Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 17.5.2006 14:23  614
BouchiTo vyjde nastejno, když se ÚČ skládá jen z útočnosti transpozice a Střelby (a ta taky s projevem kouzla nemá nic společného).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 14:17  613
Asi myslel "v UC".
dajen 17.5.2006 14:11  612
xKivjak můžou být "případné bonusy, postihy,... podle formy/projevu kouzla" zahrnuté v útočnosti, když útočnost se stanoví u mod. transpozice, která je na projevu či formě kouzla zcela nezávislá?
xkiv 17.5.2006 13:54  611
Ja myslim ze neni potreba resit sanci na zasah.
Obet proste budto nevi, ze ma uhybat, nebo vi.
Kdyz nevi, tak se theurg trefuje proti hodu na obranu 0, jinak si obet normalne haze na obranu. Pokud je "obet" nejake misto, tak "nikdy nevi".
Pripadne postihy, bonusy, ... podle formy/projevu kouzla uz maji byt zahrnute v Utocnosti.

Kdyz se theurg trefi, tak proste zasahl misto, kde se zrovna nachazi cil, v pripade Transpozice v tom miste vznikne epicentrum.

Kdyz netrefi presne, tak co vlastne trefil?
U nejakych vyboju, uderu, sipu a podobnych projektilu to nejspis nema smysl resit.
U vybusnych/plosnych efektu to ale smysl ma, porad se jeste mohl trefit jenom o metr vedle (a zamysleny cil tak porad dostane nejake zraneni, jenom mensi).
marcus 17.5.2006 13:53  610
Mimochodem, já jsem ten anonym.
marcus 17.5.2006 13:53  609
Dobrá, řešme to tedy tak, že se bude útok vyhodnocovat tak, jak říká Dajen. Jak ovšem chcete posoudit útok na více soupeřů? A jak rozhodnete, zda se cíl vůbec bude bránit? Např. pokud se vedle 2m vedle vás zjeví ohnivá koule. Měl by si to říci sám? Zní to logicky. A jak daleko chce uhnout (důležité u velkých poloměrů)? To si asi také řekne sám. A ještě bych rád věděl, kolika útokům za kolo se takto dá uhnout? Pokud by to bylo pouze uhýbání, teoreticky nekonečně mnoha, ale uhnout o metr (což je nejmenší poloměr exploze) je přece jen trochu náročnější. Co vy na to?
dajen 17.5.2006 13:01  608
Anonym 605ne tak docela, theurg musí dotykem (zpravidla) ruky (resp. dlaně) seslat transpozici a pro přesné zaměření to dost těžko jde udělat bez zjevného gesta.

Já osobně bych to řešil jako obyč střelecký útok se všemi postihy vyplývajícími z pravidel s tím, že bych dal uhýbajícímu cíli nějaký postih DUPJ, za to, že fakt těžko pozná CO, JAK a KDE jej hodlá zranit za to, že má stíženou možnost rozeznat odkud přijde nebezpečí. A tyto postihy klidně můžou být dost velké podle situace.
peca_007 17.5.2006 12:58  607
anonym [605]: BTW, zkus se, alespon nekdy, podepsat.
peca_007 17.5.2006 12:57  606
anonym [605]:
  1. To, ze neco neni v pravidle neznamena, ze se tak nedeje. Ja ti proste nabidl rozumne zduvodneni.
  2. Vyboje neleti, vyboj se objevi stejne jako ta koule. Alespon mi to tak pripada logicky. Mezi body A a B se "zniceho nic" objevi srsici vyboj. IMHO
  3. Epicentrum urcuje dotekem. Dokonce je v pravidlech napsane, ze se muze "dotknout" trebas i vzduchu. Pravda, nemusi to byt zadne okazale gesto. Potom proste cil tezko pozna, ze je na nej sesilan dalsi vyboj, leda z toho, ze se theurg soustredi, coz ale nemusi byt moc patrne.
anonym 17.5.2006 12:50  605
To peca 007: No, to ale z pravidel nevyplývá, že se má kouzlo projevovat "průvodními jevy". Navíc, podle mě není výboj dobrý příklad, protože je zde opět ten rozdíl, že výboj letí, kdežto koule se zjeví. A za další by se muselo rozlišovat, jestli je cíl schopen vnímat "průvodní jevy". Např. se mu koule prostě zjevuje za zády. Navíc, nikde jsem nezaznamenal, že by se theurg měl nějak "napřahovat". Pokud stojí dva theurgové v kápi vedle sebe, není ani poznat, kdo kouzlo poslal, protože jediné, co theurg pokud vím potřebuje, je soustředění, nikoli gestikulace apod.
peca_007 17.5.2006 12:19  604
anonym [603]: Zkus si to predstavit tak, ze nejakou dobu - par vterin trva, nez se kouzlo projevi, pricemz behem te doby je mozne sledovat urcite pruvodni jevy. Fakt si muzes predstavit co chces. Pokud vidis theurga, ktery te minule kolo trefil bleskem, jak se znovu "naprahuje", uskocis asi i mimodek, drive, nez se zajiskri a zasmrdi ozon.
anonym 17.5.2006 12:05  603
Ovsem, hod sutrem se lisi tím, že obět vidí trajektorii a ta je předpokladatelná. Ovšem theurgovo kouzlo se zjeví, tudíš je značně obtížné (možná by se zde hodilo slovo nemožné) předpokládat, kde se zjeví. Navíc, cíl neví, jaký bude mít exploze poloměr a neví, jak daleko uhnout. Proto podle mě by namělo záležet na obraně cíle, ale pouze na přesnosti theurga, který by házel proti určité konstantě. K hodu by dostal postihy za pohyb cíle apod.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 11:13  602
Ech? Kdyz hazu sutrem, tak se prece muzu netrefit z tech samych duvodu.
xkiv 17.5.2006 11:06  601
Pro theurga je asi specificke, co zpusobuje netrefeni transpozice:
- ze se trefi jinam
- ze mu uhnou
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 11:01  600
Kazdopadne pokud nechceme z DrD+ udelat ekvivalent pocitacove hry, kde se pri netrefeni budou pocitat souradnice skutecneho mista dopadu projektilu, tak se nekde musime zastavit a zbytek nechat resit DUPJ.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt