Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 15.10.2007 20:52  1779
peca 78Dělal jsem to ve Flashi, páč jsem měl pod kurzorem zástupce na jeho exáč =P Prostě jakoby v Malování ;)

Ty šipky dodělám, chybí jich tam celkěm 5. A jinak se v tom docela orientuju, nevím, čím to.... ale než jsem udělal ty šipečky, tak jsem se zděsil. Asi to ještě budu nějak upravovat.
peca_007 15.10.2007 20:49  1778
Gran [1772]: tech sipek tam asi chybi vic a moc se v tom neorientuju. v cem jsi to maloval? kdybys to namaloval v SVG (treba pomoci inkscape nebo dia), dalo by se s tim trochu hrat.
gran 15.10.2007 20:49  1777
Ad 1772A ještě jsem zapomněl u dvou tam přidělat ten černej trojúhelníček. Taky časem opravím ;)
gran 15.10.2007 20:47  1776
Kos_BosMám pocit, že určuješ zase jen bod v prostoru. Nezávisle na klacku. Ale nejsem si tak jist.

Jinak ano, myslím, že se to musí řešit démonem.

Proč tu louči prostě nezapálíš? x)
peca_007 15.10.2007 20:46  1775
Kos_Bos [1773]: ne, bod je (teda IMHO, tedy jenom muj odhad) urcen v prostoru. i kdyz, uz jsme to jendou resili myslim u carodeje, ohledne sesilani uvnitr/vne kocaru, velke lodi, jeskyne,... nevzpomenusi presne, ale davalo to pomerne solidne smysl :-)
jo, sesilatel, epicentrum i cely efekt kouzla musi byt v jedne "prostorove soustave", pak je epicentrum pevne uci teto spolecne soustave. ci-li na klacek to epicenrum nenavazes. na to bys fakt potreboval toho demona.
peca_007 15.10.2007 20:42  1774
xKiv [1757]: vetsi bys to nemel (prosim)? :-)
kos_bos 15.10.2007 19:41  1773
To Dajen:
Dík za info, to znamená že vždy musím použít k formuli buď démona pohybu a nebo modifikátor pohyb. K tomu modifikátoru POHYB mám další dotaz:

Určím počet bodů 1 a tento bod vložím do zmíňeného klacku v případě sesílání světla (nebo sám do sebe v případě bariéry) a nastavím nějakou rychlost.

Výsledek je ten, že světlo se pokusí být na definovaném bodě (v klacku) ale bude se s ním držet maximálně RYCHLOST kterou jsem při seslání nastavil.

V praxi to pak asi bude vypadat tak, že rychle mávnu klackem, ale to světlo se bude pohybovat pouze tou RYCHLOSTí a to dokud ten klacek zase nedožene...

Je tak? Pokud ne, tak jak mám udělat pohyblivou bariéru nebo onu "pochodeň"? přece se to nebude řešit démonem???

Dík
gran 15.10.2007 18:31  1772
Ha, úplně vpravo u Mentální souboj s démony jsem zapomněl šipky. Časem opravím.
gran 15.10.2007 18:30  1771
Dovednostní stromTak jsem něco stvořil... nevim nevim, no, posuďte sami.

Strom theurgických dovedností
dajen 15.10.2007 17:50  1770
Kos_Bos [1769]: V obou případech je odpověď NE. Světlo i Bariéra budou mít epicentrum stále v tom místě, kdes je seslal, i když s holí nebo ty sám se budeš hýbat. K tomu, aby se Formule hýbaly s předmětem nebo osobou slouží Démon pohybu.

Předčasné ukončení se tu myslím kdysi řešilo a jestli se nepletu, tak se došlo k závěru, že theurg už jednou seslané kouzlo z formule nedokáže ovlivnit, tedy ani ukončit předčasně.
kos_bos 15.10.2007 17:42  1769
2 Gran: Hezká práce, dík!!!

Mám ještě (možná stupidní) dotaz k formulím a modifikátorům:

1)Mám formuli světlo bez modifikátoru. Sešlu z ní kouzlo dotykem na kus klacku. Vznikne mě tím "pochodeň" se kterou můžu chodit jak chci?

2)Mám formuli Bariéra bez modifikátoru. Sešlu z ní kouzlo dotykem na sebe. To znamená že můžu chodit a bariéra bude stále kolem mě?

btw: Můžu kouzlo ukončit předčasně? (zhasnout svoji magickou pochodeň...)

Dík Kos_Bos (Theurg čerstvě na 3tí úrovni :-))
gran 15.10.2007 17:06  1768
Jo a ne každý Theurg musí umět malovat. Hmm.
Máš pravdu, ze samého rozhořčení nad snadným svazováním jsem to možná přehnal, +6 bude lepší =)
gran 15.10.2007 17:06  1767
ProfaVždyť démon ale musí hodit o mnoho méně než ty. Třeba ty musíš hodit 2 a on 10, aby se ti utrhl apod.

I když, možná, že +6 nebude tak kruté. A je pravda, že to je naše kouzelné číslo ;))

Ono jinak jsem uvažoval i o +12, pak mi ale došlo, že existuje i bonus za nevhodné tělo.
profa 15.10.2007 17:00  1766
SvázáníOpravdu až +9? To se mi zdá zase moc přehnané. Navrhoval bych +6 (kouzelné číslo, že?).
gran 15.10.2007 16:51  1765
Změny, které zavádímJiž známá sféra+21. Tedy:

---
Vstup do astrálu (VA) = Chr + Astrální vcítění + Mystika + Vrcholné soustředění

VA + 2k6+:
méně ~ fatální neúspěch
sféra + 6 ~ neúspěch
sféra + 15 ~ částečný úspěch
sféra + 21 ~ úplný úspěch {změna z 27}
---

A další je tato:

---
Svázání démona

Theurg = Vol + 2k6+ + Kvalita obrazce
Démon = 9 + Vol + 2k6+ + Sféra + bonus za tělo {přidání +9}

Nadvláda = Theurg - Démon:
méně ~ démon se uvolnil
-6 až +6 ~ remíza
+7 a více ~ theurg démona svázal

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt