Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 24.5.2006 22:57  689
vstup do sfer.ono je divne, ze obtiznost vstupu do sfer je rozdilna podle toho, co tam chci delat. to je jako kdyz budu chtit, aby me manzelka pustila do meho oblibeneho lokalu a ja ji predem rikal, co tam budu delat, s kym to budu delat a kolik ceho vypiju. :-)
jenze ono to funguje jinak, podle mementalni konstelace je bud mozne pozadat o propustku do lokalu nebo ne, respektive je jista, predem odhadnutelna, pravdepodobnost ze me zena pusti.

IMHO je jedno, jestli jdu do sfer pro formuli nebo demona, protoze kdyz to jedno nebude, nauci se theurg, krom zebrani, jeste pretvarku. bude se tvarit, ze jenom prochazi kolem, nic nechce, a jakmile se dostane dovnitr, pobere co zmuze.
xkiv 24.5.2006 18:48  688
Jeste hur, dala by se udelat suprspecialni tabulka, ktera by tu hranici vyrabela z poradi sfery *a urovne theurga*.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.5.2006 18:38  687
No, delat tu tabulku jen kvuli hranici pro demony by bylo IMHO uz dost nesystemove. To uz by byla logictejsi tabulka, kde by pro kazdou sferu byly vsechny hranice individualni; ale tim se to zase cele komplikuje a theurg (resp. PJ) bude muset pri kazdem vstupu do sfer koukat do tabulky.
noir 24.5.2006 17:21  686
xKiv: Imho asi nejrozumější návrh, všechny hodnoty přece nemusejí být vysloveně matematické. Možná to jde ale trošku vůči jedné z hlavních myšlenek +ka: jednoduché matematické operaci pro každou příležitost. Přesto by se mi to líbilo asi nejvíc.
xkiv 24.5.2006 17:18  685
Dalsi moznost je proste udelat tabulku sfera - hranice, pak se da proste zvolit kolik ma byt hranice na sferach treba 1, 11, 21 a necim prolozit.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.5.2006 16:51  684
Ano, nasobit 1,5 je nehezke.
12 + 2* sfera zas dava u nizkych sfer prilis maly odstup proti castecnemu uspechu.
Jeste to chce premyslet.
xkiv 24.5.2006 16:32  683
Coz neznamena, ze to nemohlo byt (3*Sfera + neco)/2 ...
xkiv 24.5.2006 16:31  682
BouchiJa puvodne navrhoval
Hranice = 12+2*sfera
(melo to na prvni sfere vyjit o 1 obtiznejsi nez castecny uspech)
coz by i proti A usnadnilo pristup do prvnich nekolika a stale by byly nejvyssi sfery hodne mimo dosah, 1.5* jsem zavrhnul na zaklade toho, ze v pravidlech se vyslovene pise o tom, ze "kdyz nasobit, tak malymi *celymi* cisly".
noir 24.5.2006 16:23  681
peca: Mě prostě připadá, že takhle se hra zvrhne v nimrání v detailech (seznamy amuletů, mapoičky míst, odkud to jde do astrálu líp apod.), místo, aby se hrálo a sledovala se linka příběhu. Kdyby se mělo podobně chovat každé povolání, bylo by to nesnesitelné. Je to každopádně nesystémový přístup, tudíž bych se mu raději vybýbal. Je lepší mít pořádná jasná pravidla a ne při každém vstupu do astrálu s theurgem řešit, jaké bylinky zrovna má a jak blíko manalinii je...
peca_007 24.5.2006 15:47  680
Noir [674]: Nemyslim si, ze by to vedlo k munchkinismu, spis naopak. Vzdyt prave na takovem hrani je zalozen hranicar. Postava se proste aktivne snazi rozvijet sve schopnosti, respektive hrac se snazi ziskat pro postavu vyhody hranim samotnym, ne jenom tupym pricitanim bonusu, tak jak je dostava s postupem po urovnich. Jinak mi prijde normalni, ze soucasti tazeni je i nejaka moznost rozvinuti postavy. At uz tim myslim charakter, schopnosti nebo ziskani pomucek pro vykon povolani. Nebo ti prijde lepsi, kdyz postavy vstoupi do mesta a zacnou potrebne pomucky jednoduse nakupovat? Tak to tak hraj a dej jim pomucky za ne za hru, ale za penize.

Bouchi [678]: Ano, to mi Kote rano navrhoval, jako rozumne vychodisko, bez vetsiho zasahu do pravidel. Jine napady vedou k prekopani mnoha cisel a razantnim upravam, ktere by v praxi znamenaly verzi 1.2, nikoli edici C. Jeste to protestujeme.

Gran [675]: No vsak. Jenze kdyby ty amulety a vonavew bylinky byly snadno dostupne, pak by je pouzival kazdy a bylo by po atmosfere. Takhle se holt musi hrac trochu zapotit, aby je pro svoji postavu ziskal.
martycici 24.5.2006 15:39  679
Bouchi 678komu vadi, ze sfery od 11 nahoru budou nedosazitelne? :-)
my chceme maly kamarady z malejch sfer.

btw pro vyvolavani z 11 sfery at uz si klidne musej theurgove hledat ta specialni mista, kreslit si PORADNY obrazce atd. ale pro ty vazbochyty je to blbost.

1,5 x sfera zni dobre...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.5.2006 15:22  678
xKiv [676]: To se ale u 10. sfery srovna se soucasnosti (edice B) a vyssi sfery budou jeste nedosazitelnejsi.
Kompromisem by mohlo byt 1,5*Sfera.
martycici 24.5.2006 15:17  677
xKiv, 676musim rict, ze nasobeni sfery (nebo jakakoliv nelinearni rada) je podle mne taky lepsi pristup. prvni urovne zustanou dosazitelne a posledni OPRAVDU nedosazitelne :-) Co treba nejakou hyperbolu? Nebo nejakou peknou geometrickou radu... At si hraci procvici matematiku... :-P
xkiv 24.5.2006 14:37  676
No ale kdyz se tim vyrovna rozdil na nizkych sferach, tak se tim vyrovna rozdil i na posledni, a jsme zase na zacatku.
Me porad nenapada nic lepsiho, nez vzit hranici z edice A a misto +Sfera tam pocitat +(2*Sfera)-1.
gran 24.5.2006 14:32  675
Mno, pomůcky mohou být částečnou 'záchranou'. Třeba to číslo určuje, pokud si člověk prostě 'sedne' a jde do sfér... ale co různé amulety, vonné bylinky apod.? =))

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt