Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 15.11.2007 13:35  2105
Dajen1) 97 pro me neni temer 100 ... pokud se mluvi o procentech a jistote
2) ale v tom pripade se nehaze ani za postavu.
V me momentalne pristupne verzi pravidel edice B je:
Sila predmetu: neprosel ~ Sila Bariery ~ prosel
takze proti postave se Sil 3 by na 100% jistotu stacila Bariera se Silou 4 (a kdyby mela Silu jenom 3, tak by postava prosla vzdycky)
dajen 15.11.2007 13:31  2104
peca_007 [2102]: Díky za odpověď. Přesně tohle jsem si myslel taky.
Takže udělat Bariéru coby výtah, jak jsem popisoval tady, je opravdu docela dost náročné.
gran 15.11.2007 13:02  2103
No, tak tohle bude sranda. O víkendu už budu mít příručku Theurga x)
peca_007 15.11.2007 12:32  2102
Dajen [2065]: Nakonec jsem to s ANTem neporesil, byl nejaky chory. Ale premyslel jsem o tom a v principu:

- Bariera nema nic jako "nalozeni", ktere by nejak ovlivnovalo jeji funkci. Například při větším zatížení, kratší doba působení.
- Bariéra lze "snadno" prorazit. Standardně se používá jako jakási forma zbroje a zbraně (pěsti) jí běžně projdou.

Z toho my vyplývá, že bariéra "unese" právě tolik, kolik vychází podle tabulky hmotnosti. Žádné +16, +21, nebo kolik.

----------

Pokud bychom chtěli dynamickou bariéru, která zadrží/unese přiměřené vyvýjené zátěži, mohla by se modifikovat nějak tak, aby se vzrůstající zátěží klesala doba trvání. Asi jako se ve sci-fi filmech vyčerpávají štíty :-)

To je, předpokládám, neodmítnutelná výzva pro Grana a jemu podobné. B-]
dajen 15.11.2007 11:23  2101
xKiv1) Ano, čekal jsem, že se ozveš právě ty s přesnými procenty. :-) Proto jsem psal téměř 100% jistotu.

2) Ne, hod na překonání Bariéry není hodem na porovnání. Bohužel za Bariéru se neháže. Past, kterou musí průchozí překonat, je pevně daná Silou bariéry.

3) Ech s tou +22, to je omyl. Nevím, na co sem myslel, chtěl jsem počítat hod 12, ale místo toho sem počítal 18 :-) Správně tam mělo být +16. To odpovídá 3(sil) + 12(2k6k+) = 15. A jelikož pro překonání Bariéry stačí past dorovnat, musí mít Bariéra Sílu alespoň o 1 vyšší, tedy +16.
xkiv 15.11.2007 10:38  2100
Dajentechnicka: hod 12 ma pravdepodobnost skoro 3% .. a jestli budou hazet obe strany (ma to fungovat jako soupereni postav, ne, takze 2k6+ proti 2k6+) tak jsou ty pravdepodobnosti jeste slozitejsi ..
Navic 22 neodpovida sile 3 a hodu 12, to odpovida tomu, ze postava mela hod 3(sil)+12(2k6+)=15 a bariera mela hod 22(zaklad)-7.

Nicmene z toho je videt, ze tech 22 uz je dost hodne silnych, aby se dalo mluvit o temer 100% jistote.
irigi 14.11.2007 23:57  2099
[2097]Jo, OK, beru :)
dajen 14.11.2007 23:17  2098
layath [2095]: Tak to si snad dovedeš spočítat, ne? Když si ten člověk bude házet na Sílu, tak aspoň o velikosti jeho Síly + nějaký ten rozumný hod na 2k6+.

Takže pokud chceš mít téměř 100% jistotu, že neprojde, tak aspoň Sílu +22 (to odpovídá Síle +3 a hodu 12 na 2k6k+).

layath [2096]: Já myslím, že by to pochopil velice rychle, až by ho to jednou přizabilo :-)))
Když měla moje postava párkrát možnost tuhle formuli seslat, tak to budilo velký respekt. Od té doby, když prohlásím, že ho chci seslat, tak se všichni velice rychle a rádi klidí z dosahu :-)))
dajen 14.11.2007 23:06  2097
irigi [2090], irigi [2092]: Mno jo, ale od určitých rozměrů začne být Velký mord hodně nepraktický. Ne vždy máš možnost seslat ho na krásně otevřeném velkém prostranství, kde jsou jenom nepřátelé (nikoli spojenci). O nebezpečí vlastní újmy ani nemluvě. Pak se vyplatí investovat do Síly na úkor Poloměru.
layath 14.11.2007 22:48  2096
BTW irigiVelký mord se dá hlavně špatně hrát ve skupině lidí, kde máš i pár bojovníků. Prohlášení typu: Až sešlu tohle kouzlo, vypadněte z boje a schovejte se - to by mi hodili u nás na hlavu... Bojovník to nepochopí a nechce pochopit, že tam nemá chodit, to už sem párkrát slyšel...
layath 14.11.2007 22:46  2095
Co Bariéra?Jakou by měla mít Sílu Bariéra, aby byla schopna zastavit (nepustit ven - skrze) člověka běžných parametrů, síly asi tak +3?
marosk 14.11.2007 22:36  2094
xKivMyslim ze to je presne to. Pokial postavis zvysovanie zranenia na polomere, skor ci neskor budes musiet zaroven zvacsit vzdialenost epicentra aby si sa tej zvysenej sily enstal tiez obetov.
xkiv 14.11.2007 20:26  2093
irigiAle taky by sis nejak mel zajistit, ze v oblasti mordem zasazene prilis dlouho nezustanes, ne?
irigi 14.11.2007 19:53  2092
Gran [2091]No jo, ale zvýšením Poloměru zvyšuji i kvalitu i kvantitu (roste jak poloměr kouzla tak SZ) a navíc levněji, než kdybych zvyšoval jen kvalitu (Sílu). Uvedu příklad: pokud si mohu dovolit Velký mord náročnosti 30 a nechci zvyšovat čas (tím se teď nezabývám), daleko raději postavím

Velký mord:
Náročnost: +30
Poloměr: +54 (!)
Doba trvání: +4
Síla: +6
Transpozice: +20
SZ = +6 +54 + Čas - Počet osob

než

Velký mord:
Náročnost: +30
Poloměr: +6
Doba trvání: +4
Síla: +42
Transpozice: +20
SZ = +6 +42 + Čas - Počet osob

To bych byl hloupý :) Zvýšit poloměr má prostě všechny výhody, což je divné taky proto, že zranit Velkým mordem je levnější než Výbojem a jinými kouzly (OK - to není nutně špatně, Výboj zas můžu zacílit). Ale možná není cílem všechno perfektně vyvážit, jenom se nad tím pozastavuju.
gran 14.11.2007 18:32  2091
irigiMožná ti nerozumím, takže tento argument možná nebude úplně ten pravej. Každopádně, platí poučka, že zvýšit kvantitu je snažší než zvýšit kvalitu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt