Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 27.10.2007 14:12  1875
No, příručku mám myslím nastudovanou slušně a theurga jsem přestal hrát nějakou chvíli potom, co vyšla edice B.
Moje představa theurga pracujícího především s formulemi byla asi taková:

Dokáže pomocí modifikátorů a rysů udělat z formule spoustu užitečných věcí, a od cca 6-7 úrovni používá vazbochyty. Problém je v tom, že je sice teoreticky schopen dělat úžasné věci, ale prakticky to nedokáže kvůli omezením plynoucím z náročnosti formule/úrovně sféry. A jakéhokoliv démona si opravdu nevyvolá hooodně dlouho (sám jsi to přece počítal). Takže ze starostí typu "Chce se mi jet na ples na zámek kočárem, nebo si tam udělám portál?" se theurgovy problémy zredukovaly na: "Dokážu formulí Oheň zapálit klacek abych měl pochodeň?"

A ohledně toho, že pokud bys měl v družině víc theurgů (pokud možno aby všichni byli theurgové), tak by byla úžasná skupinová hra v duševním světě, tak s tím se dá jen souhlasit. Takže problém je vlastně s těmi povoláními, které do duševního světa nemohou, čímž hru v duševním světě sabotují...
gran 27.10.2007 13:30  1874
Skupinové hraní Duševního světaJá Duševní svět mám ve svých hrách takový, že kdybych měl v družince víc jak jednoho Theurga, byla by to kua skupinová hra ;)
gran 27.10.2007 13:29  1873
DavecNesouhlasím s tvým závěrem ani s tím, jak jsi se k němu dostal, zkrátka nevím, jak jsi na něco takového vlastně přišel =P Možná pokud jsi četl _pouze_ tuto diskusi, příručku Theurga nikoliv.
davec 27.10.2007 13:18  1872
Tak jsem si se zájmem přečetl asi 800 příspěvků, které se objevily od doby co jsem to tu přestal sledovat. Dovolím si to shrnout:

1. Theurg je schopen udělat spoustu věcí s myslí slabších NPC a to z křesla ve svém obýváku... Nevím jstli je tohle zrovna skupinová činnost :-) Bohužel vše co se týká duševního světa se příliš nehodí pro družinovou hru, a netýká se to jen Theurga.

2. Bez homerule pro vyvolávání démonů není "normální" (nenamaxovaný nedémonolog) theurg schopen vyvolat démona. Minimálně ne dřív, než na nějaké 10-12 úrovni.

3. V návaznosti na předchozí bod není schopen udělat jedinou rozumě se pohybující formuli, protože na to potřebuje démona pohybu.

Co tedy theurg zvládne: Mentální praktiky a sem tam pořádnou prdu (pro kterou je ostatními povoláními považován za moc silného), či ne příliš dlouho trvající zeď. Má to být opravdu všechno?
xkiv 25.10.2007 19:14  1871
Ale to uz je na trochu prijemnejsi cinnost, ne?
gran 25.10.2007 18:22  1870
BTW taky vás napadl skvělý item "Klacek +6"? =P
gran 25.10.2007 18:21  1869
Astrál oheň nepotřebuje. x)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 25.10.2007 14:17  1868
Pokud pohoříme, pak to je pořád v pořádku, nějaké světlo to vydávat bude ;)
anonym 25.10.2007 13:30  1867
Mimochodem, zkoušeli jste v reálu použít obyčejný klacek místo pochodně? Myslím, že většinou pohoříte. Jako louče se IMO používalo jenom extra smolné dřevo. LZJ
apexx 25.10.2007 09:41  1866
Nevim jak u Vas, ale u nas by to vypadalo asi takhle:
Hrac: Najdu si nějaky klacek a zapalim ho kouzlem. Jak dlouho mě bude asi tak hořet. Budu s nim otacet tak abych udrzel co nejlepe plamen.
PJ: Hmm, tak 10 minut.
Hrac: Dík. Tak to si vemu dva.
TEČKA

Neptřebuju vzorec o nekolika konstantách, x bonusech a převodech přes tabulky.
dajen 25.10.2007 08:51  1864
pecaPro matfyzáky určitě, pro ostatní sotva ;-)
peca_007 25.10.2007 08:47  1863
Apexx [1862]: Pochybuju o tom, ze by tak hrali, ale z urciteho uhlu pohledu je to proste zajimavy problem k reseni :-)
apexx 25.10.2007 07:38  1862
Sorry pánové, ale tahle debata je teda dost sílená. Myslím, že skvele konkuruje debate o kotlících. Prominte, ale jestli hrajete tím způsobem, jak popisujete problematiku horiciho klacku, tak vas uprimne lituju.
xkiv 24.10.2007 13:17  1861
Co stene, celej sud ...

Na druhou stranu, kdyz v reale zapalim 3cm tlusty klacek, tak mi vetsinou behem par "kol" zhasne (kdyz ho nedam do vetsiho ohne/kamen).
Takze to nejspis bude
1) drevo nehori dost silne, aby zapalilo samo sebe
2) stejne nevime jak velka cast zbytku chytne od te casti, co uz hori
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 24.10.2007 05:36  1860
xKiv [1858]: Na konci početní máš chybu.

Doba = 51 - 72 + 12 - SO - 5 - 2k6+
= - (14 + SO + 2k6+)

Takze takovy klacek horici SO 12 bude pri hodu 7 horet priblizne
- (14 + 12 + 7) = -33 = 0.00 nic kola.

Někde bude zakopáno štěně ...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt