Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 4.12.2007 18:29  2336
Wolfi [2334]: Hm, já teda ne.
xkiv 4.12.2007 18:24  2335
NoirNo jo, jenze ve fyzickem boji typicky nemas situaci, ze bys mlatil do nekoho, kdo tam jen tak sedi a schytava to - a vsichni jen chodi okolo a nevsimaji si toho.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 18:24  2334
DajenA já si dovedu představit souboják dvou postav na tisíc hodů. Got a point? :)
dajen 4.12.2007 18:23  2333
Noir [2331]: Fyzický souboj (několika postav) je nastaven tak, že nikdy tak dlouho trvat nebude. Na druhou stranu si dovedu představit nějaké zjednodušení souboje dvou znepřátelených armád.
xkiv 4.12.2007 18:22  2332
irigi1) Mas to spocitane skutecne vcetne vsech moznosti, co muzou padnout na 2k6+? [ tj. analyticky vyjadrene, ... E = sum(P[utocnikovi padlo X]*P[obranci padlo Y]*max(X-Y,0)]
2) ja chci radsi videt tabulku "UC-OC=x" - "prunik v jednom kole=+y"
Neni to uplne jednoduchy spocitat, ale napriklad pro MUC=MOC vychazi ocekavany presah neco pres 2 .. (tj bonus rekneme +7, nepocital jsem to presne)
noir 4.12.2007 18:13  2331
Hm, kdyby se fyzický boj řešil jakýmsi průměrováním 330 hodů, bylo by to OK?
beorn 4.12.2007 18:13  2330
irigi:O téhle tabulce vím. Ale já měl na mysli tabulku průměrného trvalého průniku za jedno kolo.

Z té tvé si nedokážu jednoduše odvodit jak dlouho by trvalo takové navyšování celkového přesahu třeba na +36, pokud bych to toho chtěl zakomponovat to poslední dočasné navýšení přesahu, které je IMO dost důležité. U té kolové tabulky by to šlo...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 18:10  2329
NoirTo je stejná argumentace, jako že nemusí umět pracovat s vazbami. Oni to umí, ale říkají tomu úplně jinak a vidí to úplně jinak.
Proč nezaložit některé schopnosti právě na tomto jejich pohledu? Ano, na vyšších úrovních/archetypech, ale proč jim to absolutně zakazovat?
irigi 4.12.2007 18:04  2328
Beorn 2325: tabulka viz
http://irigi.wiki-site.com/index.php/Asymptotika_ment%C3%A1ln%C3%ADho_souboje
irigi 4.12.2007 18:00  2327
Jak udělat 300 hodů snadno a rychle?Nejpřesnější se mi zdá Dajenův způsob: hodit 30x za sebou a z toho určit průměrný čas na získání trvalého průniku. V tom je ta náhoda započítaná takovým způsobem, že to ani moc nemění směrodatnou odchylku (nebo jenom málo), takže je to velice dobrý způsob, jak to rychle odházet. (Pak stačí spočítat, za jak dlouho budu mít potřebný trvalý průnik. Na dočasný průnik na závěr souboje můžu už zase házet normálně.) (a máte jistotu, že na zbytek dne je od theurga pokoj ;-) )
dajen 4.12.2007 17:59  2326
Noir [2324]: Ale to není pravidlo o tom, že musíš 300x hodit. To je pravidlo o tom, že s danou silou mysli musíš dostatečně překonat danou pevnost mysli. Tím, že zprůměruju několik hodů, ještě neobcházím pravidla.
beorn 4.12.2007 17:58  2325
Noir:Ta tabulka jak ji navrhoval xKiv by to řešila. Akorát by ji musel někdo vytvořit...
noir 4.12.2007 17:51  2324
Dajen: Což je jen obcházení házení 300x za sebou. Realita +kového theurga je taková, že pokud chceš mentálními akcemi proti odpovídající opozici něčeho dosáhnout, buď budeš házet 300x preoti stejnému cílovému číslu, nebo dané pravidlo obejdeš a pak to pravidlo ztrácí smysl. V obou případech je něco špatně...
dajen 4.12.2007 17:47  2323
Noir [2322]: Nedovedu si představit hru, kde by někdo 300 kol po sobě házel. Tuhle "možnost" bych nechal spíš pro CP. U VP bych to řešil nějakým tím zprůměrovaným zjednodušením.
noir 4.12.2007 17:38  2322
Wolfi: Rozumím, ale nedokážu si představit důvod, proč by měli zlodějové a další archetypy umět bojovat svou myslí, když je nic podobného ani nenapadne. To není jejich věc, mentální aktivita je záležitost jen některých povolání. Čímž neříkám, že by uzavřené mysli v obraně nemohly útočníka nepříjmeně poškodit, pokud by byly dostatečně silné...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt