Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pecka123 27.3.2008 19:50  2467
hmmm...jen tak kvůli budoucí vyváženosti, jaké máte zkušenosti...není energetický čaroděj vedle theurga na vyšších úrovních moc slabý?
dajen 27.3.2008 17:48  2466
layathNavíc Velký mord je fakticky dostupný nejdříve na 8. úrovni. Mno a se zbraněmi určenými primárně proti davu je to vždy drsně, když to schytá jenom jednotlivec. Navíc by to bylo plýtvání náročností používat VM na jednotlivce, když stejnou službičku udělá Výboj nebo Úder.
davec 27.3.2008 16:14  2465
CelebrindolJá u hraničáře (horal) nedávám vše do síly, mám průměrné vlastnosti a mám na 9tém lvl SIL 9. Na 11tém lvl můžu mít SIL 11, na 14tém 13. Válečníci jedoucí na sílu mohou mít i víc. Setkat se s takovým hovádkem může, nehledě na existenci odolných potvor, takže zavrhovat extrémně poškozující zaklínadla se nemusí vyplácet a svůj účel prostě mají.
Toť vše co jsem chtěl říct, ne že kdejaká souška kouzelník co občas posiluje bude podobně odolná :-)
celebrindol 27.3.2008 15:47  2464
Davecnevím jak to počítáš, ale mě síla 13-15 vychází na úrovních až kolem dvacítky. Konkrétně pro mého čaroděje, který pokud může dává všechno do síly a měl výjimečné vlastnosti mu vyjde síla 14 až na 21. úrovni. Neříkám, že válečník jiné rasy nemůže mít více, ale ne o moc (vyšší bonusy za rasu (cca +3) a ještě bonus +1 k hlavním vlastnostem a nebo bonus k odolnosti). Rozhodně to není průměrná postava.
davec 27.3.2008 07:24  2463
layath"...ZZ vetsi než 20 stejne nejspis nikdo nepouzije..."
- Aby ses nedivil. Jenom u svého hraničáře mám řádek 28 (lvl 9).

"Mrzí mě ale (a to velmi), když jsem viděl kouzla mágova, hlavně ta energetická - tedy, nevím, kdo to vymýšlel, ale věci jako ZZ +28 jsou šílené, nevím, kdo to vymyslel..."
- čarodějovi se kouzla sesílají obtížněji, než theurgovi, má prostě nižší základ. Navíc kouzla s velkým dmg smysl mají. Schválně si udělej postavu se silou 13-15, bude mít řádek 45-56. Vynásob si to 2x, abys ji dostal do bezvědomí, 3x na zabití (a u některých i 4x :-)). A to mluvím o postavách kolem 12té úrovně.
irigi 27.3.2008 01:46  2462
Pecka123Ono jakmile se clovek dostane k vazbochytum, naskyta se moznost atentatu, kdy das svemu Cronovi prikaz "jakmile se tato broz obsahujici demona spravce priblizi na primy dostrel k vrchnimu soudci, sesli na nej formuli vyboj", pak staci, aby mel demon tak malou vydrz, ze hned prchne do sfery a o diskretnost je postarano ;-)
pecka123 27.3.2008 01:07  2461
IrigiOno to může být zajmavé, když se rozhodneš nadělat sekanou třeba z draka ;-)
irigi 27.3.2008 00:23  2460
layath 2454> Došel jsem tak k závěru, že by ani nemusel mít moc vysoký level a způsobil by danému člověku silně přes 100 DMG

A jaky level by mit musel? Pokud to umi theurg na sedme urovni, tak mne to moc nevzrusuje, protoze muj theurg na ctvrte umi davat vybojem zraneni ZZ = +20 (vybojem do hlavy za mesicni naklonnost). Theurg proste umi dat poradnou Pecku, coz je mu ale k nicemu, protoze ZZ vetsi nez 20 stejne nejspis nikdo nepouzije. Je nesmysl hazet Velky mord na jednotlivce, protoze toho muzu bez jakehokoliv hluku tise zabit smrticim vybojem.

Theurg ma ale zas nevyhody jinde, treba bariera a portal, o iluzi nemluve mi pripadnou oproti theurgove nicive sile docela tezko pouzitelne. Ale ono by to ani nebylo moc zajimave, kdyby umel to same co carodej. A nebylo by to zas moc lakave, kdyby nemel nic lepsiho nez carodej..
layath 26.3.2008 23:19  2459
BtwNové formule? Tohle mě ještě nikdy nenapadlo, v tomhle je theurg poměrně schopný uděšlat cokoli ci přeje pomocí stávajících formulí, vymýšlím jenom modifikátory. Máte někdo nějakou novou kvalitní formuli?
layath 26.3.2008 23:18  2458
To xKiv: Máš pravdu, přeci jenom je to vražedné kouzlo...

To Dajen: Ukázka "vyšších formulí"? Nevím, spíše si myslím, že je to jediná formule určená primárně pro boj s davem, podle toho s ní také nakládám. Mrzí mě ale (a to velmi), když jsem viděl kouzla mágova, hlavně ta energetická - tedy, nevím, kdo to vymýšlel, ale věci jako ZZ +28 jsou šílené, nevím, kdo to vymyslel...
Proto neustále pracuju na "úpravě pravidel"...
jackelee 26.3.2008 22:54  2457
layath [2454]: Zajímavá by mohla být otázka zda se dá proti takovému velkému mordu nějak bránit (teda kromě hodu na odolání magii) - například bariérou.
dajen 26.3.2008 19:44  2456
layath [2454]: A taky je ta formule uvedená jako příklad pokročilých formulí dosažitelných na vyšších úrovních.
xkiv 26.3.2008 18:31  2455
layathNo ale taky tu formuli nemusi ucit uplne vsude ... z etickych duvodu.
layath 26.3.2008 18:28  2454
Velký mord - vadná formulePočítali jste někdy formuli Velký mord? Asi ano, jak vás znám. Já jednou také a musím říci, že jsem byl dost zděšen při tom počítání. V zásadě je totiž VM funkční (podle záměrů autora) jenom pokud je seslán na větší plochy a do davu lidí. Představte si ale šílence (ano, třeba mého theurga), který nebude zvyšovat ani Poloměr VM, ani Dobu trvání a vše, celou možnou Náročnost boostne do Síly. Představte si taky modelovou situaci, že zasáhne jenom jednoho človíčka - sice jenom na dvě kola (min. že ano, +4) s nejnižším Poloměrem, ale maximální Silou.
Došel jsem tak k závěru, že by ani nemusel mít moc vysoký level a způsobil by danému člověku silně přes 100 DMG (v řeči bonusů kolem 35). Mě to tedy (jako nebojovému theurgovy) vadí a spolu s kolegou hráčem jsem vymyslel novou úpravu:
Staví na tom, že ZZ Velkého mordu se nejprve sníží (řekněme třeba až na nulu - s tím že zvyšování zachovám stejné, tj. +2/+3). Dále se bude počítat jako součet pouze Doby trvání (po kterou je cíl zasažen) a Síly, nikoli však bonusů za Poloměr (což je nesmysl) a odečtem počtu lidí (jejich bonusu - to bylo naprosto neúčelné).
VM tedy bude mít menší ZZ, ale každá zasažená bytost bez vyjímky dostane celé toto zranění, takže cíl (a to silné zranění co nejvíce osob) zůstane, přičemž pzamířený proti jednotlivci bude mít méně ničivý efekt.

Co vy na to? Uznávám, krkolomné, ale věřte, že by mě hra, kde lze boostováním jedné formule dosahovat ZZ přes 250 (a nad rámec tabulky ZZ; bonusy i kolem 40!!!), to by snad nebavilo nikoho...
layath 26.3.2008 18:16  2453
okibeorn: Co se týče poutače, v praxi ho používám jako Rys Pohybu s Nár.+3 - uvědomte si, že přesto se budu snažit získat démona Pohybu, protože tím přestanu zbytečně utrácet body Náročnosti do Pohyb ;-)
Navíc, démon uvmí více, než jenom "připoutat" formuli k sesilateli a často je i výkonnější (rychlejší)...

Praktický výčet mnou vytvořených démonů se chystám hodit někam na web, pak tady (takovou menší reklamkou ve svém profilu ;-) adresu určitě uveřejním.

xKiv: Lepší řešení se mi zdá snížení Náročnosti stupu s úplným úspěchem na 21, tohle už se tady řešilo a já soulasím s výsledkem.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt