Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 30.4.2006 13:20  469
To DarjenOk, děkuji, chápu. Ovšem jak takový úder vypadá? U výboje můžeš měnit barvu atd., taková kouzelníkova Ohnivá kouale je jasná, ale jak si mám představit Úder?
dajen 30.4.2006 12:59  468
XXX [467]: Odolání funguje stejně jako u čaroděje. Tedy hod na porovnání:
úroveň terče + 1 + 2k6+ proti sféra formule + 2k6+
Samozřejmě se vztahuje jen na přímé formule.

Úder v souboji samozřejmě použít jde. Záleží na tom, jestli je epicentrum transponované nebo ne. Pokud není, tak se musí theurg zamýšleného cíle dotknout (háže si normálně na útok rukou, ale protože se chce jen dotknout a ne zranit, má bonus k ÚČ +3). Pokud je úder transponovaný, háže si theurg na útok podle parametru útočnost nastaveného v modifikátoru Transpozice (nově v edici B).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 30.4.2006 12:43  467
DotazNevím, jestli se to tu neobjevilo, ale je u theurga také něco jako Odolání kouzlu (formuli), případně jak to počítáte?

Jde použít formule Úder v souboji? Podle pravidel asi ano, ale není tam napsaná žádná útočnost (jako u Výboje) nebo jak se to má počítat? Opravdu nevím a náš theurg to považuje za automatický zásah. To by bylo divné.

Dějuji za vaše názory.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.4.2006 09:29  466
Ale vzdyt o tom zde jiz dobreho puldruheho dne hovorime...
anonym 21.4.2006 09:21  465
Ja bych to řešíl tak žy bych udělal speciálního démona pro luky a kuše.
ZK
paboook 20.4.2006 13:01  464
PECA: To uz je ovsem problem toho theurga :) Ja osobne sem rad ze zadna vyroba kulometnych luku neni v +ku mozna.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.4.2006 07:43  463
Ostatne zrovna tohle je v prirucce popsano.
peca_007 20.4.2006 06:31  462
Paboook [461]: To by jiste slo, ale bude to potom trochu drahy projektil. Jeden projektil, to je jeden vylepseny vystrel.
paboook 19.4.2006 23:19  461
co toho demona zaklit do projektilu - tedy do sipu/sipky?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 19.4.2006 19:52  460
Tak jim ukaz prislusnou vetu z prirucky, ze mas plne pravo si vymyslet libovolne mnozstvi dalsich demonu podle svych potreb.
bulva 19.4.2006 19:39  459
V prirucce to neni a uz zas vidim kysely ksichty hracu, ze nadrzuju hranicari....
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 19.4.2006 19:32  458
Vsak nikdo netvrdi, ze takovy demon existovat nemuze. Ale IMHO by musel byt schopnejsi (tj. z vyssi sfery) a narocnejsi na zlepsovani Utocnosti.
bulva 19.4.2006 19:09  457
Chtel bych to upresnit. Ja souhlasim s tim, ze nejdulezitejsi jsou vlastnosti a schopnosti a vybaveni je az druhorade, aspon myslim, ze by melo(pokud se nejdena o nejaky artefakt - mocnou hulku ve stilu atomova bomba). Poukazoval jsem pouze na to, ze kdyz je utocny demon do mece, mel by byt i do luku - jde mi o vyvazenost.
bulva 19.4.2006 18:50  456
Slo mi o to, ze demon se da zaklit pouze do zbrane na blitko nebo do vrhaci zbrane. Do strelne taky, ale neprojevi se to v boji na dalku, tim sem chtel rict, ze jsou strelne zbrane znevyhodneny.

Nevidim problem v tom, proc by bojovnik na vysoke urovni po splneni narocneho questu nemohl najit nebo darem dostat kouzelny mec +3

Vrta mi tedy hlavou co chudak hranicar...
noir 19.4.2006 16:40  455
xKiv:
No, on šel A-B-C-D, tam se dozvěděl o hrdinské roli a co má vykonat, pak navštívil E-F-G-H, pak se vrátil do D, odkud putoval zase do A.
Přičemž na místě D vyfasoval magické artefakty 1,2 a 3, z nichž artefakty 1 a 2 použil na E a G, zatímco artefakt H zlikvidoval na H. Artefakty 2 měl pak další dějovou úlohu na G a H. Imho klasická fantasy zápletka s předměty. Ostatně podle některých literárních interpretací pohádek (starý dobrý Bachtin) se dá za artefakt považovat i Gandalf. Obecně zrovna LOTR většinu postav artefakty definuje: Aragorn, nosič Andúrilu, Frodo nosič Prstenu, Gandalf muž s holí...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt