Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 5.5.2006 11:47  531
MartyCici1) v druhem radku unavy mas postih - na dusevni cinnosti sice bude mensi, ale porad tam bude

2) cas hraje roli v okamziku, kdy jde o cas (z jinych duvodu nez je unava - je potreba neco stihnout)

3) taky se da udelat nejake omezeni na beh, jako je ted na sprint (treba ze vyvijet cinnosti unavujici jako beh je v jednom kuse mozne pouze po dobu Vdr+30, pak je potreba alespon 1 kolo odpocivat [tj. unavnost maximalne jako chuze] nez muze znova "behat")
martycici 5.5.2006 11:42  530
xKiv
dik.
to je presne to co jsem od zacatku resil... Vzal jsem si na 1.urovni Mentalni vciteni i Astralni, ale zadnou Praci s.... tak jsem zkoumal, jestli to, ze vnimam vazby mi nejak pomuze v mentalnim souboji a nebo jestli jsem stejna obet jako normalni clovek. Podle vysledku mych dotazu jsem asi stejne jenom obet.

to all
No a tedka teda dalsi hlavni uprava edice B, ktera nam dost vrta hlavou. Zmena unavy v mentalnim svete ze sprintu na beh. Chapu, proc se to menilo. Pri sprintu, se tam nedalo nic stihnout. Ale u behu je to presne obracenej problem. Cas tam vubec nehraje roli. Pokud pocitam spravne, tak pokud mam 12 bodu unavy a jsem odpocatej, tak mam k dispozici 2 radky, tj. 24 unav, nez padnu. Takze 24x5minut (protoze beh unavuje za 5minut) = 120minut = 720 kol. Takze tam muzu brouzdat 720 kol. Tedka neberu v uvahu bod za vstup a vystup.

Tak jak to my pocitame, znamena, ze pokud jsem na vazbe treba palcatu, co drzim v ruce (je to hlavni dedicna zbran trpacliciho krale) a potrebuju se dostat k nemu (duvod:pred nedavnem mu ji ukradli a zajali ho, tak ho hledam...), tak se rozhlednu zbezne (nic nenajdu). Tak pouziju dukladny pohled a tam hraje roli cas. A vzhledem k tomu, ze mam k dispozici 720 kol, tak na kazdem uzlu klidne obetuju 10 kol, tj podle tabulky casu 10kol=bonus+20, takze k hledani dostanu bonus +20. Podle toho vypoctu je uplne jedno, jaky mam vlastnosti a jine bonusy. Pokud mam dost casu uvidim NAPROSTO vsechny myslitelne vazby v kazdem uzlu. Protoze rekneme, ze na kostkach hodim tolik, ze anuluji odecitanou devitku a tudiz uvidim vsechny vazby do -20.

Ne co bych si pak vlastne zvysoval nejaky vlastnosti, ktery mi v tom pomahaji?
xkiv 5.5.2006 11:09  529
MartyCiciCelkove jsi to myslim pochopil spravne.
ale:
1) na kostkach (2k6+ - 2k6+) padnul rozdil 11 - to se ti hned tak nestane (ta pravdepodobnost je mensi nez 1:1000)
2) aby theurg vubec mohl *zacit* mentalni souboj, tak musi obetovat body na mentalni vciteni a alespon jednu Praci s ... (telem nebo dusi - pokud umi pracovat s demonem, tak uz ma praci s telem nebo dusi v predpokladech), cimz na prvni urovni prisel o citelne mnozstvi jinych schopnosti
3) theurga navic stoji 1 bod unavy vstup do dusevniho sveta a dalsi 1 bod *navrat* z dusevniho sveta (ale to uz je jenom tresnicka).

Jinak to mas dobre ... ale zase pocitej s tim, ze kdyz udrzujes mentalni praktiku, tak neudelas nic moc jineho.
martycici 5.5.2006 09:46  528
Hruba motorikaJeste se chci zeptat, jestli jsem to pochopil spravne.

Priklad:
theurg s hodem 3+2k6 proti obeti 1+2k6, padne mi pri utoku na telo 6+6 (dal 5, 4 a 3), takze mam 17, obeti padne 1+2, takze ma 4, takze okamzitej prunik mam 13, coz mi staci v dalsim kole na vyrazeni malych svalovych partii.

Takze jdu do toho. SMP=+12 znamena, ze musim mit minimalne 12? Takze kdyz mam 13, tak ji muzu provest,...ok. Postih obeti k Obr = SMP-3. Takze kdyz dam celych 13, tak bude mit postih 10 k Obr? Po celou dobu co se na to budu soustredit? Podle nejaky erraty a podle chatu o neco nize vim o uprave, ze kazdy kolo unavuje jen jako beh, takze za 5 minut mam unavu. To znamena, ze pokud muzu obetovat 12 unav, tak ho tak muzu drzet hodinu? S obratnosti snizenou o 10? Vzdyt to je naprosto likvidujici... Ono ho prece staci drzet takhle tak 5 kol, nez ho ostatni slozej. A on naprosto nema sanci jim kvuli obratnosti nic udelat.

Prozradte mi nekdo kde v tom mam chybu. Mozna to tusim (bude tam nejakej hacek v tom SMP+12), ale nikde to neni popsany.

A to byl theurg na 1-2 urovni proto komukoliv na 1. urovni.

diky
gran 4.5.2006 16:38  527
xKiv 526Jj, to asi bude ono. =)
xkiv 4.5.2006 16:28  526
Gran [522]To bylo nejspi neco kolem "zvlastnich mentalnich odolnosti", ktere meni potrebnou SMP na provedeni (tj. na nekoho muze byt potreba vic).
(A spanek se nejspis resi stejne).

Takze ve skutecnosti je to asi tak, ze theurg ma prunik X a *vi* ze ma prunik X, ale nevi jaka je *potrebna SMP* na provedeni nejake praktiky - dokud ji nema.
(tj. dokud ma min, tak vi, ze ji provest nemuze, jakmile ji dosahne, tak mu to PJ rekne).
xkiv 4.5.2006 16:24  525
BouchiRekne PJ, co chce pouzit - PJ mu oznami, kdy na to ma Prunik (ale uz ne s jakou SMP, to se dozvi az pri pouziti a nejspis jenom v pripade ze to potrebuje - tj. kdyz se SMP nekde objevi jako parametr).
Ja bych teda pripustil, ze dokaze hrube urcit Prunik podle toho, na jake praktiky ma, ale ne s presnosti 1.

I kdyz ted koukam, ze to nemam podlozene, dokonce jsem v tom dotazu pres formular psal "predpokladam ze svoje Pruniky na ostatni si muze dopocitat" a nedostal jsem zadnou namitku ...

Takze asi vi ... ovsem nejsem presvedceny, ze theurg muze mentalni souboj prerusit a znovu zacit, aniz by opustil dusevni svet a vratil se (coz dohromady stoji tusim 2 body unavy).
gran 4.5.2006 16:24  524
MartyCiciAbych se tak k celé situaci vyjádřil:
Mě ve světě pobíhají tři Theurgové kolem 10 úrovně, dva na 15 a jeden na 20. úrovni (ale to je trošku bůh a kolem něj se točí komplet všechno ;)).

Je IMHO úplně, ale úplně největší blbost si kohokoliv z této šestice poštvat ;)
gran 4.5.2006 16:22  523
xKiv 506Fakt? Wow, díky =)
gran 4.5.2006 16:22  522
Bouchi 521Pokud vím, útočník skutečně neví, jaký má Průnik. Někde jsem (ať v PPJ, nebo PPT) četl, že Theurg prostě 'zkusí', jestli už má dost... ale zda o to při neúspěchu přijde či ne, netuším...

Takže nebudu mlžit ;)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 4.5.2006 16:11  521
xKivMoment, jaktoze nevi, jak hluboko klesnul? Ja celou dobu zjiu v domneni, ze utocnik vi, jaky ma Prunik - podle ceho by se jinak rozhodoval, jak silnou praktiku pouzije? Cili pokud mu nekdo Prunik oslabi pod puvodni Silu vazby, staci souboj prerusit a hned zacit novy, ne? Tj. ano, muzes mu snizit prunik i pod silu vazby, nicmene nema to zadny prakticky vyznam.
noir 4.5.2006 16:11  520
Zlatá "magic missile" :o)
xkiv 4.5.2006 16:10  519
Na druhou stranu by v tom okamziku mozna mohla prijit nejaka uprava hodu na odolani magii ... kdyz je duse nekde, kde se nemuze tak dobre starat o telo ...
Ale zase na treti stranu je to kvalitativne jine - hod na odolani magii je jako Pevnost mysli, ta kdyz se zvedne, tak muze provedeni praktik temer znemoznit, zatimco spanek zvysuje SMP, cimz jenom prodluzuje dobu stravenou ziskavanim Pruniku ...
xkiv 4.5.2006 16:06  518
Wolfina telo se nedostanes - praktiky na telo se provadeji tak, ze vnutis dusi, aby telu neco udelala, a v bezvedomi proste nic telu nenabefeluje, ma "moc slabou vazbu".
To se projevi tim, ze SMP je vyssi.

Je to *mentalni* souboj - duse na dusi.


No a nejak ted nemuzu najit, ze by se ve spanku/bezvedomi SMP praktik na dusi *snizovala* (a i dava smysl ze se nesnizuje).
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.5.2006 15:00  517
Mmch, proč se (jak MC píše) klade nulový odpor u postavy v bezvědomí u duševní sféry? Logičtější by mi to přišlo přesně naopak, tělo neklade žádný odpor a dá se s ním dělat, co chce (až na to, že třeba bolest z mučení nebude nikdo vnímat...), zatímco duše je pryč, nedosažitelná...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt