. Ale u ohnivé koule se IMHO může stát o hodně víc věcí (neco zničí, zapálí,...) Proto je podle mě třeba detailnější řešení než mine/trefí
marcus 18.3.2007 21:16  1360
GranNezlob se, ale trifit vedle šíp (řádově centimetry) a trefit vedle ohnivou kouli (řádově metry) mi přijde jako velký rozdíl.
Poud jsou okolo lidé, může šíp DUPJ i někoho trefit. Ale pokud okolo nejsou, nic se asi nestane. Ale u ohnívé koule se IMHO může stát o hodně víc věcí (neco zničí, zapálí,...)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt