Noir [674]: Nemyslim si, ze by to vedlo k munchkinismu, spis naopak. Vzdyt prave na takovem hrani je zalozen hranicar. Postava se proste aktivne snazi rozvijet sve schopnosti, respektive hrac se snazi ziskat pro postavu vyhody hranim samotnym, ne jenom tupym pricitanim bonusu, tak jak je dostava s postupem po urovnich. Jinak mi prijde normalni, ze soucasti tazeni je i nejaka moznost rozvinuti postavy. At uz tim myslim charakter, schopnosti nebo ziskani pomucek pro vykon povolani. Nebo ti prijde lepsi, kdyz postavy vstoupi do mesta a zacnou potrebne pomucky jednoduse nakupovat? Tak to tak hraj a dej jim pomucky za ne za hru, ale za penize.
Bouchi [678]: Ano, to mi Kote rano navrhoval, jako rozumne vychodisko, bez vetsiho zasahu do pravidel. Jine napady vedou k prekopani mnoha cisel a razantnim upravam, ktere by v praxi znamenaly verzi 1.2, nikoli edici C. Jeste to protestujeme.
Gran [675]: No vsak. Jenze kdyby ty amulety a vonavew bylinky byly snadno dostupne, pak by je pouzival kazdy a bylo by po atmosfere. Takhle se holt musi hrac trochu zapotit, aby je pro svoji postavu ziskal. |