Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 20.11.2007 19:24  2180
layath [2179]: Pokud vím, tak u Démona pohybu se musíš soustředit pouze, když chceš ovládat pohyb kouzla v reálném čase. Jako bys ho řídil joystickem ve videohře. Ale taky můžeš démonovi dát příkaz pronásleduj kouzlem támhle Frantu a démon se o to v rámci svého parametru rychlost bude snažit postarat, jak nejlíp bude umět. A na tohle už se theurg soustředit nemusí.
layath 20.11.2007 19:15  2179
DajenOK, podám to trochu jinak:
Poutač by byl Rysem v Modifikátoru Pohyb. Jak by fungoval? Za určitou náročnost bys dostal možnost označit jeden cíl své formule (třeba i sebe) a pak by se epicentrum stále tohoto cíle drželo - pro ovládání takového Pohybu bys ale musel udržovat Plné soustředění.
Proč tak složitě? Protože Démon pohybu takhle funguje a přitom je jeho vyvolání docela problémek (pro mě jo). Takže, dejme Démonovi Pohybu výhodu, řekněme, že ten jeho Pohyb se bude dát ovládat třeba jenom Volným soustředěním, a tím bude tedy výhodnější.

Z celkového hlediska je to ale totální šmel. Podle mého autoři nedomysleli, že by theurg někdy potřeboval "hejbající se" Bariéru, co půjde s ním, sama. Takže mod.Pohyb to nejde, a použitelná Bariéra co s tebou půjde (tedy s Démonem Pohybu) se dá vyrobit až na pěkně vysokym levelu. Navíc, pro Pohyb pomocí Démona je vyžadováno Plné soustředění (!!!), takže je to prostě slabý jako sviň...

Chápeš?
dajen 20.11.2007 19:09  2178
layath [2176]: No ten tvůj návrh taky není zrovna dvakrát srozumitelný...
dajen 20.11.2007 19:08  2177
xKiv [2175]: ad 1) tomu nějak nerozumím, co tím myslíš. Můžeš to napsat nějak srozumitelněji?

ad 2) No jo, ale na jakých typech kouzel to umí (myslím tím obory magie)

ad 3) což je něco jiného. Jednak už náročností způsobu zaklínání a jednak podstatou démonů jako takových.
layath 20.11.2007 19:00  2176
xKiv, Dajen (odpůrce) a ProfaNepřeháněj, zamyslel ses nad mym návrhem? Hele, to by ti klidně umožnilo dělat zbroje, jen by ses nemohl pohybovat rychleji, než je rychlost Pohybu, toť vše. Navíc, takový Poutač by na šíp přidělat nešel, tak rychlej mod. Pohyb se dá stěží vyrobit :)
Takže navrhuju, abyste si opravdu přečetli můj návrh 2166 a řekli mi, co vy na to...
xkiv 20.11.2007 16:59  2175
1) IMO pro kouzla je to daleko jednodussi, nez nejake dohledavani upravy smeru pohybu
2) a jak teda vysvetlis, ze carodej to umi uz od prvni urovne?
Nemyslim si, ze by carodej mel kouzlama umet neco, co theurg ve finale neumi vubec.
Theurgovi muze trvat (i podstatne) dyl, nez se na to nalezite pripravi (jak teoreticky (uroven/dovednosti), tak prakticky (pri seslani)), ale ta moznost by mu nemela chybet. Uz jenom proto, ze tomu vic *rozumi*.
3) koneckoncu, theurg uz *ma* pripojovani astralnich velicin k materialnim vecem ... rika tomu zaklinani demonu
dajen 20.11.2007 16:18  2174
xKiv [2171],Davec [2173]: A tohle je ono. Proto se mi to od začátku nelíbilo. Prostě připoutat efekt kouzla k pohyblivému bodu bez ohledu na rychlost pohybu takového bodu je IMHO moc silné.
davec 20.11.2007 16:00  2173
xKivMůj původní Poutač fungoval normálně na dotyk (nebo transpozice), ale Gran s Dajenem měli problém s tím, že by se dala formule přidělat třeba k šípu (s explozivním ohněm mňamka) a chtěli tam zakomponovat ještě parametr rychlost, aby to nebylo moc silné. Podle mě tím však Poutač ztrácí smysl, bude to jen Pohyb s pevně určeným cílem...
profa 20.11.2007 15:58  2172
Myslim si, ze opravdu lepsi bude jenom "dotykovy" Poutac. Je to v zasade odpovidajici systemu.
xkiv 20.11.2007 15:47  2171
Pokud vim, tak na zacatku to vypadalo tak, ze Poutac fungoval tak nejak "na dohled".
dajen 20.11.2007 15:38  2170
xKiv [2169]: A nevypadalo to takhle na začátku? Když to bylo moc silné? :-)
xkiv 20.11.2007 15:33  2169
Tak to uz snad jenom prepracovat to na *jenom* dotykovy poutac ...
tj. zadne predavani vazby, theurg musi pred Poutac naskladat dalsi modifikatory (a sam se dotknout na spravnem miste) tak, aby se epicentrum "chytlo" na zamyslenem cili ... transpozici, pohybem, cekanim na pruchod - to uz je jedno.
Dulezity parametr pak bude jenom maximalni doba pusobeni (od seslani).
dajen 20.11.2007 15:26  2168
xKiv [2167]: No to je sice ušlechtilé, ale dokud si nevyřešíš problém se sesíláním dotykem x na dálku, tak to přináší víc škody než užitku.
xkiv 20.11.2007 15:06  2167
Ne, ja chci Poutac predevsim udelat tak, aby s nim sla vyrobit z Bariery magicka zbroj, ktera psotavu neopusti ani pri teleportaci a podobnych vylomeninach.
layath 20.11.2007 14:46  2166
Dajen and xKivTo Dajen: Souhlas, já bych to viděl spíš jako Rys Pohybu - za určitou Náročnost bys získal možnost "připoutat" seslané epicentrum k cíli - Poutač by jen usměrňoval Pohyb epicentra, průběžně, předem zadanou rychlostí. Theurg by pak musel udělat neskutečně rychlé (nebo dlouho trvající) kouzlo, aby tvá ohnivá koule přeletěla půl kontinentu :)

To xKiv: Celkově se mi to ale stále zdá divné - ovládaný Pohyb? To je divné, navrhuju proto úpravu pravidel:
Pokud použijeme Démona Pohybu, pak je podle pravidel průběžné posouvání epicentrem možné jen při Plném soustředění theurga. Což je dost špatný, protože pak by tenhle přesun theurga vyřadil a on by nemohl seílat další formule. Tvůj modifikátor Poutač by proto věc podle mého mohl řešit takto: Pro průběžné posouvání epicentra Pohybu/Poutače by theurg musel mít Plné soustředění, zatímco pro posouvání epicentra pomocí Démona Pohybu by mu stačilo Volné soustředění. Démon se pak stane výhodnějším pro hejbání fomulema, zatímco Poutač nebude IMBA :)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt