Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 16.11.2007 11:26  2139
DajenOK, sorry, koukam ze koukam do nefinalnich errat ...
dajen 16.11.2007 11:14  2138
xKiv [2137]: Lidi, budto si hazi bariera i postava, nebo nikdo.
Pravidla pomerne jasne rikaji, ze si nehazi nikdo.

Tys mě včera večer pěkně zmátl! V pravidlech je napsáno, že v jednoduchých případech, kdy to není tolik důležité se prostě porovná Síla předmětu a Síla bariéry, jsou li alespoň stejné, předmět projde. A dál je tam napsané, že pokud je to důležité, nebo na tom hráči či PJ záleží, tak si pronikající (předmět nebo postava) hází proti pasti:

Síla přemětu (postavy) + 2k6+:
neprošel ~ Síla Bariéry ~ prošel

To znamená, že si hází procházející, ale Bariéra je statická a nehází si.
xkiv 16.11.2007 09:15  2137
irigiPokud chce clovek projit barierou, urcite do ni tlaci stejne, jako kdyby nesl nejvetsi zatizeni, ktere jeste uzvedne

To je nesmysl, pri zvedani (i jenom neseni na zadech) se opira kolmo o zem a vsechno (co se tyce zvedani) drzi svalama.
Pri pokusu o pruchod bariery se vetsinou nema o co *dobre* oprit (navic aby to bylo srovnatelne, musel/a by si lehnout), ale zato muze vyuzit setrvacnost.

hazeni
Lidi, budto si hazi bariera i postava, nebo nikdo.
Pravidla pomerne jasne rikaji, ze si nehazi nikdo.
Tak to do tech propoctu netahejte - Sil bariery ma byt "srovnatelna" se Sil postavy. Ne o 7 vyssi.

Ja si myslim, ze bariera unese podstatne min, nez clovek se srovnatelnou Sil - protoze je stavena na narazovou akci proti necemu, co do ni narazi, a nema konstrukci na to, aby neco nosila.
Tenhle argument ma podporu i v pravidlech - kouknete se na to, jak nosnost zavisi na sile - je to Sil + K, kde K je konstanta zavisla na "konstrukci tela". U humanoidu (dvounohych) ktere zname je K=0, ale treba uz u taznych zvirat (ctyrnohych) je iirc vyrazne vyssi (zvlast patrne je to na bonusu pro tahani vozu a povozu).
Bariera je beznoha, takze mi vychazi, ze by mela mit K *vyrazne nizsi* nez clovek.
(z toho argumentu ale nevychazi *o kolik* - to ale z ostatnich nesmyslnych argumentu nemuze vyjit taky)
gran 16.11.2007 08:22  2136
Už se těším na nějakou bezbariérovou diskusi =P
dajen 15.11.2007 23:16  2135
irigi [2134]: Hmm na tom něco je :-) Ale po několikáté opakuju, záleží jak to bylo zamýšleno.
irigi 15.11.2007 21:33  2134
Jeste ad barieraKrome [2114] mne napadl jeste jeden, mozna nejspravnejsi zpusob na urceni K ve vztahu

Unesena hmotnost = Sila + K.

Pokud chce clovek projit barierou, urcite do ni tlaci stejne, jako kdyby nesl nejvetsi zatizeni, ktere jeste uzvedne (proste se snazi maximalne), to odpovida Hmotnosti rovne 21 + Sila. Bariera si ovsem nehazi 2k6+ pri hodu na porovnani. (Hazi si jenom postava, ktera chce projit). Takze by bariera mela unest

Hmotnost = Sila postavy se silou bariery + 21 - stredni hod na 2k6+

(stredni hod na 2k6+ je roven 7 a vyjadruje, ze si bariera nehazi). Proto si myslim, ze K = 21 - 7 = +14 a muj puvodni odhad nebyl spatny.

(Jak si jinak vysvetlujete ze napr. bariera Sily +7 sice umi v polovine pripadu zadrzet cloveka se Silou +0, ale podle vas unese jenom 22 kg, ktere clovek se Silou +0 unese hrave? To vazne nechapu .. sorry, ze vas s tim otravuju, ale Sila = Hmotnost se mi proste zda jako evidentni nesmysl..)
layath 15.11.2007 20:57  2132
xKiv a ostatní :)Ale no tak, já sázím zase na selský rozum, kámo :)
Má-li Bariéru na neviditelnost (modifikace Maskování), taky netvořím neodhalitelnou Bariéry ve všech ohledech bránící vjemům cestovat mimo ni až s účinností +20, ale udělám jen Neviditelnost tak okolo +15. Hádám - nenji to 100%, že :)
Ale to nenji nic. Tři procenta bych proto považoval za velikou smůlu, pokud se ujmou, a smůle je prostě proměnná, se kterou se musí počítat vždy...
Podle mého je to tak trochu nesmysl, s tou Bariérou síly +4 co zadrží kohokoli se silou +3 - člověk se silou +3 ti totiž dá hravě DMG, které tuto tvou zbroj prorazí, jakto, že by pak celou svou vahou a silou nekokázal překonat Bariéru, když jí prorazí pěstí?
gran 15.11.2007 20:48  2129
Ale nebojte se, pro vás, Bersekery z 21. sféry připravujeme verzi, která se zkazí o polovinu pomaleji.
xkiv 15.11.2007 19:59  2128
A to celych 60000007.12385 let! (pak se zkazi behem 0.007 sekundy)
gran 15.11.2007 19:46  2127
Víte, že moje "Theurgická zmrzlina" se nerozteče, nerozpatlá? x)
xkiv 15.11.2007 17:34  2126
Takze ted jeste zbyva zjistit, jakou Sil ma gravitace pusobici na predmet hmotnosti M?
(kvuli vytahum, destnikum a podobne)
dajen 15.11.2007 17:11  2125
peca_007 [2124]: No můj názor je zhruba stejný.
peca_007 15.11.2007 17:06  2124
Dajen [2121]: Muj osobni nazor je, ze ant v tu chvili chtel proste jenom nejak jednoduse popsat, ze je to "stejna sila", jako u postavy dle tabulky hmotnosti. Akorat mu neprislo na mysl, ze postava ma podle PPH nejakou nosnost a pocita se s tim, ze unese (utahne, odvali) vice, nez je cista hodnota dle tabulky.

Dalo by se dohledat jeste, co ANT napsal ohledne bariery a co jsem sem urcite pastoval (nekdo ochotny, prosim filtrujte a hodte odkazy). Tedy, ze bariera je pruzna blana, kterou lze chapat podobne jako silove pole ve sci-fi literature. K tomu si vemte, ze porovnani sil 2 lidi je Sil + 2k6+ jednoho, proti Sil + 2k6+ druheho. IMHO chtel ANT rici zhruba totez totez, akorat, ze bariera si nehazi, je staticka (IMHO).

Zkousim se ho doptat, ale otazka, ma-li momentalne ted na me a theurga naladu. :-)
dajen 15.11.2007 17:06  2123
dekorius [2120]: Taky jsem nad tím dumal a není mi to taky úplně jasné. V popisu se v podstatě píše, že efekt kouzla se rozdělí na několik úměrně menších (2 štěpy => poloviční efekt, 3 štěpy => třetinový efekt atd.). Otázkou je, jak je to u Kladiva, které je sice modifikátor, tudíž by měl působit u všech štěpů stejně, ale zároveň vytváří podstatnou část efektu Výboje.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 15.11.2007 17:05  2122
layath [2033]: zmrzlina je vynález snad posledních několika desetiletí, ne?

peca_007 [2043]: Zmrzlina tu je rozhodne dyl jak par desetileti. Minimalne 150 let, ne-li vice. .... Pricemz to ze nekdo nezna moderni zmrzlinu, jeste neznamena, ze nemuze v lete touzit po chladnem dezertu s ovocnou prichuti.

Chladný dezert s ovocnou příchutí je vynález poněkud staršího data. Asi tak 200BC. Pochutnávali si na ní už Nero a Caligula.

peca_007 [2043]: Problem zmrzliny nebyl v napadu, ale v technologii vyroby.
Prostě ten led z Alp bylo potřeba dovézt způsobem, který zajistil, že se cestou nerozteče ... :-)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt