Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 20.3.2006 20:32  60
Hmm, tak to je hustý. Takže na Rychlost +20 bych musel nastavit i Démona Pohybu s rychlostí +20, a to s Neomezenou výdrží, stejně jako Správce a Crona...

Inu, artefakt jak vyšitej xD =))
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 19:31  59
Pohne se takovou rychlosti, jakou ma nastavenu Demon pohybu. Muze samozrejme nizsi, ale ne vyssi.
Presneji receno, kouzlo nebude nic ovlivnovat. Proste demon bude s jeho epicentrem hybat tak, aby se pokud mozno drzelo mece (dovoli-li mu to nastavena rychlost).
gran 20.3.2006 19:16  58
Ok.

Takže:

Vytvořím Crona, který dá příkaz Správci, který stvoří formuli, kterou bude defaultně ovládat Démon Pohybu.

A když se meč pohne, pohne se i formule... ale... jakou rychlostí? Bude ovlivňovat sama sebe, resp. démona? Nebo bude sama sobě utíkat?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 18:47  57
Musel bys pouzit Demona pohybu a dat mu prikaz "Pronasleduj mec".
gran 20.3.2006 18:44  56
Ano, Cron.


Toho jsem tam zapoměl napsat =))

A co tedy musím udělat, aby se epicentrum neustále aktivně pohybovalo s tím předmětem, konkrétně mečem?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 18:42  55
Hm. Spravce reaguje na aktivacni slova? Ja si az doted myslel, ze na to je potreba Cron.
Co se tyce modifikatoru Pohyb, u toho se urcuje rychlost a pocet bodu. Cili jakmile navstivi posledni urceny bod, pokracuje dal smerem, kterym se pohyboval.
gran 20.3.2006 18:21  54
Modifikátor PohybDalší z řady mých dotazů =)

U zmíněného Toku Času chci, aby byl vázán na meč. Resp. bude v něm Správce, který při vyslovení aktivačního slova vyčaruje Tok Času v blízkém okolí meče.
Jenže pak držitel meče odejde a Tok Času zůstane, kde byl - proto na něj použiju modifikátor Pohyb.

Formule Pohyb obsahuje parametr "Počet Bodů". Můžu jako jeden z bodů určit ten meč, takže kouzlo ho bude neustále následovat? Nebo ho přestane sledovat ve chvíli, kdy do "cíle" dorazí?
gran 20.3.2006 18:03  53
Bouchi [52]: Dík =)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 18:02  52
Gran [50]: Ano, dostavaji bonusy k BC, UC a OC o velikosti Sila/3
(Sila je prislusny parametr formule).
(Doufam ze si to dobre pamatuju, nemam ted moznost jednoducheho nalezeni - ale melo by to byt analogicke k carodejovym kouzlum podobneho typu.)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 17:59  51
Ano, rozdil je u otevrene formule. Stav pri vyvolani je tedy otevrena formule, zatimco stav pri seslani je uz formule se vsemi parametry nastavenymi.
Presneji receno neobnovuje do stavu pri vyvolani, ale do stavu, ve kterem ji dostal na starost.
gran 20.3.2006 17:53  50
Tok ČasuMám dotaz.

Řekněme, že na malém prostoru (do kterého se vejde jedna jediná postava ;)) bude po nějakou dobu působit kouzlo Tok Času, které zvýší rychlost všeho uvnitř o např. 20.
Neměli by ti "zrychlení" získat nějaký bonus za to, že jsou desetkrát rychlejší? Mám tím momentálně na mysli bojové bonusy, to jest UČ, OČ, BČ apod..
Přecijen, já si to představuji tak, že všichni ostatní je vidí skoro jen jako šmouhu, přičemž oni zase vidí sebe normálně, kdežto všechny ostatní děěěěěěěěsssssssssssssnnnnnnnnnnnnnnnněěěěěěěěěěěěěěěě pooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeee =)))
gran 20.3.2006 17:49  49
BouchiSupr =)

Jaký je rozdíl mezi stavem při vyvolání a stav při seslání? Resp. rozdíl je pouze v případě, že se jedná o otevřenou formuli, že?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 16:49  48
GranPockej si na errata, uz v nich je. :-)
Z vyssi sfery neni (protoze by to omezovalo uroven formuli, ketre by byl schopen spravovat) a naklonnosti bere jen -2.
Obnovuje formuli bud do stavu pri vyvolani nebo do stavu pri seslani (podle toho jaky dostane prikaz).
gran 20.3.2006 16:40  47
Upgrade SprávceTak mě napadá, že ke Správci by mohl přibýt další Rys, který by zařídil, že Správce může přidělenou formuli "kopírovat"... tj. je mu přidělena formule a tu když sešle, tak ji rovnou i obnoví...
Akorát nevím, jak "těžký" by musel být... resp. o kolik sfér výšše a o kolik Náklonnosti více...

Tipoval bych to tak na:
Jméno/Sféra/Náklonnost

Kopírák =) / +6 / -5

Je to slabé, nebo moc silné? Co myslíte?
xkiv 20.3.2006 16:13  46
Podle me z odrazu labyrintu pozna maximalne to, co uz si u nejakych podobnych odrazu pospojoval s realem.
Tj. nejspis pozna ze je to labyrint.
Muze poznat, ktery z jemu znamych labyrintu to je (pokud ho zna).
Rozlozeni chodeb nejspis nepozna, to uz by bylo na samostatnou dovednost - musel by trenovat na ruznych labyrintech, od nejjednodussich po nejslozitejsi, dlouho pracne zkoumat zavislosti mezi tim, co je ve fyzickem svete a tim, co vnima v odrazu ... a pro ostatni theurgy by to bylo k nicemu, protoze dusevni svet vnimaji jinak ...

A detailni prozkoumani se vztahuje pouze na vazby.

Mimochodem, ja si tak nejak predstavuju, ze "velky celek"/"misto" je definovano prave mnozstvim (a nascitanou silou) souvisejicich vazeb - kdyz uz jich je tolik, ze se PJ nechce vsechny vymyslet, tak theurgovi splynou v nejaky sum na pozadi - a pokud se to stane na velkych silach vazeb, tak uz theurgovi prekazeji i pri zkoumani samotneho odrazu - no a to se prave stane na odrazech neceho velkeho ...

Na druhou stranu odrazy malych mist (teziste zemekoule, ...) jsou slabe, protoze v realnem svete mala mista nemaji valny vyznam (teda maji, ve velkem mnozstvi - ale v tom se ztrati)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt