Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 10.4.2006 16:25  367
(epicentrum) zustane na miste = svety DrD+ maji nejakou privilegovanou souradnicovou soustavu (ktera jedina "se nepohybuje")?
Coz muze v nekterych pripadech mit docela vazne dopady, co treba kdyz seslu barieru na palube plujici lodi - a ta zmeni smer, zustane kouzlo na puvodnim miste (relativne k zemi/mori/...), bude se dal pohybovat puvodnim smerem a rychlosti lodi (coz vyvolava otazku jestli teda theurg nemuze nahodou pri seslani epicentru udelit smer a rychlost), nebo zustane stat relativne k lodi (tj. ukotvi se pomoci nejakeho odrazu mista, prestoze theurg to nedokaze nijak vedome ovlivnit)?
efril 10.4.2006 16:24  366
baso4IMHO - ta ohnivá koule do ní narazí a bude se snažit posunout skrz zeď celých těch 6.kol... zaléží taky na materiálu zdi-pokud bude z kamene je nepravděpodobné že by zdí proletělá resp. se jí probořila ale jestli bude ze dřeva tak se může např. po 3. kole propálit a zbývající 3.kola může pokračovat v pohybu pokud ovšem nenarazí na další překážku...
baso4 10.4.2006 16:18  365
a ostane to tam posobit? napr. ohniva gula na 10 kol + pohyb. po 4 kolach narazi na stenu, tak zastane a bude tam horiet este zvysnych 6 kol. spravne?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.4.2006 16:16  364
Zalezi na forme kouzla. Hmotna se zastavi, nehmotna projde.
Nehmotnou formu maji: Metamorfoza, Portal, Tok casu, Tsunami, Zamceni.
efril 10.4.2006 16:15  363
baso4na úder pokud vím modif. Pohyb nelze připojit... ale když už se k té stěně dostane tak do ní prostě narazí-pokud není modif. Pohyb určeno jinak...
baso4 10.4.2006 16:11  362
a taka ohniva gula (alebo aj hocijaka ina formula - dym, alebo ak by som vyrobil pohybujuci sa uder...)- co sa stane ak sa pohybuje a narazi na stenu? Zastane, prejde, skonci...?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.4.2006 15:53  361
Zustane na miste.
Na pohyb epicentra mas bud modifikator Pohyb (ten ale nedokaze pronasledovat osobu) nebo Demona pohybu.
efril 10.4.2006 15:53  360
baso4nevím jestli se nemýlím! ale epicentrum je pokud vím stálé tudíž se nepohybuje leda by si na formuli použil nějaký modifikátor, který by to umožnil...
baso4 10.4.2006 15:48  359
mam otazku: Ked theurg zosle nejaku formulu, urci jej epicentrum. Ked napriklad zosle na seba barieru (zosle ju dotykom trebars na svoju zbroj...) - ostava epicentrum stale na jednom mieste v priestore, alebo sa pohybuje podla pohybu toho na co bolo zoslane?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.4.2006 20:39  358
Bughunt je neoficialni stranka protoze neni provozovany Altarem, ale nachazeji se na nem oficialni reseni chyb (tj. primo od autoru).
anonym 9.4.2006 20:19  357
To Bouchi, k výbojiNe, edice neni malo oficialni, ale ja ji PROSTE NEMAM. Myslel jsem, ze bughunt oficialni neni. Ale to neva. Dik za odpovedi
noir 6.4.2006 16:28  356
Gran: jen otočka bude možná trošku bolet i theurga...
gran 6.4.2006 16:06  355
Hááá, díky za nápad, Bouchi! *zvolal hlasem "Heureká!" a mumlajíc si pod vousy slovo znějící jako "lightsaber" odcházel...* =))
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.4.2006 14:57  354
Aha. No tak si ho precti. Fakt nemam tolik casu, abych opisoval neco co je v prirucce napsane. (Pokud to bude chtit opisovat nebo vysvetlovat nekdo jiny, necht si poslouzi.)
linertar1 6.4.2006 14:41  353
ja jsem pj (někdy)a co se týče theurga tak jsem byl nedůsledný

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt