Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 11:01  600
Kazdopadne pokud nechceme z DrD+ udelat ekvivalent pocitacove hry, kde se pri netrefeni budou pocitat souradnice skutecneho mista dopadu projektilu, tak se nekde musime zastavit a zbytek nechat resit DUPJ.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 10:56  599
To ale nejsou problemy specificke pro theurga.
Uplne stejne otazky vyvstavaji pri strelbe sipem, hodu kamenem, hodu vybusnym projektilem, utoku nejakym vybojem, atd. atp.
xkiv 17.5.2006 10:49  598
A taky - kdyz se netrefi, tak to kouzlo umistil *kam*?
Jak daleko, kterym smerem?
Je to netrefeni zpusobene tim, ze theurg "Trefil" jinam nez chtel, a/nebo tim ze se mu cil pohnul?

Jakmile zacnu pouzivat efekty typu "cil ve vzdalenosti X je zranen za SZ=f(X)" tak potrebuju vedet co se deje trochu lip nez jenom "theurg netrefil toho velkeho skreta", potrebuju vedet jestli to trefil doprostred skupiny skretu, do veverky na strome, sobe pod nohy ...
... a kde jsou vsechny potencialni cile.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 10:36  597
Cimz padem je IMHO lepsi to nechat na DUPJ nez vymyslet nejaky slozity vzorec.
aranka 17.5.2006 10:31  596
to ale neznamená, že by se nemělo přičítat něco za poloměr, ale že ten bonus nebude tak jednoduchej...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 10:30  595
Aranka [593]: Asi nemel, protoze kupr. zvysenim polomeru na 2m (+6) by se vice nez kompenzoval i beh terce - a bezici terc ubehne za kolo urcite mnohem vic nez 2 metry, cili trefit ho dvoumetrovou explozi by stale melo byt tezsi nez trefit nehybny terc metrovou explozi.
peca_007 17.5.2006 10:09  594
Aranka [593]: OK, kdyz prictes polomer exploze, tak to pro 10 m je to +20. To mi prijde, jako temer automaticky zasah, pokud tomu neuhejba opravdu namakanej borec. Ale zasvecene ti ted nereknu, jestli je to uplne v poradku, protoze s rostoucim polomerem v metrech, roste bonus za polomer pomaleji. Takze daslich +20 bude az za polomer 100 m.
aranka 17.5.2006 10:02  593
a tim seš dostáváme k anonymovu úvodnímu dotazu - neměl by se k UČ theurga nějakym způsobem přičítat poloměr exploze?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 09:53  592
Dosad si misto theurga treba strelce z kuse. Proti cemu si v tech pripadech hazi?
dajen 17.5.2006 09:52  591
TranspoziceHáže normálně na útok a na obranu:

Theurg: ÚČ= útočnost transpozice + střelba + 2k6+ (ale bere se jako by měl střelbu na III. stupni)

Obět: OČ=uhýbání + 2k6+

S tím, že se berou standartní pravidla pro střelecký útok, tedy opravy za vzdáonost, velikost cíle, pohyb cíle. Cíl může mít postihy za to, že o útoku neví - klasicky podle pravidel (případně, že neví, co se bude dít, neví, co čekat - DUPJ).
anonym 17.5.2006 09:42  590
No právě na to se ptám. Proti čemu si hází, když: a) když se obránce pohybuje, ale o theurgovi neví b) když o theurgovi neví a nepohybuje se c) kdyř o něm ví, ale nemůže se pohybovat d) když o něm ví a pohybuje se e) když o něm ví, ale neví co má čekat
gran 17.5.2006 07:12  589
Mno, jak to teda funguje?

Theurg chce použít transponované kouzlo (řekněme, že nechá defaultní čtyřku).

Je uprostřed bitevní vřavy a vyhlédne si čtyři metry vzdáleného týpka, který všechny elegantně zabíjí.

Zamyslí se, zamíří a odpálí kouzlo.

---

Hodí si kostkou. Co je jeho 'Útok'? Prostě jen UČ Transpozice + 2k6+?
A co se snaží přehodit? Háže se jako při střelbě - pohybující se bojovník, který o kouzlo neví?

A jak by se započítalo, že si ho ten týpek všiml a s pár Theurgy se již setkal, takže ví, co přijde? =)
peca_007 16.5.2006 23:25  588
anonym [586]: No ovsem v takovem pripade opravdu neni co resit. Jenze podminkou je, ze hraci pri hrani pouzivaji selsky rozum a neridi se slepe pravidly ve chvili, kdy jsou pravidla tak trochu vedle.
anonym [587]: Hlavne, aby tam ta transpozice byla, jinak je to theurg sebevrah. :-)
anonym 16.5.2006 20:24  587
o peca_007 Ja ted nemam na mysli poloměr transpozice, ale ohně popř. exploze.
anonym 16.5.2006 20:22  586
Právě o to mi jde. Když se theurg splete o metr, tak je to s poloměrem 1m docela zásadní nedostatek. Pokud má ovšem poloměr 10m, myslím si, že snad ani není jak uhnout. A právě proto že koule neletí, mi není jasné, na základě čeho může obránce uhnout, pokud se koule oběví a ihned exploduje (což je podle mě obvyklý případ). Tím nechci říci, že by se na trefení házet nemělo, spíš podle mě záleží pouze na theurgovi, jestli se trefí. Toto platí pro případ, že cíl není v pohybu. Pokud ano, samozřejmě by měl dostat theurg postihy.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt