Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
migel 18.5.2006 16:25  636
Koncentrovat se musí úplně stejně joko když sesílá cokoli jiného. Já jsem tím chtěl říci, že se vyplatí dát modifikátor pohybu místo transpozice, kdyby to bylo na řekněme 10m tak mi stačí 7 bodů náročnosti aby ta formule doletěla ještě toto kolo, jenže u transpozice by to na stejnou vzdálenost bylo 10 a se zvyšující se vzdáleností rozdíl stoupá. Jasně že pomocí transpozice se kouzlo objeví přímo na daném místě, ale...
xkiv 18.5.2006 13:44  635
Kdyz se nebude zrovna koukat, kde na ni kdo zrovna utoci konvencne ..
(riti se na naaaas!)
linertar1 18.5.2006 13:39  634
musí se ale plně koncentrovat ne?takže bystrá a chytrá postava si toho všimne...
migel 18.5.2006 11:01  633
No právě, že to bude tak těch 30 a víc, což není díky+1/+3 problém, ale co potom, když rychlost naroste na nějákýchbaj vočko 200km/h=46, daná postava tomu asi neuhne.
xkiv 18.5.2006 10:55  632
To bude asi opravdu zalezet na rychlosti pohybu ... pokud to nebude vic nez par metru za kolo (cili Rychlost alespon tak +30), tak se asi kazda pohybliva postava snadno vyhne.
migel 18.5.2006 10:21  631
Mám takový příklad. Theurg chce dostat na dvěstě metrů od sebe oheň s explozí. Pro náš příklad nebereme v úvahu úr. theurga. Může to udělat dvěma spůsoby, a to Pomocí transpozice, nebo pomocí rychlosti. Pomocí rychlosti jej to vyjde na náročnost levněj než pomocí transpozice, jelikož rychlost pohybu +1/+3 a u transpozice je dosah +1/+2 Naví když náš theurg určuje směr, určí min. jeden bod, což znamená tato koule vždy doletí na dané místo, jak na tom bude postava, na kterou daná ohnivá koule letí, jakou šanci bude mít uhnout, když koule urazí tuto vzdálenost, ještě v kole kdy byla seslána.
dajen 18.5.2006 09:58  630
A ještě k tomu útoku na osobu vs. na místo. Co když se theurg rozhodne seslat kouzlo na míste, na kterém stojí postava?
marcus 17.5.2006 17:35  629
Mimochodem, neví někdo kdy konečně bude finální errata na theurga?
xkiv 17.5.2006 17:10  628
MarcusPresne.

Nevite nekdo proc jsem tam napsal jeste polovinu rozdilu hno-hnu, kdyz uz tam jsou pulmetry?
marcus 17.5.2006 16:53  627
To xKiv: To by šlo, ale dovolil bych si zjednodušit: netrefil se o pocet čtvrtin metru priblizne odpovidajici rozdilu hod na obranu - hod na utok. Větou "(Vtip je v tom, ze na vetsi vzdalenost se stejnym hodem vic mine = netrefi o vetsi vzdalenost, tak jak tak)" myslíš to, že na čím větší vzdálenost pálí, tím věstší má postih na trefení a tudíž o tím větší vzdálenost mine?
xkiv 17.5.2006 16:46  626
Co treba:
netrefil se o pocet pulmetru priblizne odpovidajici polovine rozdilu hod na obranu - hod na utok.
(Vtip je v tom, ze na vetsi vzdalenost se stejnym hodem vic mine = netrefi o vetsi vzdalenost, tak jak tak)
Smer:
nejdriv je potreba vyloucit nepouzitelne smery (necim co strili uplne primo jenom tezko trefi presne za cil), DUPJ a nahodne (tj. luk bude zanaset spis ve smeru strelby nebo vetru, kouzla zamerena prstem doleva/doprava z pohledu sesilatele, ...)
marcus 17.5.2006 16:38  625
Co se týče směru, tak bych postupoval tak, že by to bylo zcela náhodné. Pokud jde např. o souboj s figurkami na papíře, vzal bych nůžky (nebo co bude po ruce), roztočil je a podle směru, kam ukážou, by se sekl i theurg. Co se týče onoho systému, Od rozdílu v případě netrefení by se odečítala nějaká konstanta, a výsledek by se pak použil jako vzdálenost, o kterou theurg minul. Podle mě by ta konstanta mohla být tak 6 až 12. Co na to říkáte?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 16:26  624
No, taky jde nejen o to, o kolik se netrefil, ale i kterym smerem. To muze byt nekdy jeste podstatnejsi.
marcus 17.5.2006 16:22  623
No, to je fakt. Ale ten system podle mě je použitelný, jen se musí upravit. Dejte mi chvilku, vymyslím jak.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 16:20  622
anonym [621]: ma to jednu zcela zasadni mouchu - takhle by vzdycky pri netrefeni se minul o vice nez metr.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt