Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 16.12.2007 17:24  2386
Kos_BosNe, nebyla to narážka na tebe ani na jiné hráče. Přišlo mi úsměvné, že vysvětlení pasáže pravidel (a pokládám to za dobré vysvětlení) je přesto ne příliš dobře srozumitelné. Připadá mi, že pravidla jsou v některých případech psána po právnicku, tedy aby byla pokud možno neprůstřelná. Na druhou stranu to snižuje jejich srozumitelnost a teď je otázkou, jestli to je vždy dobře. Nicméně kdo chce pluska hrát, ten je hraje, byť ho z nich někdy může bolet hlava :-)
kos_bos 16.12.2007 16:55  2385
Dík za přesné vysvětlení.

To Davec:
Nevím jestli si mám brát narážku na věk a inteligenci osobně...(moje občanka a vzdělání tvrdí že ne)

Na druhou stranu souhlasím, občas se při pročítání Theurga zaseknu u celkem základních věcí a to mám s drd dost dlouhé tkušenosti.
davec 16.12.2007 03:39  2384
Anonym [2383]Pěkně, přesně a čistě řečono.Ale stejně bych z toho nejspíš byl ve 12-13 letech, nebo po prvním-třetím přečtení pravidel theurga Janek. Z čehož vyplývá, že theurg není povolání pro družiny s průměrnou inteligencí, nebo průměrným věkem, nedej Bože obojím... :-)
anonym 15.12.2007 20:36  2383
Kos_BosPletes si (a michas dohromady) Presah a Prunik. Trvale muzes Prunik navysit o (Presah - 10), tedy v pripade ze _Presah_ (a to je vec, ktera se vztahuje vzdy k aktualnimu kolu) je vetsi nez 10.
V pravidlech je psano, ze docasny _Prunik_ vydrzi do konce pristiho kola, a to z jednoducheho duvodu - abys docasny Prunik ziskany v jednom kole mohl v tom nasledujicim vyuzit na mentalni praktiku.
Cili mas-li Prunik X, v jednom kole ziskas Presah +6, tak muzes docasne navysit Prunik na X+6, coz ti vydrzi do konce dalsiho kola, a ty tedy v tom dalsim kole muzes pouzit mentalni praktiku na kterou ti staci Prunik X+6. Anebo muzes v tom druhem kole znovu utocit, ziskat treba Presah +7, tim muzes zvednout docasne Prunik na X+13, ale k nicemu ti to nebude, protoze na konci tohohle kola se ti snizi o tech docasnych +6 z predchoziho kola, cili na zacatku tretiho kola uz budes mit Prunik jen X+7.
kos_bos 15.12.2007 17:01  2382
Jo a ještě jedna věc:
Když chci navýšit trvalý průnik (průnik-10) tak to musím udělat v rámci jednoho kola?
V pravidlech je psáno, že dočasný přesah vzdrží do konce !příštího! kola. To znamená že já v prvním kole udělám dočasný průnik třeba +6, ve druhém další +6 = +12 a převedu ho na trvalý +2.
Je to tak?
davec 15.12.2007 12:40  2381
Kos_BosU ostatních povolání a NPC bez "hrdinského" povolání to je stejné, tedy "úroveň +2k6". U démonů nahrazuje úroveň sféra, ze které pochází.
kos_bos 15.12.2007 11:57  2380
Dík za vysvětlení.
Mám ještě jednu věc:
Pevnost mysli je v příručce uváděná pouze pro Theurga (úroveň+2k6)
A co ostatní povolání? Jak se počítá u nich?
xkiv 12.12.2007 12:10  2379
Dokonce tusim, ze uz nema nic spolecneho ani s tou vazbou, pres kterou byl MS zahajen (muzu ji zapomenout a priste si vyrobit novou).
dajen 12.12.2007 10:15  2378
Kos_Bos [2375]: Úplně pžesně je to tak, že tzv. trvalý průnik vydrží tak dlouho, dokud se se soustředíš na duševní svět. Dokonce můžeš i MS přerušit a dál brouzdat po vazbách a odrazech a později (ale stále v rámci jedné session duševního světa) se k mentálnímu souboji vrátit a využít nastřádaný trvalý průnik na mentální praktiku. Jakmile ale jednou opustíš duševní svět, trvalý průnik zaniká.
Jinak neúspěch po sérii úspěchů nemá na trvalý průnik vliv.
davec 11.12.2007 23:35  2377
Kos_BosMyslím, že to je tak, že trvalý průnik ti vydrží v rámci jednoho MS do té doby, než jej spotřebuješ na praktiku. Když opustíš duševní svět, je trvalý průnik, který ti zbyl pryč...
lanx 11.12.2007 22:18  2376
Kos_Bos:No, dost o tom pochybuju, a jestli to jde tak jsem na*ranej, protože nedělám nic jinýho než MS =) a kdyby to tak bylo, nebylo by v příručce že průnik okamžitě po odchodu z duševního světa zmizí(jelikož všechny nezapamatovaný vazby mizej tak by nebyl důvod to tam psát nebo ne?)
kos_bos 11.12.2007 21:44  2375
Mentální souboj - přesah2 Profa: Dík

Teď jen pro ujasnění k mentálnímu souboji:
Když svůj přesah trvale navýším třeba na +5 a pak se mně jeden útok nepovede, zůstává přesah pořád?
A co když MS přeruším a vrátím se k němu později? Udržuje se současně s vazbou v paměti i přesah?
profa 11.12.2007 17:28  2374
BČ při sesílání formulí, stejně jako při jakékoli jiné činnosti, kde nejde použít zbraň, rovno Boji. Což odpovídá i na druhou otázku - něco jako hůl theurg prostě nemá.
kos_bos 11.12.2007 17:17  2373
BČ a seslání formuleMS je hodně zajímavá věc, nicméně v tuto chvíli si dovolím vyrušit dotazem na BČ když sesílám formuli (Theurg 3.lvl)
-Jak mám počítat svoje BČ když chci seslat nějakou formuli?
Jako s holíma rukama? A co když mám v rukách zbraň se kterou je BČ jiné?

Dík
xkiv 10.12.2007 16:00  2372
Gran
A ta třetí věc, co má rozmězí -10 až +10, nejde zvýšit nad +10


To se jmenuje Kvalita a je to stupnice mezi absolutni laskou a absolutni nenavisti.
(Tj. nejde ani nad +10, ani pod -10)

"Ta treti vec" by mela byt priorita (pouziva ji tusim bojovnik a carodej, alespon v casti pro PJ).
Ta je normalne od 0 do 10:
priorita +0 ~ sila +0 = skrytost +0
priorita +1 ~ sila +0 = skrytost +0
priorita +2 ~ sila -1 = skrytost +1
priorita +3 ~ sila -1 = skrytost +1
...
priorita +8 ~ sila -5 = skrytost +5
priorita +9 ~ sila -5 = skrytost +5
priorita +10 ~ sila -6 = skrytost +6


Skrytost pocitu nejde zvýšit nad +0


=)
Skrytost pocitu nejde *snizit* pod +0 (do zapornych cisel). Alespon zadne povolani, ktere pouziva nazev "skytost pocitu" to neumi.

Theurg *umi* zesilovat pocity nad +0 (coz odpovida *snizovani* skrytosti a priority *pod* 0)


[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt