Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
marcus 17.5.2006 17:35  629
Mimochodem, neví někdo kdy konečně bude finální errata na theurga?
xkiv 17.5.2006 17:10  628
MarcusPresne.

Nevite nekdo proc jsem tam napsal jeste polovinu rozdilu hno-hnu, kdyz uz tam jsou pulmetry?
marcus 17.5.2006 16:53  627
To xKiv: To by šlo, ale dovolil bych si zjednodušit: netrefil se o pocet čtvrtin metru priblizne odpovidajici rozdilu hod na obranu - hod na utok. Větou "(Vtip je v tom, ze na vetsi vzdalenost se stejnym hodem vic mine = netrefi o vetsi vzdalenost, tak jak tak)" myslíš to, že na čím větší vzdálenost pálí, tím věstší má postih na trefení a tudíž o tím větší vzdálenost mine?
xkiv 17.5.2006 16:46  626
Co treba:
netrefil se o pocet pulmetru priblizne odpovidajici polovine rozdilu hod na obranu - hod na utok.
(Vtip je v tom, ze na vetsi vzdalenost se stejnym hodem vic mine = netrefi o vetsi vzdalenost, tak jak tak)
Smer:
nejdriv je potreba vyloucit nepouzitelne smery (necim co strili uplne primo jenom tezko trefi presne za cil), DUPJ a nahodne (tj. luk bude zanaset spis ve smeru strelby nebo vetru, kouzla zamerena prstem doleva/doprava z pohledu sesilatele, ...)
marcus 17.5.2006 16:38  625
Co se týče směru, tak bych postupoval tak, že by to bylo zcela náhodné. Pokud jde např. o souboj s figurkami na papíře, vzal bych nůžky (nebo co bude po ruce), roztočil je a podle směru, kam ukážou, by se sekl i theurg. Co se týče onoho systému, Od rozdílu v případě netrefení by se odečítala nějaká konstanta, a výsledek by se pak použil jako vzdálenost, o kterou theurg minul. Podle mě by ta konstanta mohla být tak 6 až 12. Co na to říkáte?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 16:26  624
No, taky jde nejen o to, o kolik se netrefil, ale i kterym smerem. To muze byt nekdy jeste podstatnejsi.
marcus 17.5.2006 16:22  623
No, to je fakt. Ale ten system podle mě je použitelný, jen se musí upravit. Dejte mi chvilku, vymyslím jak.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 16:20  622
anonym [621]: ma to jednu zcela zasadni mouchu - takhle by vzdycky pri netrefeni se minul o vice nez metr.
anonym 17.5.2006 16:18  621
Měl bych takovou myšlenku, posuďte, jak se vám líbí. Šlo by o to, že theurg by si házel na útok podle toho jak se tu teď dohadujeme tzn. střelba + útočnost transpozice + 2k6+ proti obrana + 2k6+ plus mínus různé postihy, pokud by útočil na místo házel by proti nule. Kdyby trefil, není co řešit, kdyby ne, pak by se číslo, ktré mu chybělo k zásahu použilo jako bonus za vzdálenost, o kterou minul. Má to sice mouchy, protože to rozumně funguje jen do určitých hodnot, ale pro standartní boj je to podle mě použitelné a v extrémních případech rozhodne PJ. Co vy na to?
xkiv 17.5.2006 16:15  620
613:Ne, skutecne jsem myslel utocnost - tohle konkretne je utocnost Transpozice.
Pokud se kouzlo projevuje dostatecne pomalu, aby se mu dalo uhnout, tak se mu musi dat uhnout i bez Transpozice - ergo musi byt (dalsi) hod na uhnuti v popisu prislusne formule.
dajen 17.5.2006 14:51  619
BouchiMno to už zní líp. To by možná mohlo být použitelné.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 14:49  618
DajenAd 3. odstavec - ano, lze IMHO vychazet napr. z postihu za boj pri snizene viditelnosti ci poslepu.
dajen 17.5.2006 14:44  617
peca_007: Ale skrytost/nápadnost vyvolávání u theurga nemá moc význam. Útočnost je parametr u obecného modifikátoru. Ale jednotlivé formule se co do možnosti zásahu i co do projevu dost podstatně liší - viz třeba úder a oheň. A nelze IMHO jednoduše jedním parametrem postihnout tuto širokou škálu.

Bouchi: Jsou, ale ani jeden z nich nemá nic společného s "nápadností" útoku. Oběť o útoku buď ví a pak uhýbá, nebo neví a má hod na obranu 0. Nebo ví, ale nemůže dost dobře uhnout a má nějaký postih.

Ale mě a (předpokládám, že taky předchozím tazatelům) jde o to, že seslání (jednoduchým gestem ruky) kouzla není tak zřetelný a jasný útok jako vystřelení hmotného a viditelného šípu. Proto je IMHO na místě, aby obránce měl větší postih než při uhýbání šípu, který vidí.

Anebo (možná lépe) zrušit celý systém hodu na útok a obranu a nahradit ho nějakým hodem na úspěch.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 14:32  616
DajenHm, a pak jsou prece pri streleckem utoku bonusy a postihy k UC, ne?
peca_007 17.5.2006 14:27  615
Dajen [612]: Normalne, proste ta utocnost vyjadruje, jak snadne je tim zasahnout = napriklad jak skryte se projevuje behem vyvolavani.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt