Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 28.10.2007 09:17  1900
Ne, alchymista nebude dělat golemy na koleně, to nezvládne sám ani s nejlepší laboratoří na světě :-). Ale samozřejmě že toho na koleně zvládne celkem dost, ale nemůžete čekat výrobky typu mechanických stopek.
dajen 27.10.2007 23:42  1899
Gran [1897]: Souhlas, pro 1v1 je DS vynikající. Ale přiynejme si, kolik hráčů a jak často tak hraje :-)

No já nevím, jak u vás, ale u nás je většina dobrodružství na cestách. A řekl bych, že tomu bude v drtivé většině družin. Pokud chceš hrát skupinově, tak se tomu nevyhneš.

Což jenom potvrzuje moje slova, že Theurg vynikající povolání, které má skvělý potenciál, ale plně ho dokáží využít jenom CP. VP mohou dokázat taky hodně, ale nikdy ne tolik, co CP. Neříkám, že to je špatně, ale je to tak.

Nevím jestli Alchymista bude dělat Golema na koleni, ale něco by takhle za pochodu umět měl, jinak jej stihne osud alchymisty z DrD - vynikající povolání pro CP :-(
gran 27.10.2007 22:27  1898
Jinak uznávám, že Theurg může být pro většinu hráčů nezajímavý, protože se nedá pořádně "skupinově" a "za pochodu" využít. S takovým čarodějem se nemůže srovnávat.

Situace s Theurgem mi připomíná situaci s Pluskem. Buď ho nenávidíte, nebo milujete =P Žádné mezi není ;))
Stejně tak má Theurg buď své "odpůrce", nebo ty, kterým svým stylem sedl, které fascinoval a kteří ho zarytě hájí.
gran 27.10.2007 22:25  1897
Davec: A to je špatně? Stejně když tomu dáš parametr Rychlost dost vysoký, bude to mít stejný výsledek. Aspoň tím umožníš uživatelům seslat "slabší Poutač", který tím pádem bude jednodušší, než abys ho rovnou nastavoval na "maximální Rychlost" a tedy i Náročnost.

Dajen:
Ad DS: Náhodou, i v takovém session 1v1... x)
Ad Démonologie: Proč by neměl? Mimochodem - proč mají všichni představu, že dobrodruhové jsou "na cestách"? =P Obzvlášť, když je to někdo jako theurg, tedy prakticky _vědec_?

Snad neočekáváte, že připravovaný Alchymista bude dělat Golema na koleni ;)
dajen 27.10.2007 21:53  1896
Gran [1888]: Gran [1888]: A má snad? Jsou i jiná povolání, co mají něco takového.
Však já neříkám, že to je chyba. Jen to omezuje použitelnost při skupinovém hraní a přesouvá se to trochu do kategorie schopností pro CP.

A proč by nemohl den strávit pokoušením se toho démona vyvolat, že?
Ano, až na to, že na cestách nebude mít možnost tomu věnovat celý den. Takže opět - démologie je použitelná spíš pro CP než VP.
dajen 27.10.2007 21:48  1895
Davec [1887]: No jo, ale jak říkám, za takových okolností je to moc silné. A ještě jsi mi stále neodpověděl, jak si prakticky představuješ to navázání na objekt.

Davec [1891]: No jo, jenže tu musíš uvažovat globálněji. Zapálený šíp je jedna věc, ale taková dvoumetrová ohnivá koule je něco úplně jiného.
Tomu, aby se bariéra nebo pochodeň pohybovala s tebou parametr rychlost vadit nebude, kdzž ho nastavíš dost vysoký, ale zabrání to právě takovým extrému jako ohnivá koule letící rychlostí šípu.

Davec [1894]: Ano, přesně tak by to správně mělo fungovat. Byl by to vlastně inteligentní modifikátor Pohyb.
davec 27.10.2007 21:36  1894
Gran: Já si nemyslím, že by do systému nepasoval. Když tam dáš ještě parametr rychlost, ztratí to jako Poutač smysl a bude to jen pozměněný Pohyb, jen nepůjde po tobou zvolené cestě, ale bude zvolenou rychlostí sledovat cíl.
gran 27.10.2007 21:17  1893
DavecAno, ale to je kouzlo. Modifikátory a formule mají určité principy fungování... když chceš dělat změnu do systému, musí do něj pasovat.

Já jsem náročnost vstupu do sfér snížil z +27 na +21. Ona změna u Vyvolání ti umožní vyvolávat démony klidně i o několik úrovní níže, takže to není nic kosmetického.
Svazování jsem také zvedl, konkr. bonusem +6 démonovi.

Ano, uznávám, jsou to sice home-rule... ale neznamená to, že jsou špatná. A navíc, když hodnotím Theurga, hodnotím ofico+svoje zavedené změny.
profa 27.10.2007 20:47  1892
No, myslim ze zvednutim Vyvolavani z 1/2/3 na 2/4/6 se da aspon trochu zmirnit krutost mechanismu, bez vetsich zasahu do systemu.
Ja jsem pro.
davec 27.10.2007 20:38  1891
Gran
Nevidím důvod, proč by to nemělo jít. Kouzelník má taky kouzlo Ohnivé šípy, který dokáže se schopným střelcem nadělat pěknou paseku. Primárně mi šlo o to, aby se bariéra dala přikurtovat k osobě, aby se dala používat opravdu jako zbroj a ne jako nepojízdná zeď. Aby se konečně dal vytvořit plamenný meč. Aby se dala udělat magická pochodeň, ať už pomocí Ohně nebo Světla...

Nevím, jestli při tom vyvolávání něco vyřešíš zvednutím na 2/4/6. Podle mě by se měly výrazně snížit náročnosti vyvolání i vstupy do sfér. A výrazně zvednout svazování. To navýšení "Vyvolání démonů" by byla obávám se jen kosmetická změna.
gran 27.10.2007 20:26  1890
Vyvolávání démonůTak mě napadá... možná by to přecijen nemělo být zas tak náročné. Aby se kromě démonologie dalo dělat i něco jiného a přesto se nepřišlo o šanci na silnější démony a pod.

Co takhle ze schopnosti "Vyvolávání démonů" udělat 2/4/6, nebo dokonce 3/6/9 (to už je asi moc), namísto stávajícího 1/2/3?
gran 27.10.2007 20:23  1889
DavecAle poslyš, tady nejde o tu trajektorii. Tady jde o rychlost následování. Tu musíš zavést.

Představ si, že vezmeš šíp a navážeš na něj ohnivou kouli. A ten vystřelíš... víš, jakou paseku nadělá ohnivá koule s takovouhle rychlostí?
gran 27.10.2007 20:22  1888
DajenNo dobře, ten DS jsem zrovna uznal .) Teda že se nejedná o "družinovou schopnost". A má snad? Jsou i jiná povolání, co mají něco takového.

A co se týče démona: Sakra, omlouvám se. Spletl jsem si řádek. Skutečně, chce to štěstí... ale tak theurg má nekonečně pokusů, ne? A proč by nemohl den strávit pokoušením se toho démona vyvolat, že?
Nehledě na to, že to, že je démonologie až pro vyšší levely, IMHO _není_ špatně.

Každopádně, myslím, že po zavedení mých doplňků a home-rules, ať už hotových či slibovaných, bude vše mnohem lepší, než předtím.

Každopádně, i v Theurgových formulích spočívá velká síla - a tou teď nemám na mysli ZZ.
davec 27.10.2007 20:21  1887
Dajen: Právě o to u toho Poutače, že je jiný než Pohyb a démon Pohyb. Zatímco u Pohybů nastavuješ trajektorii ty, jako theurg, U toho poutače jde o to že trajektorii určuje cíl.

Apropo, jak děláš ty odpovědi odkazující na přímo na přízpěvek?
dajen 27.10.2007 19:58  1886
Gran [1884]: No tam jsi se s těma důvodama moc nevypořádal.

ad 1)Bohužel vše co se týká duševního světa se příliš nehodí pro družinovou hru, a netýká se to jen Theurga.
Tohle je pravda. Duševní svět je super, když se PJ může věnovat jen theurgovi, ale při skupinové hře je opravdu hodně zdržující. To není chyba systému, tak je fakt.

ad 2 a 3) a co se týče Démona pohybu, tak ano s tvou úpravou (všimni si, že už se jedná o homerule, o kterém Davec píše) ho možná vyvolá na 7. úrovni (když bude mít štěstí). Ale bude to démon maximálně s 1.sféry a jako takový může držet formule taky maximálně s první sféry. A oba víme, že v prví sféře nepostavíš ani pšouk, natož nějakou rozumnou formuli. Čímž tedy opět použitelnost démona pohybu (jakož i ostatních vazbochytů) pokulhává.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt