Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 28.11.2007 00:31  2205
Nosnost barieryPokud jsem to jeste nerikal, tak A je spravne. Tedy bariera udrzi takovou hmotnost, kolik cini hodnota podle prislusne tabulky. Ta veta sporovnavanim se silou postavy je svym zpusobem bug, protoze zamer byl nejak to vysvetlit, ale zvolen byl nevhodny zpusob. Vzhledem k tomu, ze se nasel po 5 letech je to celkem uspech :-)
gran 25.11.2007 16:41  2203
Jen a pouze v dotčeném bodě.
muskarin 24.11.2007 14:13  2202
Je pro boj na blízko potřeba transponovat úder, aby jste jím zasáhli protivníka v klasické bojové vzdálenosti (tj. tak 1-2m)? V příručce stojí, že je na "dotek", když se tedy v dané vzdálenosti "dotknu" vzduchu - zasáhne vzdálenější cíl(samozřejmě s jistou penalizací síly), nebo působí skutečně jen a pouze v dotčeném bodě?
gran 23.11.2007 15:27  2201
Někde by to mělo jít vyhledat v diskusi, ptal jsem se na to... ne, odpověď si nepamatuji =P ;))
dajen 23.11.2007 09:39  2200
xKiv [2199]: No nevím, která z těch tří to je (pořád si nemůžu zapamatovat, která vede kam :-)), ale minimálně jedna z nich vede v protisměru, takže jo.
xkiv 23.11.2007 09:34  2199
No jo, vazba vlastnictvi, zejo?
A *odtamtud* by se mohl dostat na odraz nekoho, kdo toho demona/formuli momentalne ridi (proti vazbe kontroly), coz muze byt treba Spravce nekoho jineho, a odtamtud ...
Takze minimalne na dusi jineho theurga se s vazbou +3 dostat da ...
dajen 23.11.2007 09:27  2198
xKiv [2197]: Ještě by se mohl dostat s +3 na odraz své formule nebo démona :-)
xkiv 23.11.2007 09:07  2197
LanxJenom kdyz je to *tvoje vlastni* telo a duse.
(ono uplne staci vlezt do dusevniho sveta - v tom okamziku jsi ve svoji dusi a mas umelou vazbu se silou 6)
Na jakykoli dalsi odraz se dostanes uz nejvys se silou 0 a zvysovat to nejde.
lanx 23.11.2007 05:30  2196
VazbaKdyž v duševním světě vlezu na obraz těla a pak na obraz duše, má moje umělá vazba sílu +6 ? (sry že ruším vaší diskuzi...)
dajen 21.11.2007 20:01  2195
layath [2194]: K čemu synchronizovaný pohyb, když se na něj musíš plně soustředit a tudíž nemůžeš dělat skoro nic jiného? To už je výhodnější seslat si stabilní Bariéru a zevnitř bezpečně sesílat další kouzla a nepřesunovat se.

Modifikátor Pohyb to nedokáže. A proto se tady někteří snaží vymyslet, jak to zařídit, abys na to nepotřeboval Démona pohybu.
layath 21.11.2007 18:55  2194
Proč Dajen?Pročpak by to bylo zbytečností? Pohyb přece nedokáže sledovat jeden cíl, neustále, nebo jo?
merwin 21.11.2007 17:07  2193
Dajen, Davec ... ten už si nevybavuji =(, ale díky =)
dajen 21.11.2007 16:32  2192
dekorius [2190]: No jo, v zásadě tu vykrystalizovaly dvě koncepce - buď Potač, kterej umí následovat cíl už od počátku a bude se ho držet nebo Lepidlo, které je třeba nejdříve "připevnitů k cíli a potom se ho bude držet.
dajen 21.11.2007 16:30  2191
Kos_Bos [2189]: Pomocí mdofikátoru Filtr, který se dá připojit na Bariéru.
dekorius 21.11.2007 16:23  2190
Davec:
V konečném důsledku máš nejspíš pravdu, ale až tak přeci reálnost postihnout nemusíme. Prostě za pohyb v rámci boje bych bral jen pohybovou rychlost.
Reakci na rychlost ano/ne rozvedu později, tlačí mě dnes čas, pardon.

Dajen:
Abych řekl pravdu tak jsem při tom návrhu s "naváděnou" ohnivou koulí nepočítal. To Lepidlo má spíš fungovat stylem "následuj" než "stref se". Zkusím popřemýšlet, jsetli by to šlo nějak spojit anebo spíš vymyslet jiný modifikátor.

Spíš by mě zajímalo, jestli to s tou vazbou není úplná pyjovina.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt