Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 15.11.2007 10:38  2100
Dajentechnicka: hod 12 ma pravdepodobnost skoro 3% .. a jestli budou hazet obe strany (ma to fungovat jako soupereni postav, ne, takze 2k6+ proti 2k6+) tak jsou ty pravdepodobnosti jeste slozitejsi ..
Navic 22 neodpovida sile 3 a hodu 12, to odpovida tomu, ze postava mela hod 3(sil)+12(2k6+)=15 a bariera mela hod 22(zaklad)-7.

Nicmene z toho je videt, ze tech 22 uz je dost hodne silnych, aby se dalo mluvit o temer 100% jistote.
irigi 14.11.2007 23:57  2099
[2097]Jo, OK, beru :)
dajen 14.11.2007 23:17  2098
layath [2095]: Tak to si snad dovedeš spočítat, ne? Když si ten člověk bude házet na Sílu, tak aspoň o velikosti jeho Síly + nějaký ten rozumný hod na 2k6+.

Takže pokud chceš mít téměř 100% jistotu, že neprojde, tak aspoň Sílu +22 (to odpovídá Síle +3 a hodu 12 na 2k6k+).

layath [2096]: Já myslím, že by to pochopil velice rychle, až by ho to jednou přizabilo :-)))
Když měla moje postava párkrát možnost tuhle formuli seslat, tak to budilo velký respekt. Od té doby, když prohlásím, že ho chci seslat, tak se všichni velice rychle a rádi klidí z dosahu :-)))
dajen 14.11.2007 23:06  2097
irigi [2090], irigi [2092]: Mno jo, ale od určitých rozměrů začne být Velký mord hodně nepraktický. Ne vždy máš možnost seslat ho na krásně otevřeném velkém prostranství, kde jsou jenom nepřátelé (nikoli spojenci). O nebezpečí vlastní újmy ani nemluvě. Pak se vyplatí investovat do Síly na úkor Poloměru.
layath 14.11.2007 22:48  2096
BTW irigiVelký mord se dá hlavně špatně hrát ve skupině lidí, kde máš i pár bojovníků. Prohlášení typu: Až sešlu tohle kouzlo, vypadněte z boje a schovejte se - to by mi hodili u nás na hlavu... Bojovník to nepochopí a nechce pochopit, že tam nemá chodit, to už sem párkrát slyšel...
layath 14.11.2007 22:46  2095
Co Bariéra?Jakou by měla mít Sílu Bariéra, aby byla schopna zastavit (nepustit ven - skrze) člověka běžných parametrů, síly asi tak +3?
marosk 14.11.2007 22:36  2094
xKivMyslim ze to je presne to. Pokial postavis zvysovanie zranenia na polomere, skor ci neskor budes musiet zaroven zvacsit vzdialenost epicentra aby si sa tej zvysenej sily enstal tiez obetov.
xkiv 14.11.2007 20:26  2093
irigiAle taky by sis nejak mel zajistit, ze v oblasti mordem zasazene prilis dlouho nezustanes, ne?
irigi 14.11.2007 19:53  2092
Gran [2091]No jo, ale zvýšením Poloměru zvyšuji i kvalitu i kvantitu (roste jak poloměr kouzla tak SZ) a navíc levněji, než kdybych zvyšoval jen kvalitu (Sílu). Uvedu příklad: pokud si mohu dovolit Velký mord náročnosti 30 a nechci zvyšovat čas (tím se teď nezabývám), daleko raději postavím

Velký mord:
Náročnost: +30
Poloměr: +54 (!)
Doba trvání: +4
Síla: +6
Transpozice: +20
SZ = +6 +54 + Čas - Počet osob

než

Velký mord:
Náročnost: +30
Poloměr: +6
Doba trvání: +4
Síla: +42
Transpozice: +20
SZ = +6 +42 + Čas - Počet osob

To bych byl hloupý :) Zvýšit poloměr má prostě všechny výhody, což je divné taky proto, že zranit Velkým mordem je levnější než Výbojem a jinými kouzly (OK - to není nutně špatně, Výboj zas můžu zacílit). Ale možná není cílem všechno perfektně vyvážit, jenom se nad tím pozastavuju.
gran 14.11.2007 18:32  2091
irigiMožná ti nerozumím, takže tento argument možná nebude úplně ten pravej. Každopádně, platí poučka, že zvýšit kvantitu je snažší než zvýšit kvalitu.
irigi 14.11.2007 16:54  2090
Ještě Velký mordPořád mne ale zaráží, že můžu SZ Velkého mordu zvyšovat levněji než u ostatních formulí jednoduše zvyšováním poloměru. Pokud zvyšuji Sílu při ceně 2/3, dělám hloupost, protože pro stejný účinek stačí zvýšit poloměr za cenu 1/2, není to zvláštní? (myslel jsem, že SZ je pro všechny kouzla kde se nehází na ochranu proti magii zhruba stejně drahá...)
layath 14.11.2007 16:10  2089
SouhlasVíce méně mě Velký mord moc neoslovil, je to jedna z mála formulí, kterou se asi vůbec nebudu učit - jak psal Gran, je to málo upravitelné kouzlo :(
To Klimbing: Ale to je otázka na PJ, ne na theurga - Démon hazardu je pod vlivem PJ a ten rozhoduje, zdali neúměrně riskuješ, či ne. A má-li váš PJ dost dobrý smysl pro černý humor, asi ti to neuzná - ale ty se to dozvíš nejspíš pozdě :)))
dajen 14.11.2007 14:17  2088
GranMyslím, že tvůj pocit je oprávněný. Velký mord je opravdu už hodně specializovaná formule. Dokonce má v sobě i obsaženu nějakou základní Transpozici. Takže dost dobře se dá hýbat jen tvarem.
klimbing 14.11.2007 14:10  2087
Berserk a Démon hazarduTaková otravná otázečka: Mohl by theurg vyvolat nějakýho dobrýho démona hazardu, ale reálně vyvolatelného. Pak by si trošku zariskoval a s pomocí tohoto démona by vyvolal démona hazardu z hodně vysoký sféry. No a nakonec pomocí toho natuněnýho vyvolal nějakýho masáka třeba berserka. Tím by se dalo přiblížit (dosáhnout asi ne) těm 106, což připomínám je nár. berserka z 21. sféry. Co vy na to?
gran 14.11.2007 13:39  2086
Nekoukám teď na Velký Mord a nikdy jsem ho nestudoval, nesnažil se ho modifikovat, zkrátka nic, ale mám z něj pocit, že to je formule, která nejvíce ze všech formulí odpovídá "kouzlům" (hodně konkrétnosti, málo možností úprav).

Možná si najdu čas a něco s tím udělám... hmm, píšu si ;)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt