Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 19.11.2007 12:51  2156
xKiv [2154]: No ti už je o něco lepší. No a jak by to teda fungovalo třeba s tou ohnivou koulí?
dajen 19.11.2007 12:49  2155
layath [2151]: Mno já hraju theurga už skoro 3 roky. V podstatě od vydání pravidel DrD+. Jelikož už jsme parta pracujících (mno částečně ještě VŠ studujících) hráčů, tak nehráváme pravidelně, ale několikrát do roka nárazově třeba celý prodloužený víkend.

Zatím jsem svého theurga přivedl na 11. úroveň. Co se charakteru týče, začínal jako poměrně naivní synek z kupecké rodiny, který měl nadání a tak ho rodiče dali k theurgickému Mistrovi do učení. Ukázalo se, že má celkem talent a theurgie ho velice bavila.
No postupem času, jak se ve světě otrkával a setkával se zlými protivníky, tak přišel o spoustu iluzí. Ví, že svět dokáže být pěkně nebezpečné místo a že nemůže věřit každému na potkání.
Postupně to dotáhl až na slavnou Univerzitu Vysokého učení theurgického, kde se po absolování Mistrovských zkoušek stal asistentem s volným pracovním úvazkem :-))
xkiv 19.11.2007 12:38  2154
Jeste ze starych soudkuPoutac:
Nekde si stezoval, ze Poutac, tak jak jsem ho vymyslel (bez omezeni rychlosti pohybu), je prilis silny (zvlast s utocnym kouzlem typu ohniva koule).
Nuze, mam zhorsovak:
1) theurg musi pro Poutac poskytnout (svoji umelou) vazbu na cil (kterou musi nejdriv ziskat)
2) pokud je ta vazba slabsi nez 0, zvysuje se narocnost Poutace (rekneme tak o -5*Sila_Vazby? mozna -10*Sila_Vazby). (tim se theurgovi na prvnich urovnich podari kouzla pripoutat maximalne tak k sobe)
profa 19.11.2007 07:31  2153
Já jsem hrával Igora Zaspala - takovýho zlomyslnýho otrapu, který chodil v odrbanejch šatech a na správce královského hradu zrovna nevypadal...
Často jsem si theurgii zkoušel na náhodných kolemjdoucích (do toho obchodu nevejdeš...ap.)
gran 19.11.2007 06:30  2152
Dělám PJ prakticky každou středu. Kdysi jsem takto dělal hráče, asi 80 hodin, hrál jsem Theurga posedlého démonem. V praxi to vypadalo tak, že jsem měl dva charakterníky a udržoval přehled, kdo je zrovna silnější .)
layath 18.11.2007 19:26  2151
Moji theurgové...Teď mám otázku z jiného soudku: Nejprve, kolik z vás aktivně DrD+ hraje? Můžete i přihodit, jak často, chcete-li.
Ptám se hlavně proto, že mám poslední dobou menší dilema ohledně svého charu (ve hře), a rád bych znal váš názor na hru theurga, jako postavy - jak byste (stručně) charakterizovali své postavy? Jste v zásadě zlí, či dobří? Jak vypadá váše hra?
dajen 18.11.2007 15:26  2150
Gran [2149]: Nestavěl, což ale neznamená, že s ním souhlasím. Já od začátku tvrdím, že problém je formulaci definice.
gran 18.11.2007 09:24  2149
Jo, chtěl jsem hlavně napsat *pravda

A vadí to, na co reaguju? Jde o to, že reaguju, ne =P ;)) Navíc, nemám pocit, že by ses proti tomuto argumentu stavěl .)
dajen 17.11.2007 14:05  2148
Gran [2147]: To je xKivův argument.
gran 17.11.2007 14:00  2147
To je práva o tom - s tou statikou. Proč by tedy měla mít postih za "beznohost"?
dajen 17.11.2007 13:33  2146
BariéraČím víc si čtu definici "Síly předmětu", tím víc se mi ta formulace zdá nešťastnější. Jestli se má Síla předmětu určit jako Síla postavy, která by ho byla schopna odvalit, tak to jen na základě hmotnosti nikdy nelze určit.

Respektive jinak. Jak řeší obyčejnou herní situaci, kdy je na cestě překážka (balvan), kterou musí postava odvalit?
dajen 17.11.2007 13:27  2145
Gran [2143]: Bariéra není předmět, který by se o něco mohl opírat, je statická a drží se na místě, kde je vyvolána (pokud není modifikována Pohyberm). To znamwná, že pokud na niá něco tlačí, tak ji nemůže "odstrčit". Může jí jen proniknout nebo ne.
irigi 17.11.2007 11:50  2144
xKiv [2137]> ale zato muze vyuzit setrvacnost.
Presne tak. Ale nemusis to rovnou napadat - prave jsem navrhl zpusob, jak nosnost bariery primo zmerit ([2134]) a pripadne mi jako docela logicky - staci znat pomer sily jakou neses predmety a sily, kterou tlacis na barieru. Bingo! Kazdy si muze zkusit doma!

Jinak sorry, argument s poctem noh a konstrukci tela bariery a pripadnym postihem mi prijde dost zcestny .. pokud se vychazi z toho, ze bariera je "silove pole" pusobici konstantni silou, pak je spousta zpusobu jak K spocitat primo (navrhoval jsem dva), vubec nerozumim tomu, jak bys chtel "prepocitavat pocet nohou a kontrukci tela bariery".. to si rovnou muzes dosadit uplne libovolne cislo, ale hadat se za to nebudu.

Muj nazor je, ze K ~ +14.
gran 17.11.2007 08:26  2143
BariéraTy jo, tak konečně jste se dohodli (postava si hází, bariéra ne). Ale když už se zmínilo to nošení... jaký si myslíte, že by měla být Bariéra postih?
Ono já totiž nevím. Zatímco tvorové se musí těma nohama držet na zemi, Bariéra je připoutána ke vzduchu... pokud by totiž bylo dáno, že musí mít nějaký postih, tak v případě, že bude Síla předmětu delší, tak kromě té možnosti, že předmět projde, mohla by Bariéra i klesnout, že. Jenže to se nedá, tak ty formule prostě nefungují.
Ale jist si nejsem, trošku cucám z palce ;))

Co myslíte?
davec 16.11.2007 11:34  2142
dekoriusNa druhou stranu, kdyby se to nedělilo, bylo by to možná až příliš silné...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt