No, příručku mám myslím nastudovanou slušně a theurga jsem přestal hrát nějakou chvíli potom, co vyšla edice B.
Moje představa theurga pracujícího především s formulemi byla asi taková:
Dokáže pomocí modifikátorů a rysů udělat z formule spoustu užitečných věcí, a od cca 6-7 úrovni používá vazbochyty. Problém je v tom, že je sice teoreticky schopen dělat úžasné věci, ale prakticky to nedokáže kvůli omezením plynoucím z náročnosti formule/úrovně sféry. A jakéhokoliv démona si opravdu nevyvolá hooodně dlouho (sám jsi to přece počítal). Takže ze starostí typu "Chce se mi jet na ples na zámek kočárem, nebo si tam udělám portál?" se theurgovy problémy zredukovaly na: "Dokážu formulí Oheň zapálit klacek abych měl pochodeň?"
A ohledně toho, že pokud bys měl v družině víc theurgů (pokud možno aby všichni byli theurgové), tak by byla úžasná skupinová hra v duševním světě, tak s tím se dá jen souhlasit. Takže problém je vlastně s těmi povoláními, které do duševního světa nemohou, čímž hru v duševním světě sabotují... |