protože bariéra má v základu plochu +22, což je čtverec 3.6 x 3.6 metru, a je podle mě až moc velké.
No jo, vono to za dalsi zmensovani nevraci narocnost, co?
To jestli se dají bariéry sčítat závisí na tom, jak jsou pružné, jaká je její tlouška a jestli jedna bariéra brání ve vstupu jiné bariéře
Barieru bych uvazoval:
1) dokonale nehybnou, dokud ji neprorazim
2) dokonale pruchodnou, jakmile ji prorazim
3) nulove tlustou
Pruznost ma proti necemu nulovou, proti necemu neaplikovatelnou a proti zbytku nekonecnou.
A jak uz jsem jednou napsal - pokud mam dve bariery za (nebo nad) sebou, tak abych se dostal na druhou, musim nejdriv prorazit prvni ... a v tom okamziku uz me ta prvni vubec neomezuje.
Dále mě není jasné jak mám hmotnost přepočítat na sílu (nikde v pravidlech jsem nenalez nejaké g). Snad jen z maximální nosnosti se dá usoudit, že síla je hmotnost - 21. S hybností (když na takovou bariéru něco dopadne) je to ještě horší.
Je to jeste podstatne horsi ...
Sila postavy vyjadruje jeji "celkove fyzicke predpoklady".
A pak je tu jeste fyzikalni velicina Sila, ktera se jmenuje stejne, ale dela neco jineho.
Postava muze pouziti svoji sily regulovat (dole zrucnosti, nahore za unavu).
No a otazka vlastne je, jestli Postavova_Sila ma byt Fyzikalni_Sila
a) pri maximalnim silovem vykonu (pak zhruba Hmotnost = Fyzikalni_Sila + 0 = Postavova_Sila + 24 [1])
[1] meni se to podle toho, jakou ma postava Atletiku
b) nebo pri zakladnim silovem vykonu (bez unavy) - pak Hmotnost = Postavova_Sila
Dalsi otazka je, jestli Sila_Bariery je postavova, nebo fyzikalni.
Tam je odpoved celkem snadna - protoze se pomeruje se Silou postavy, tak postavova.
Treti otazka je, jestli bariera, ktera se nemuze unavovat, ma maximalni vykon rovny zakladnimu, nebo vetsi a jestli se teda ma jeji vykon pocitat jako postave ketra se neunavuje, nebo postave ktera se unavuje sprintem
...
a nasleduje jeste otazka, jestli si teda proti bariere postava nema pocitat ruznou silu podle unavy, kterou do toho pruchodu barierou hodla investovat ...
Ja si to predstavuju tak, ze hrac rekne OK, du do ty bariery naplno ... odskrtne krizek unavy (protoze je to jako sprint) a pocita si Sil + X
a kdyz pujde jen tak lazo plazo (chuze), tak Sil + Y
Pak chci vedet, kolik bude X a Y (z toho uz by se pak mozna dal odvodit i vliv hybnosti, i kdyz je urcity maly, ale neanedbatelny rozdil mezi predmetem, ktery se pohybuje pouze setrvacnosti, a predmetem, ktery se pohybuje vlastni silou - napriklad odstrkavanim se od zeme; to ale bariera tusim nejak zohlednuje v rozdilu mezi zadrzovanim postav a zadrzovanim streleckych utoku).
|