Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
delux 4.1.2009 21:54  2806
Jo ja hlupak. To mi vubec nedoslo, ze tam ten bonus uplatnovat nemutu. Sorac.

Kazdy theurg se to musel neak naucit :) Me zatim nic nerikaji obrazce takze to vidim na neaky zajimavy namet na dobrodruzstvi az mi zdrhne. Nebo snad potkam neakeho theurga s kterym to prodiskutuju.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.1.2009 21:40  2805
To je Hod na úspěch tvorby, tedy ne určení Meze zranění (tam se tento bonus neuplatní :)

A jinak rozložení kvality těla si představuji asi tak 1-3 kostlivec, 4-6 zombie, 6-8 ghoul, 8-10 mumie (a u té schopné mumie z krolla bych stovku na řádek klidně unesl).

Ono, nekromancie je zakázána i kvůli tomu, že je "nebezpečná". Dávej si pozor na vymknutí z kontroly ;)
delux 4.1.2009 21:29  2804
+9 zcela nepoškozené tělo, čerstvé

Stejně jako postavy mají i animovaní nemrtví mřížku zranění
se třemi řádky (způsob určení Meze zranění bude popsán
níže). Jakmile se začne plnit druhá řádka, může animovaný
nemrtvý získat postihy, reprezentující jeho poškození (opět
pro jednoduchost použijeme mechanismus uvedený v pravidlech).
Na rozdíl od živých tvorů však po zaplnění druhé
řádky neupadne do bezvědomí, ale obdrží postih −3 k příslušným
hodům (není kumulativní s předchozími postihy),
a pokud nedostane jiný příkaz, bude bojovat až do svého zničení
(zaplnění třetího řádku).


Jak rikas vychazel jsem z extremu. I kdyz kolik uz jsme potkali takovych maniku trollu bijcu :-).

Pidil sem se totiz po neakych jedech a PJ mi dal psychicky jed, ktery snizuje vazbu mezi telem a dusi. Nevim jestli je to prakticky mozne. Budu to s nim muset jeste probrat. Timto bych takove krolla byl schopen ziskat az na to, ze celkovy ucinek byl asi tak na tri tydny. Praci s telem mam na III., tak bych mu to potom mohl prerazit.

K te dovednosti. Kdyz jsem svou theruge vytvarel tak jsem ji dal do klanu animatiku.

Animatici
Členové animatické frakce mají při hodu na úspěch tvorby tělesné
schránky animovaných nemrtvých (včetně giabů) bonus
+6 a čas přípravy se v jejich případě zkracuje o 3. Dále získávají
bonus +3 při hodu na přivolávání démonů Kostlivec, Zombie,
Ghúl a Mumie.


Kdyz budu mit P.sT.S.N. na II. tak to na tech 10 vychazi.

Dik za reakce, celkem sem se bal, ze to budu muset neak menit.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.1.2009 15:46  2803
Tři řádky mají, ale jednak nevím, kdes vzal tu devítku (bonus za dovednost je +2/+4/+6) a navíc používáš opravdu extrémní předpoklady. Naprosto nepoškozené (tj. pravděpodobně zemřel přirozenou smrtí) a zakonzervované(!) tělo krolla se silou 11(!) není zrovna běžná komodita.

Daleko častěji se bude jednat o kvalitu tau(0-3 + 10 + 4 + 6-7) = tau(20-22) = 32-40 křížků na řádek. A to mluvíme pravděpodobně nejméně o ghoulech.
xkiv 4.1.2009 15:30  2802
deluX [2801]:
1) Museji nemrtvi nutne mit tri radky zraneni? Taky to muze byt "preklep" a znamenat, ze tech +40 uz jsou tri (nebo vsechny) radky dohromady
2) Nemrtvi obecne by meli byt velmi tezce "zabitelni" - je mnohem tezsi nejaky kus tela uplne znehodnotit (co se tyce pouzitelnosti s demonem), nez jenom zrusit zivotni funkce (takovyho nemrtvyho nemusi zastavit, kdyz mu useknes hlavu)
delux 4.1.2009 14:21  2801
Zdarec,
pouzivate asterionske moduly? Jsem se rozhodl se svoji theurgé, ze pujdu do nekromancie(nemrtvi a svetlonosi) a ted kdyz sem se na to dival tak mi skoro oci vypadly.

Mez zranění u nemrtvých = τ(Sil + 10 + Kvalita těla + Práce
s tělesnými schránkami nemrtvých)

Jsem animatik, schranky mam na II. a pouziju cerstve neposkozene telo se silou +11(kroll).

11 + 10 + 9 + 10 = 40 O.o

Jestli spravne pocitam tak +40 je pres tabulku zraneni 320. To vynasobim tremi a mam z toho 960. Trochu moc silne ne? Upravovali jste si to nekdo?
xkiv 16.12.2008 22:25  2800
Nekde tam o tom opravdu par vet je.
Edice B, strana 19 vlevo dole (a [ak vpravo nahore, to je taky dulezite - vcetne poznamek 11 a 12 [na strane 29]).
kos_bos 16.12.2008 19:10  2799
Díky

to xKiv:
Přesně tenhle problém jsem měl na mysli.
"explicitne je to sice napsane jen v PPJ" znamená že je tam opravdu napsané kdo má duši a kdo ne?

Jde mě o to abych zbytečně nezatěžoval PJ který toho má už tak dost. Pokud je to u něj přímo napsané, tak není co řešit.
Pokud ne, musel bych si připravit návrh rozdělení na živočichy s duší a bez duše, což by byl můj další dotaz tady ve fóru :-)
xkiv 15.12.2008 22:09  2798
Theurg utoci primo na dusi (na kterou ma umelou vazbu). Je uplne jedno, jestli je to duse v bezvedomi, duse spiciho kamene, nebo Sediciho Byka.

Ale tady jde asi spis o to, jestli zvirata maji dusi, ze?

Myslim ze moc neospoiluju [1], kdyz napisu, ze (vetsinou) maji.

[1] explicitne je to sice napsane jen v PPJ, ale je to neco, co si muze kazdy theurg overit velmi snadno pouze za 1 bod unavy (za vstup do dusevniho sveta) (kdyz se predtim toho zvirete dotyka, nebo ma jinak zaruceny kvalitni kontakt, pres ktery se na dostane na odraz tela a odtamtud na pripadnou dusi).
klimbing 15.12.2008 21:22  2797
Kos_BosDá..teda jak na která. Útočit mentálně lze na každého tvora s duší, který je při vědomí (počítá se i spánek)....a teoreticky by mělo jít i v bezvědomí. ;)
kos_bos 15.12.2008 20:31  2796
Mentální soubojDá se mentálně útočit i na zvířata?
Nevšiml jsem si nikde v pravidlech žádného omezení, ale jsem naučený ze starého DrD tak se raději ptám :-)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 10.11.2008 23:00  2795
Davec: ano, cetl jsem to (zdi a tak), proto ten dotaz

xKiv: vyjmecne to trošku zname

spise me to napadlo v souvislosti s tim polomerem a zbroji/zbrani vojska, coz neni jeden predmet (i kdyz jsou vsechny stejne). No tak nic, spis jsem cekal neco jako: ok/neni to tak.
xkiv 10.11.2008 16:10  2794
XXX [2792]:
Metamorfoza umi i zmenit skupenstvi (je na to nejaky narocny rys, tusim).
No a co se asi stane s veci/tvorem, kteremu zmenis skupenstvi na ciste kapalne?
davec 10.11.2008 15:46  2793
XXXTa debata byla spíš o tom, co všechno se dá označit jako jeden předmět.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 10.11.2008 15:41  2792
Nedavno tu probehlo par prispevku ohledne formule Metamorfoza. Mel bych proto doraz:

- kde je v pravidlech napsano, ze bych mohl nechat roztect pr. meče tlupe lidí? Pokud vim tak v pravidlech je pouze, ze met.. dokaze zmenit tvar nejakeho predmetu a ze se musi vlézt do polomeru , jinak to neklapne. Nikde zadna zminka ze to jde na vic predmetu, i kdyz stejneho druhu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt