Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.5.2006 16:44  720
Davec [719]: Theurgovy formule a modifikatory uvedene v prirucce nejsou ani zdaleka vsechny co existuji (je to tam i napsano). Tak k cemu odlisny system? Staci pridat dalsi formule a modifikatory.
davec 27.5.2006 16:32  719
FormuleNevím jak vy, ale já mám o formulích a modifikátorech takovou představu, že by se z nich mělo dát vytvořit jakékoliv kouzelnické kouzlo. Když však vezmu naprostou většinu čarodějových kouzel, ani mě nenapadá, pomocí jaké formule by šly vytvořit. Sice chápu, že obě povolání přistupují k magii dost odlišně, ale obě vlastně vytahují do reálného světa matérii astrálních sfér. Tak proč theurg není schopen seslat třeba Kadeřníka, když by to pro něj vlastně mělo být jednodušší, protože on, oproti čaroději, může sféry zkoumat, nalézat jednotlivé materiály, síly atd. a tím skládat vlastně jakékoliv kouzlo a nejen ony základní formule?

Co kdybychom se pokusili dát dohromady poněkud odlišný systém skládání formulí, o němž by se dalo uvažovat při zařazení do nějakého rozšiřujícího grimoáru?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.5.2006 16:31  718
Davec [716]: Ach jo. Tak znovu. _Nebude_ se vytvaret utocnost modifikatoru Pohyb, protoze _nejde_ o zalezitost modifikatoru Pohyb, ale o problem obecnejsi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.5.2006 16:29  717
DavecPlocha je IMHO mnoho cm ctverecnich, proste jako bys dostal dejme tomu vikem od popelnice (plosne).
I kroll s kyjem muze protivnika odhodit (porazit). A to puleni _je_logicke, staci si uvedomit, ze i v PPH je popsan rozdil mezi destrukci nezivych objektu (Sila niceni = Sil + Zraneni) a zranovanim zivych (ZZ = Sil (+) Zraneni).
davec 27.5.2006 16:19  716
Bouchi (711)Jde mi spíš o nějaké vytvoření útočnosti modifikátoru pohyb (a vlastně i u démona). Jakou rychlostí letí kouzelnická ohnivá koule, že má útočnost +5? Od toho se už dá něco odvodit - rychlejší by měly mít útočnost vyšší, pomalejší menší.
davec 27.5.2006 16:11  715
Bouchi (712)Škoda, já tu vrtačku chtěl s příklepem.
Ale k Úderu: Jaká je plocha na kterou kouzlo působí? Je to sice koncentrovaný ráz síly, ale je dost rozdíl jestli se to tlačí do milimetru čtverečního, nebo do deseti centimetrů čtverečních. Určitě si pamatujete ten příklad ze školy, že když vám 50 kilová ženská stoupne na nohu v jehlovým podpatku, je to jako když vám ji přejede tank.
A omezení na půlení síly Úderu při použití na živé cíle je sice pochopitelné (byly to děsný rany), ale nelogické. To stejný o odhazování protivníka platí i pro krola s kyjem, že se část energie přeměmní na pohyb, a do destrukce se neprojeví. Ale to se nezměnilo.

Celkově změny v edici B theurga oslabily, v některých případech pro dobro věci, v některých spíš na škodu.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 27.5.2006 06:29  714
Resp. kulovou plochu, hi :)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 27.5.2006 06:29  713
Na kouli by měl stačit jediný kruh, ne? _^
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.5.2006 13:39  712
Na Uder bys Rotaci nepovesil, IMHO je logicke aby se dala povesit ne tytez (a jen ty) formule jako Pohyb.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.5.2006 13:36  711
DavecTo uz ale neni problem kouzel, to je obecny problem tykajici se uhybani pred predmety v pohybu. Totez totiz muzes resit u sutru padajiciho ze skaly, valici se kamenne koule (a la Indiana Jones), neovladaneho vozu riticiho se po ceste z kopce,...
Videl bych to treba jako Obr + 2k6+ a Obtiznost uskoceni bude Rychlost predmetu minus konstanta (protoze Rychlosti +20 uhne v podstate kazdy kdo je uhybani/uskakovani schopen).
davec 26.5.2006 13:31  710
modifikátor rotaceNapadají mě hrůzné věci ve spojení s Úderem.
davec 26.5.2006 13:26  709
ad PohybObě věci co Migel a Bouchy píší jsou jasné. Jde spíš o situaci pohybu na krátkou vzdálenost, kdy theurg z nějakého důvodu nemůže (např. nízká úroveň), nebo nechce udělit extrémní rychlost svému kouzlu a na druhou stranu nejde ani o rychlost sprintujícího hlemýždě. Potom má cíl určitě šanci uhnout, ale jak rozhodnout o velikosti té šance?
xkiv 26.5.2006 13:24  708
Bouchia na to cele jeste navesit houpacku - rotace kolem horizontalni osy, ale rychlost pendluje mezi +neco doleva a +neco doprava (to uz je asi spis na demona)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.5.2006 13:17  707
Migel [705]: Ctyri kruhy aby davaly kouli? Proc zrovna ctyri? Ja bych cekal spis tri (leda bys mel na mysli styl "pomeranc", tj. kruhy coby poledniky protinajici se vsechny na polech).
Jinak jako predvadecka by bylo hezke vymodelovat hodne silnou Barieru do kruhu, resp. melke misky, posadit na ni lidi a nechat ho rotovat kolem stredu. (Neco jako meli v Neznalkovi na Mesici coby morskou atrakci.)

Dajen [706]: Asi jo.
dajen 26.5.2006 13:08  706
Já bych to viděl spíš na samostatný modifikátor, než předělávat Pohyb. Bylo by to IMHO účelnější a univerzálnější.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt