Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 27.5.2006 05:29  714
Resp. kulovou plochu, hi :)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 27.5.2006 05:29  713
Na kouli by měl stačit jediný kruh, ne? _^
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.5.2006 12:39  712
Na Uder bys Rotaci nepovesil, IMHO je logicke aby se dala povesit ne tytez (a jen ty) formule jako Pohyb.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.5.2006 12:36  711
DavecTo uz ale neni problem kouzel, to je obecny problem tykajici se uhybani pred predmety v pohybu. Totez totiz muzes resit u sutru padajiciho ze skaly, valici se kamenne koule (a la Indiana Jones), neovladaneho vozu riticiho se po ceste z kopce,...
Videl bych to treba jako Obr + 2k6+ a Obtiznost uskoceni bude Rychlost predmetu minus konstanta (protoze Rychlosti +20 uhne v podstate kazdy kdo je uhybani/uskakovani schopen).
davec 26.5.2006 12:31  710
modifikátor rotaceNapadají mě hrůzné věci ve spojení s Úderem.
davec 26.5.2006 12:26  709
ad PohybObě věci co Migel a Bouchy píší jsou jasné. Jde spíš o situaci pohybu na krátkou vzdálenost, kdy theurg z nějakého důvodu nemůže (např. nízká úroveň), nebo nechce udělit extrémní rychlost svému kouzlu a na druhou stranu nejde ani o rychlost sprintujícího hlemýždě. Potom má cíl určitě šanci uhnout, ale jak rozhodnout o velikosti té šance?
xkiv 26.5.2006 12:24  708
Bouchia na to cele jeste navesit houpacku - rotace kolem horizontalni osy, ale rychlost pendluje mezi +neco doleva a +neco doprava (to uz je asi spis na demona)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.5.2006 12:17  707
Migel [705]: Ctyri kruhy aby davaly kouli? Proc zrovna ctyri? Ja bych cekal spis tri (leda bys mel na mysli styl "pomeranc", tj. kruhy coby poledniky protinajici se vsechny na polech).
Jinak jako predvadecka by bylo hezke vymodelovat hodne silnou Barieru do kruhu, resp. melke misky, posadit na ni lidi a nechat ho rotovat kolem stredu. (Neco jako meli v Neznalkovi na Mesici coby morskou atrakci.)

Dajen [706]: Asi jo.
dajen 26.5.2006 12:08  706
Já bych to viděl spíš na samostatný modifikátor, než předělávat Pohyb. Bylo by to IMHO účelnější a univerzálnější.
migel 26.5.2006 11:48  705
No to nikdy nevíš:-) Ale jako předváděčka zkušeností daného theurga, když z ohně vymodeluje čtyři kruhy, tak aby dávali kouli a nechá je rotovat je pěkné nebo třeba výboj nechat takto rotovat to by byla taky sranda.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.5.2006 11:45  704
Ze by Migel chtel konstruovat magickou vrtacku?
xkiv 26.5.2006 11:39  703
Ja bych osobne dal, ze:
1) modifikator pohyb umi rotovat jenom staticky (na zacatku urcis osu/osy a rychlost toceni, tim konfigurace konci)
2) demon pohybu umi toceni menit za behu (dokaze rotovat stejne jako sledovany predmet, ...)
3) rychlost rotace je omezena vylucne tim, ze se zadna cast pohybovaneho kouzla nesmi pohybovat rychleji, nez povoluje rychlost modifikatoru/demona
4) pokud chces pohybovat i s osou rotace, priplacne se na ni dalsi modifikator Pohyb (nebo se vymysli modifikator Rotace?), demon by to mohl umet bez zvysovani narocnosti
migel 26.5.2006 11:20  702
Mě by spíše zajímala jiná věc a to jak provést to, aby se námi vymodelovaný tvar nějáké formule začal točit kolem své osy(jedno jaké) a poté se ještě pohyboval daným směrem.
migel 26.5.2006 11:18  701
DravecTo jsem rozpoutal já, jenže pak mi došla jedna věc, když budeš mět dostatečně malou vzdálenost a velkou rychlost, tak ti žádná postava neuhne, ani kdyby se moc snažila, pokud tomu tak není, kdokoliv vidí že se na něj valí ohnibá koule, nebo cokoli jiného bude se snažit zmizet, a proto moc té ÚČ nepotřebuješ
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.5.2006 11:17  700
DavecIMHO nemelo. Protoze tam proste jednoznacne urcis body a epicentrum jimi projde. Pokud je urcis blbe, je to tvuj problem. Treba kdyz ukazes prstem "timhle smerem tak a tak daleko", je to celkem jednoznacne. Kdyz ukazes na konkretni osobu/predmet, epicentrum dorazi na misto kde se osoba/vec nachazela v okamziku seslani. Nebo muzes urcit "uprostred mezi osobou X a Y", to je taky celkem jednoznacne.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt