Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 13.11.2007 12:03  2072
irigiAno, každé osobě zasažené kouzlem je způsobeno zranění o celkové SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob, kde časem se skutečně rozumí čas strávený v zasažené oblasti.

Jak do toho má zapadat ten poloměr si nejsem úplně jistý.

Patrně to bylo myšleno tak, že čím je větší poloměr, tím více odštěpků má v okolním prostoru možno působit na každou postavu. Když stojí 5 lidí na 4 m2, tak se kolem nich může zhmotnit méně těch ostrých vibrujících šutrů, než když těchto 5 lidí stojí na 20 m2. Potom těch šutrů může vzniknout víc a víc jich každou osobu může obklopit.

Vlastně by se to dalo možná dalo shrnout tak, že Poloměr reprezentuje zprostředkovaně množství odštěpků působících na postavy v zasažené oblasti, kdežto Síla reprezentuje jak moc prudce vibrují a jak jsou tedy nebezpečné. Je to vztah kvantity a kvality. A zvýšení obojího má za následek zvýšení celkového zranění.
irigi 13.11.2007 11:16  2071
Velky MordAha, takze jsem to pochopil spravne, ze zamer byl, aby JEDNE OSOBE zpusobil CELKOVE ZRANENI SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob, kde cas je cas straveny v zasazene oblasti? (-Pocet osob znaci, ze se to pocita pro jednu osobu) IMHO by to jeste nemelo zaviset na tom polomeru, ne? (Jinak muzu zvysovat SZ levneji nez tim, ze bych zvysoval silu - jednoduse zvysuji Polomer - navic - proc by melo byt vetsi kouzlo silnejsi, kdyz jeho silu reprezentuje uz Sila?)

Takze, plati, ze jedne osobe se zpusobi celkove zraneni

SZ = Síla + Čas - Počet osob,

kde do Casu se pocita jenom cas straveny v zasazene oblasti? OK?
dajen 13.11.2007 09:30  2070
irigiTo s tím časem je chyba, která se dostala i do edice B. Správně tam u toho vzorce má být napsáno, že způsobuje celkové zrazení SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob
irigi 12.11.2007 22:49  2069
Velký MordU Velkého mordu je napsánio, že každé kolo způsobí zranění

SZ = Síla + Poloměr + Čas - Počet osob

Není trochu zvláštní, že tohle zranění je způsobované každé kolo a zároveň je úmerné času? To pak zranění roste jako čas na druhou! Taky moc nerozumím tomu poloměru - proč větší kouzlo zraňuje každou zasaženou bytost, i když je síla stejná .. To se pak do síly ani nevyplatí investovat, když můžu VM rovnou zvětšit (a dokonce levněji než sílu :):):) ), ne?

Jako theurg se samozřejmě nebráním, ale přijde mi to naprosto nelogické..
gran 12.11.2007 16:30  2068
S mou úpravou se do 21. sféry dá již dostat, pokud theurga namunchkinujete na démonologii.

Každopádně, trošku přemýšlím nad tím, zda Theurg dokáže přehodit číslo 106. Mám takový pocit, že by potřeboval slušný řádek šestek ;)
dekorius 12.11.2007 12:14  2067
BerserkNoir: neotravuješ, žádné strachy. Píšu až nyní, páč doma nemám připojení. Mimochodem, mám tam malou chybku, ten štramák může mít šupiny 31. A aby bylo vše korektní dodávám, že Zručnost je stále základní, tedy 7 (tu v příkladech už dále zmiňovat a měnit nebudu) a vše je přispočítáno pro denní náklonnost. Pro vyšší náklonnosti (budu brát roční a životní) můžeme dostat daleko šílenější hodnoty. Tedy ještě doplněk:


Berserk, XXI. sféra, Náročnost 106:
(roční x životní náklonnost)

max. Sil 78 x 98
// 250.000 bodů zranění (dále jen BZ) x 2.500.000 BZ
nebo
max. Obr 78 x 98
nebo
max. šupiny 147 x 187


Pro XX. sféru (Náročnost 101):
(opět roční x životní náklonnost)

max. Sil 73 x 93
// 140.000 BZ x 1.400.000 BZ
nebo
max. Obr 73 x 93
nebo
max. šupiny 137 x 177


Berserkovy náhodné příklady:
(roční x životní náklonnost)

21. masér:
Sil 40 x 55
// 3.200 BZ x 18.000 BZ
Obr 35 x 40
šupiny 25 x 25

20. frajírek:
Sil 35 x 50
// 1.800 BZ x 10.000 BZ
Obr 35 x 40
šupiny 25 x 25

Tak takhle by měly vypadat ty nejpříjemnější věci, co lezou z posledních sfér. Je docela zjevné, že nemožnost vyvolat (jakéhokoliv) démona z 21. sféry nás nemusí bolet (ti z dvacáté budou pro herní situace zřejmě srovnatelní). Druhou otázkou však zůstává, kdo přehodí jejich Náročnost (a o tom to asi bude). Nicméně toto je teorie, praxe by se odehrávala mnohem níž. Ale to je na jiný příspěvek/příklad (pokud o to někdo vůbec stojí).

Dotaz na Bouchiho, Pecu007, xKiva: ty BZ, je to vůbec možný?!
xkiv 12.11.2007 12:13  2066
NoirAle notak, podivame se treba na niceni:
Ma Sil 36, rekneme ze pouzije zbran se Zranenim (a PS nekde kolem) 36, tj bude mit pro niceni zaklad 72, hodi 7:
79-36=+53, takze pohodove rozmlati neco oceloveho, zadne prekvapeni
Skutecna doba niceni=51+velikost predmetu-53
za 1 kolo (doba 0 = velikost - 2) znici ocelovou vec s velikosti 2.
Vec s velikosti 2 ma rozmery 1m x 1m x 1.2m.

Planetu povazujme rekneme za kamen (Odl jenom 24), takze za 1 Ko znici velikost 2+36-24=14 (5 m3)

Za "normalni" planetu povazujme Zemi s polomerem setriseosle (6378) km, to je objem 63780003 * 4π/3 = cca 1027 m3.
Podelenim a prevedenim na nejake rozumnejsi jednotky vychazi doba niceni cca 25.5 bilionu let, coz je radove 1000-krat vic, nez je soucasne stari (naseho) vesmiru.
Takze planety jsou myslim celkem v bezpeci :)

(a pokud by se o to pokousel holyma ... paratama, tak by mel nejspis postih za nevhodnou zbran a zaklad jenom 30, takze by vsechny casy byly zhruba 80-krat delsi)
dajen 11.11.2007 21:52  2065
layath [2063]: JJ, to co sem napsal, se skutečně během dobrodružství stalo. Důkaz zde.

peca_007 [2064]: OK, já si počkám :-))
peca_007 9.11.2007 17:54  2064
layath: ne, byl to kolega, ale bylo to jeho prvni pouziti vyboje vubec.
dajen: tak nevim, ANT asi nedorazi, je chory. napisu mu holt az ho uvidim na jabberu.
layath 9.11.2007 16:42  2063
Teda, nenapíšu jeden den a už se to sype... :-)Bojů a sváru nechme, nerejme do sebe, nemá to cenu. Poloměry sou divná věc, taky mi vadilo, že nemůžu mít Bariéru poloměru aspoň 0,25 m (menší už postrádá snad i smysl). Já to ale řeším celkovým zjednodušením konstrukce (snížím Náročnost o speciální číslo, jehož vývoj trval delší dobu - jde o to, že je to asi tak o 0,75% snížená Náročnost za každý +1 k poloměru). Menší formule totiž vyžaduje míň energie, ale zároveň musí mít jakš takš funkční základ - proto Náročnost klesá jen o tak malé číslo.
To Dajen: Démon Temnoty? To je úlet, to se ti fakt povedlo? Hm, tak takový použítí Dýmu mě fakt nikdy nenapadlo :-)
To peca_007: LOL, a nebyl jsi ten theurg třeba (čistě náhodou) ty? :-D
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.11.2007 15:32  2062
Už těch 80.000 čtverečků na běžnou Sil/Obr je... uhm...

(a ZZ 68 je taky pěkná)
noir 9.11.2007 15:29  2061
dekorius: Díky moc. To je ovšem značně šílené!!! Nezničitelná zrůda, která zničí sama cokoliv!
Kolik čtverečků má planeta? :o)
A jak by vypadal Berserk z 20. sféry, smím-li ještě otravovat?
dekorius 9.11.2007 15:12  2060
Berserk z 21. sféryZdravím všechny diskutující.

Noir 1958:
Zkusil jsem tedy napočítat Berserka z 21. sféra a máme k dispozici pochopitelně vícero variant řešení. Vycházím z toho, že ultimátní náročnost je v tomto případě 106 (doufám, že je to správně). Základní stupně Sil a Obr jsou 7, šupin 5. K využití celé náročnosti můžu zvednout Sílu až na 68 (= mez zranění 80.000 v jednom /a jenom jednom/ řádku) nebo Obr na 68 (= BČ) nebo šupiny na 127 (= Ochrana zbroje). Nezvyšujme tedy na "doraz" jednotlivé vlastnosti a kombinujme.

A takhle by (třeba) mohl vypadat náš štramák:

Náročnost 106; sféra XXI
Sil 32 // 1200 bodů zranění
Obr 30 // BČ 30
šupiny 30 // OZ 30
gran 9.11.2007 14:45  2059
Džizis, neboj .)
xkiv 9.11.2007 14:24  2058
Ale zase nenechte theurga delat neco, co podle pravidel umi jenom nejake jine povolani (carodej/knez/hranicar), k tomu je asi nejakej duvod ...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt